تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/09/28 - 13:22
کد خبر: 418008

نحوه نگهداری ویتامین سی به چه صورت است

بعد از سن ۴۰ سالگی به سراغ استفاده از این محصول برویم، ترکیبات مغذی موجود در آن می توانند چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست را از بین ببرند و همچنین باعث فعال شدن فرآیند کلاژن سازی در پوست شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سرم پوست یکی از محصولات مراقبتی پوست است که با تحریک کلاژن سازی می تواند به روند جوان سازی، لایه برداری و پاک کنندگی پوست کمک کند. سرم پوست دارای بافت مایع یا ژله‌ای است و به همین دلیل به راحتی بر روی پوست صورت و گردن پخش می شود. سرم های پوستی نسبت به مرطوب کننده ها بافت سبک تر اما تاثیری به مراتب عمیق تر و بیشتر دارند. سرم ویتامین سی پریم یکی از تاثیرگذارتین سرم های پوستی موجود در بازار است که آزمایش های مختلف را توسط متخصصین پوست پشت سر گذاشته و به عنوان یک محصول تایید شده در دسترس شما قرار دارد.

نحوه نگهداری ویتامین سی به چه صورت است

سرم پوست چیست و چه تفاوتی با مرطوب کننده دارد؟

سرم پوست نوعی محصول جوان کننده پوست است که به دلایل داشتن غلظت بالا و مواد مغذی از تاثیرگذاری فوق العاده زیادی برخوردار است. تاثیر بالای این محصول باعث می شود پوست در طول روز نیاز به حجم کمی از آن داشته باشد و به همین دلیل سرم های پوستی معمولا در بسته بندی های کوچک به همراه یک قطره چکان تهیه می شوند. بافت این محصول معمولا به صورت مایع یا ژله ای است و به همین دلیل به راحتی جذب پوست می شود و هیچ اثر چربی یا حالت براق بر روی پوست صورت و گردن باقی نمی گذارند. بنابراین شما می توانید با خیال راحت این محصول را در طول روز یا در هنگام شب استفاده کنید و نگرانی درمورد آلوده شدن لباس یا ملحفه بالش خود نداشته باشید. 

تفاوت سرم پوست با مرطوب کننده در بافت آن ها و میزان تاثیرگذاریشان است. سرم پوست نسبت به مرطوب کننده بافت سبک تر اما تاثیرگذاری عمیق تری دارد. اساسا مرطوب کننده صرفا محصولی برای آبرسانی به پوست و حفظ طراوت آن است اما رطوبت رسانی فقط جزئی از تاثیرات سرم است. وظیفه اصلی سرم پوست حذف لایه های مرده پوست و نمایان کردن پوست شاداب و باطراوت زیر لایه های پوستی مرده است. همچنین سرم های پوستی مثل سرم سی پریم که خاصیت کلاژن سازی دارند، فرآیند ساخت کلاژن که با افزایش سن کند می شود را فعال نگه می دارند، در نتیجه پوست خاصیت الاستیسیته و نرمی خود را تا سال های طولانی حفظ خواهد کرد.

همچنین سرم های پوستی نسبت به مرطوب کننده ها دارای مواد مغذی بیشتر و تاثیرگذارتری هستند، سرم ها بسته به نوع خود، حاوی آنتی اکسیدان و برخی ویتامین های ضروری برای پوست هستند، به طور مثال سرم صورت و گردن ویتامین سی پریم با داشتن ۲۰٪ ویتامین سی تاثیر بسیار خوبی در حذف چربی های اضافه پوست و در نتیجه پاکسازی آن دارد. ویتامین C موجود در این سرم زمینه را برای رشد باکتری ها محدود می کند و در نتیجه پوست کمتر به جوش و سایر مشکلات اینچنینی دچار می شود. در نهایت سرم های پوستی با چنین ترکیب غنی، باعث شادابی و طراوت هرچه بیشتر پوست می شوند. 

نحوه نگهداری ویتامین سی به چه صورت است

چه کسانی به سرم پوست نیاز دارند؟

سرم پوستی یک محصول ضروری برای حفظ زیبایی و سلامت پوست است، افراد با هر نوع پوست و هر سنی می توانند از این محصول استفاده کنند. درحقیقت سرم پوستی در عین حال هم یک عامل پیشگیری کننده و هم یک عامل درمان کننده است. اگر پیش از کند شدن روند کلاژن سازی پوست، یعنی در سنین ۲۰ تا ۳۰ سال به سراغ استفاده از این محصول رفت، می توان این فرآیند پوستی را تا مدت ها فعال نگه داشت و در نتیجه روند پیری پوست را به تاخیر انداخت. از طرفی به دلیل خاصیت تقویت کنندگی که این محصول دارد، می تواند تا حد زیادی اثرات ناشی از آسیب های محیطی مثل اشعه UV و رادیکال های آزاد را کاهش دهد.

اما اگر بعد از سن ۴۰ سالگی به سراغ استفاده از این محصول برویم، ترکیبات مغذی موجود در آن می توانند چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست را از بین ببرند و همچنین باعث فعال شدن فرآیند کلاژن سازی در پوست شوند. بنابراین می توان گفت تمام افراد، چه زنان و چه مردان از سنین بین ۲۰ تا ۳۰ سال می توانند شروع به استفاده از سرم های پوستی کنند.

مزایای استفاده از سرم سی پریم

 

سرم پوست ویتامین C پریم یکی از تاثیرگذارترین محصولات جوان ساز و لایه بردار است که استفاده از آن در مدت زمان کوتاهی می تواند آثار و علایم پیری در پوست صورت و گردن را تا حد زیادی کاهش دهد. سرم صورت و گردن ویتامین C پریم با داشتن میکروکپسول های ویتامین C در ترکیب خود با علایم خستگی، پیری و استرس در پوست مبارزه می کند و لطافت و شادابی پوست را به آن بازمی‌گرداند. این سرم بدون بر جا گذاشتن اثری از چربی، در مدت زمانی کوتاه جذب پوست می شود و بنابراین بدون هیچ نگرانی و در هر شرایطی می توانید از آن استفاده کنید. سایر ترکیبات موجود در این محصول از جمله آنتی اکسیدان و همچنین فرمول Patented Skin Repair system از پوست در برابر اشعه های مضرر UV، رادیکال های آزاد و همچنین اشعه های مضرر لوازم الکترونیک محافظت می کند و باعث ترمیم سریع، افزایش انعطاف، شفافیت و سفت شدن پوست صورت و گردن می شود. این سرم مطابق با انواع پوست تهیه شده و مناسب استفاده خانم ها و آقایان است است، با استفاده از این محصول روند کلاژن سازی پوست تسریع می شود و در مدت زمان کوتاهی پس از شروع استفاده، پوست ظاهر جوان تر و شاداب تری پیدا می کند.  

نحوه نگهداری از سرم ویتامین سی پریم

سرم ویتامین سی پریم یک محصول غنی از ویتامین ها و سایر مواد مغذی برای پوست است. بنابراین نحوه نگهداری از ویتامین سی پریم به منظور بهرمند شدن از تمام خواص آن اهمیت زیادی دارد. بهترین روش برای نگهداری از این سرم این است که آن را در یخچال بگذاریم، دمای یخچال و همچنین محیط تاریک آن باعث می شود ویتامین C موجود در این سرم حفظ شود و مدت طولانی تری بتوانید از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید سرم پوستی یک محلول غلیظ است و شما در هر بار استفاده فقط به یک یا دو قطره از آن نیاز دارید، به این ترتیب این محصول به مدت چند ماه قابل استفاده است، بنابراین باید به نحوه نگهداری از آن توجه کرد تا ترکیبات آن در طولانی مدت دچار تغییر نشود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top