تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/09/08 - 14:34
کد خبر: 415585

کیش بهترین مقصد برای تمام فصول

کیش در هر فصل از سال آب و هوای متفاوتی را تجربه می کند. هر چند که تغییرات آب و هوایی کیش در هر یک از فصل ها، بسیار متغیر است اما به طور کلی می توان آن را مقصدی مناسب برای سفر در تمامی فصول دانست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، جزیره کیش واقع در آبهای گرم خلیج فارس مقصد محبوبی برای گردشگران داخلی و خارجی است. ویژگی‌های جغرافیایی، فرهنگی و گردشگری کیش با طبیعت زیبا و جذابش باعث شده تا این جزیره مرجانی مقصد بسیاری از مسافران باشد که متقاضی تهیه بلیط هواپیما کیش هستند. کیش تا جایی پرطرفدار است که در برنامه‌های پنج‌ ساله توسعه سوم و چهارم کشور، یکی از مقاصد مهم برای توسعه گردشگری واقع شده است.

همچنین جزیره کیش با بیش از ۶۰ مرکز گردشگری و تفریحی مکانی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت گردشگران می باشد. بسیاری از مسافران زمستان را برای سفر به کیش انتخاب می کنند اما در این مقاله توضیح می دهیم که کیش مقصدی مناسب برای تمام فصول است. پس در ادامه متن که فقط 5 دقیقه از وقت شما را می گیرد، با ما همراه باشید.

کیش بهترین مقصد برای تمام فصول

بهترین زمان سفر به کیش از نظر آب و هوایی

آب و هوای کیش مهمترین نکته ای است که در سفر به کیش مورد توجه قرار می گیرد. رطوبت بالا و بارندگی های زیاد موجب می شود تا در هنگام خرید بلیط کیش ناچار باشید تا شرایط آب و هوایی را بسنجید. اگر زمان سفر شما هوا بارانی باشد، کشتی ها نمی توانند از بندر چارک به کیش حرکت کنند. در این مواقع باید در بندرگاه آفتاب یا بندر چارک منتظر قطع بارندگی شوید. بنابراین لازم است قبل از سفر شرایط آب و هوا را بررسی کنید!

البته کیش در هر فصل از سال آب و هوای متفاوتی را تجربه می کند. هر چند که تغییرات آب و هوایی کیش در هر یک از فصل ها، بسیار متغیر است اما به طور کلی می توان آن را مقصدی مناسب برای سفر در تمامی فصول دانست. بسته به هدف شما از سفر به کیش می توانید فصل سفر خود را انتخاب کنید. اگر تا پایان مقاله با ما همراه باشید درباره این موضوع اطلاعات کاملی بدست می آورید.

سفر به کیش در نوروز

یکی از فصول پرطرفدار برای سفر به کیش، بهار است. به خصوص ایام تعطیلات نوروز بسیاری از گردشگران متقاضی خرید بلیط کیش هستند. آب و هوای معتدل بهاری به همراه رطوبت کم هوا مهمترین عاملی است که سفر به کیش را در این زمان جذاب کرده است. بنابراین پرفروش ترین زمان برای بلیط کیش را در نوروز می بینید. این ایام برای افرادی که قصد خرید بلیط ارزان کیش را دارند، مناسب نیست.

تابستان، بهترین فصل برای تفریحات آبی کیش

با توجه به گرمای بالای 50 درجه تابستان های کیش، شاید تصور کنید که تعداد گردشگران بسیار کم است اما با وجود برگزاری جشنواره ها و فستیوال های متعدد همچنان تابستان برای سفر به کیش فصل جذابی است. تابستان ها برای انجام تفریحات آبی و استراحت در آفتاب ساحلی می تواند برای افرادی که علاقه مند هستند، بسیار مناسب باشد. همچنین بهترین فرصت برای یک سفر اقتصادی است چرا که بلیط ارزان کیش به راحتی در این فصل در دسترس است.

کیش بهترین مقصد برای تمام فصول

تخفیف های پاییزی بهترین فرصت برای سفر به کیش

گردشگرانی که پاییز را برای سفر به کیش انتخاب می کنند، ممکن است از تغییرات آب و هوایی جزیره در این فصل غافلگیر شوند. رطوبت هوا در پاییز تا ۶۰ درجه می رسد و میزان بارندگی زیاد است. با این که از نظر آب و هوا چندان مناسب نیست اما با برگزاری جشنواره های پاییزی که تخفیف های 50 درصدی را شامل می شود، می توانید سفری ارزان و اقتصادی به کیش را تجربه کنید. قیمت رزرو هتل در این زمان بسیار ارزان و اقتصادی است.

مهر ماه هنوز هوا گرم و شرجی است و آذر زمان بارندگی های فصلی است. ممکن است برای بازدید از مکان های گردشگری زمان مناسبی نباشد اما در ماه های مهر و آبان مراکز خرید سرپوشیده با ارائه تخفیفات بالا انگیزه خوبی برای علاقه مندان به خرید اجناس لوکس و ارزان ایجاد می کنند!

زمستان، خنک ترین فصل کیش

با این که زمستان ها در کیش دمای هوا بین 9 تا 22 درجه می باشد و دیگر خبری از گرمای شدید نیست، اما برای کسانی که دوست دارند حمام آفتاب بگیرند چندان پیشنهاد نمی شود. چرا که این فصل زمان بارندگی های فصلی است. البته گردشگرانی که قصد دارند در هوای خنک کیش از مناطق گردشگری دیدن کنند، از اواسط تا اواخر زمستان را بهترین فصل سفر به کیش می دانند.

در چه فصلی سفر به کیش ارزان تر است؟

ارزان ترین بلیط کیش یا تور کیش را می توانید در مهر ماه، اواخر فروردین و مرداد ماه رزرو کنید. همچنین گاهی اوقات در فصل پرباران زمستان نیز می توان بلیط ارزان کیش را خریداری کرد. در این زمان امکان رزرو بلیط چارتر کیش و بلیط لحظه آخری نیز وجود دارد. برای تهیه انواع بلیط به سایت تیک بان مراجعه کنید.

خرید بلیط کیش از تیک بان

یکی از معتبرترین سایت ها برای خرید بلیط ارزان کیش، تیک بان است. این سایت با فراهم آوردن امکانات لازم برای خرید آنلاین بلیط می تواند شما را در رزرو ارزان ترین بلیط کیش یاری کند. با مراجعه به این سایت امکان تهیه بلیط کیش و رزرو هتل کیش را در کوتاهترین زمان خواهید داشت. توصیه می شود از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنید و در صورت انجام سفرهای ضروری تمامی پروتکل های بهداشتی را برای پیشگیری از بیماری کرونا رعایت کنید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top