تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/09/30 - 13:52
کد خبر: 418226

سردار تنگسیری: آتش را به سمت دشمن هدایت می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: هر نیروی فرامنطقه‌ای که بخواهد در منطقه آتش‌افروزی کند این آتش را به سمت خودش هدایت می‌کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در جمع خبرنگاران در منطقه عمومی رزمایش پیامبر اعظم(ص) 17 گفت: این رزمایش با اشراف اطلاعاتی دقیق مواضع دشمن آغاز و با بکارگیری سامانه‌های جنگال، مختصات جغرافیایی حضور دشمن شناسایی و با استفاده از تجهیزات و تسلیحات نوین ساخت داخل از سواحل جزایر و آب‌های سرزمینی، تمرین دفاع پوششی با موفقیت انجام شد.

وی افزود: در مرحله دیگری از این رزمایش، شلیک‌های همزمان و اصابت چند نقطه‌ای هدف هم تمرین شد که با موفقیت همراه بود و به تمامی اهدافی که فرماندهان در نظر داشتند و در بازی جنگ به آن رسیده بودیم با موفقیت اصابت انجام گرفت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه در این رزمایش از شناورهایی که اخیرا به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه پیوسته هم بکارگیری شد، افزود: سرعت این شناورهای تندرو و موشک‌انداز به 75 تا 95 نات می‌رسد.

دریادار تنگسیری با اعلام موفقیت‌آمیز بودن عملیات‌های از پیش تعیین شده تا این مرحله از رزمایش گفت: تمام تجهیزات بکار رفته در عملیات‌های مختلف این رزمایش ساخت داخل هستند.

وی پیام این رزمایش را حفظ اقتدار ملی، ثبات امنیت منطقه، تقویت وحدت اسلامی، عزت‌آفرینی، تولید قدرت و ارتقای توان نظامی و اطمینان‌بخشی از حفظ توان و آمادگی‌های رزم توصیف و تصریح کرد: پیام این رزمایش به دشمنان ما این است که ما هیچگاه اجازه نخواهیم داد کشوری به آب‌های سرزمینی ما، نگاه تهدیدآمیز داشته باشد و قطعاً چشمی که بخواهد از این جایگاه به کشور ما نگاه سوءیی داشته باشد را کور خواهیم کرد و آن دستی که بخواهد به کشور ما دست‌درازی کند را قطع خواهیم کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین پیام رزمایش پیامبر اعظم 17 برای کشورهای دوست در منطقه را صلح، دوستی و برادری عنوان و تاکید کرد: ما کشورهای منطقه می‌توانیم با همیاری و همراهی یکدیگر، امنیت خلیج فارس و آب‌های مشترک را بصورت کامل فراهم کنیم و نیازی به حضور کشورهای فرامنطقه‌ای در این‌جا نیست.

دریادار تنگسیری  در پایان تاکید کرد: امروز نیروهای مسلح تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله العالی) آمادگی کامل دارند که اگر یک نیروی فرامنطقه‌ای بخواهد در منطقه آتش‌افروزی کند این آتش را به سمت خودش هدایت و آن را به آتش می‌کشیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نامه‌ای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور «کارت هوشمند بیمه سلامت»
یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top