تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/09/22 - 15:25
کد خبر: 417384

آسام سرور، قابل اعتماد در خدمات سرور مجازی و اختصاصی

بسیاری از کسب و کارهای خرد و کوچک و متوسط، می‌توانند برای مقاصد و اهداف مختلف، از همین سرورهای مجازی استفاده نمایند. گفتنی است که هزینه خرید سرورهای مجازی، نسبت به سایر سرورها کمتر است. البته شما می‌توانید با آسام سرور، حتی با قیمتی بسیار بهتر، نیاز خود را رفع نمایید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، آسام سرور، مرجعی قابل اعتماد، مجرب و حرفه‌ای، برای ارائه خدمات سرور مجازی و اختصاصی است. این وبسایت برای کسانی که نیازمند تهیه و یا خرید انواع سرور هستند، بسیار ایده‌آل است؛ زیرا خدماتی که ارائه می‌دهد، هر نوع نیازی را برطرف کرده و هر احتیاجی را پاسخگو خواهد بود. به علاوه، تیم پشتیانی قدرتمند آن نیز، یک حامی همیشگی برای شما بوده و در هر زمان، کنار شما خواهد بود. در این گفتار کوتاه، ابتدا قصد داریم از اهمیت سرور اختصاصی و مجازی برای شما صحبت کنیم، سپس تفاوت این دو را نیز برای شما بیان نماییم. به علاوه، در هر بخش به خدمات مختلف و متنوع آسام سرور نیز خواهیم پرداخت و ویژگی‌ها و مزایای همکاری با تیم این وبسایت را نیز برای شما، ذکر خواهیم کرد؛  پس با ما همراه باشید.

آسام سرور، قابل اعتماد در خدمات سرور مجازی و اختصاصی

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی که در انگلیسی به آن «Virtual Private Server» می‌گویند و آن را با حروف اختصاری «VPS» نشان می‌دهند، در حقیقت امر، سرویسی است که که چندین و چند وبسایت، به شکل همزمان، از آن استفاده می‌کنند. در هر یک از وبسایت‌ها، ادمین قادر است که میزان پهنای باند و میزان استفاده از RAM را به میل خودش تغییر دهد.

بسیاری از کسب و کارهای خرد و کوچک و متوسط، می‌توانند برای مقاصد و اهداف مختلف، از همین سرورهای مجازی استفاده نمایند. گفتنی است که هزینه خرید سرورهای مجازی، نسبت به سایر سرورها کمتر است. البته شما می‌توانید با آسام سرور، حتی با قیمتی بسیار بهتر، نیاز خود را رفع نمایید.

سرور اختصاصی چیست؟

درست بر خلاف سرورهای مجازی، در سرور اختصاصی، تمام مالکیت سرور از آن شماست؛ از همین روی، پیداست که می‌توانید بدون محدودیت، از تمام حجم و ظرفیت سرور، در راستای تحقق اهداف و کاربری‌های مختلف خودتان استفاده کنید.

سرور اختصاصی در انگلیسی «Dedicated Server» نام دارد و به اختصار، «DS» نامی‌ده می‌شود. شما بدون هیچ گونه محدودیتی، می‌توانید منابع خود را به کمک این دسته از سرورها تعیین کنید. این نوع، معمولا برای کسب و کارهای بزرگتر مناسب بوده و در عوض خدمات بیشتری که به کاربر ارائه می‌دهد، هزینه‌ی بیشتری نیز خواهد داشت. تهیه این نوع از سرورها نیز به کمک خدمات آسام سرور، برای شما ممکن خواهد بود.

انواع سرورهای مجازی کدام است؟

به زبان ساده، اگر بخواهیم معنای VPS را به زبان ساده توضیح دهیم، می‌توانیم آن را به مثابه یک آپارتمان چند واحدی در نظر بگیریم که هر کدام از ساکنین، در واحدی جداگانه سکونت دارند و از آب و برق و منابعی جداگانه استفاده می‌کنند. حال بد نیست بدانید که این نوع از سرورها، بر اساس نوع کاربری و هدف نهایی استفاده، به انواع مختلف تقسیم می‌شوند. جالب‌تر آنکه، شما با استفاده خدمات آسام سرور، می‌توانید با توجه به نیاز خود، هر کدام از انواع این سرورها را که خواستید، تهیه نمایید.

آسام سرور، قابل اعتماد در خدمات سرور مجازی و اختصاصی

سرور مجازی لینوکس

وبسایت‌هایی که ترافیک بالایی دارند و حجم بازدید و استفاده کاربران در آن بالاست، بدون شک به یک سرور مجازی لینوکس، احتیاج پیدا خواهند کرد. همانطور که از نام این نوع سرور پیداست، کارکرد آن بر پایه‌ی سیستم عامل لینوکس است.

از جمله بارزترین ویژگی‌های سرور لینوکس، قدرتمند بودن و البته امنیت آن است. استفاده از این نوع سرور برای وبسایت، نه تنها ترافیک وبسایت شما را بسیار زیادتر خواهد کرد، بلکه امنیت بسیاری را نیز به ارمغان خواهد آورد. گفتنی است که شما با استفاده از خدمات آسام سرور، می‌توانید برای کسب و کار خود، این نوع سرور را تهیه و پیاده‌سازی نمایید.

سرور مجازی ویندوز

بسیاری از متخصصان، سرور مجازی ویندوز را سرآمد و گل سر سبد تمام سرورهای مجازی می‌دانند؛ یکی از مهم‌ترین دلایلش هم میزان استفاده از آن است که البته روز به روز در حال افزایش است. سرور ویندوز، همانطور که از نامش پیداست، از سیستم عامل ویندوز بهره می‌برد.

استفاده از این نوع سرور، به کاربر این اجازه را می‌دهد که چندین ویندوز، روی یک سرور فیزیکی اجرا شود. اما خب طبیعی است که سرور ویندوز، با خود ویندوز اندگی تفاوت داشته و امکانات آن، به نسبت ویندوز معمولی، بسیار بیشتر است. از این نوع سرور، می‌توان در ادارات دولتی و خصوص، شرکت‌ها و سازمان‌ها و یا مدارس استفاده کرد. شما با استفاده خدمات آسام سرور، می‌توانید سرور ویندوز را به بهترین شکل، پیاده‌سازی و اجرا نمایید.

سرور مجازی ترید

امروز یکی از مشاغل محبوب در ایران و به خصوص در میان جوانان، تریدینگ است؛ این کار، امکان درآمد دلاری را برای افراد فراهم می‌کند که البته بسیار جذاب وسوسه‌کننده است. اما مشکلی که در این میان وجود دارد، این است که برای ترید، لازم است که از وبسایت‌هایی چون از فارکس استفاده و یا به صرافی‌هایی مثل بایننس مراجعه کنند؛ امکان قطع شدن اتصال اینترنت و یا قطع دسترسی کاربر به حسابش در این دو وبسایت، همواره وجود دارد.

استفاده از سرور مجازی ترید، این امکان را به فرد می‌دهد که بتواند بدون هیچگونه نگرانی بابت این مسائل، با آسودگی ترید کند. حال استفاده از خدمات آسام سرور، می‌تواند راه چاره‌ای باشد برای حل این مشکل.

آسام سرور، قابل اعتماد در خدمات سرور مجازی و اختصاصی

ویژگی‌های آسام سرور

حال که با انواع سرور آشنا شده‌ایم، بد نیست به عنوان حسن ختام مقاله، نگاهی به ویژگی‌های آسام سرور نیز داشته باشیم و تفاوت آن را با سایر همتایانش، درک کنیم:

  • پشتیانی 24 ساعته در 7 روز هفته

همانطور که در مقدمه هم گفتیم، تیم پشتیبانی آسام سرور، بسیار قدرتمند است و در هر ساعت و هر روز، آماده پاسخگویی به شما خواهد بود.

  • ارائه پهنای باند نامحدود

از دیگر ویژگی‌های این تیم قدرتمند، ارائه ترافیک و پهنای باند نامحدود است و امکان بارگیری و بارگذاری بین سرور و سرویس گیرنده را بهترین شکل برای کاربر، فراهم می‌آورد.

  • امکان تحویل سریع

سرعت خدمات‌دهی این تیم بسیار بالاست، به این صورت که تنها بعد از 15 الی 20 دقیقه بعد از اخذ سفارش، سرویس مورد نظر آماده ارائه به کاربر خواهد بود.

  • ارائه لوکیشن‌های مختلف

بسته به نوع کاربری و البته مقاصد استفاده شما، آسام سرور می‌تواند لوکیشن‌های متفاوتی را به شما ارائه دهد و این موضوع، یکی ویژگی‌ها و مزایای استفاده از خدمات این تیم به حساب می‎آید.

به موارد بالا، «دسترسی و امتیاز Root» و البته «ارائه سرور برای سیستم عامل‌های محبوب» را نیز باید اضافه کرد. با تمام این اوصاف، توصیه ما به شما این است که همین امروز با این تیم مجرب ارتباط برقرار کرده و با مراجعه به وبسایت آسام سرور، سفارش خود را ثبت، سرویس خود را دریافت و کسب و کار خود را ارتقا ببخشید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵ راه حل خانگی درمان مسمومیت
ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی
اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن
آماده باش مدیریت بحران در پی هشدار هواشناسی
اشتباه نتانیاهو به ایران فرصت داد بازدارندگی اسرائیل را نابود کند
رشد فرزندآوری در مادران جوان
هم‌میهن آمریکا و انتساب رکورد تورمی روحانی به رئیسی!
گفت و شنود/ نیگه دار!
صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
فیلم/ می‌خواهی امر به معروف کنی؟ اول به خودت نگاهی بنداز!
حذف سریال «حشاشین» از تمام سکوهای ایرانی
آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
اعلام جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور
آغاز عرضه خودروهای برقی از هفته آینده
هیأت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی‌ مجلس دوازدهم انتخاب شد
۸۵ میلیون ریال به حساب حجاج سال ۱۴۰۲ برگردانده می‌شود
برگزاری نشست همدلی و همفکری نیروهای انقلاب با حضور ۱۴۰ نماینده منتخب
جمعی از معلمان سراسر کشور فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
اعلام جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مخبر خواستار اجرای سریع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شد
تصویب راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها
جذب ۷۲ هزار معلم از طریق آزمون‌های استخدامی
فراهم شدن امکان تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور
مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
جذب نیروی امریه در پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top