تاریخ انتشار: شنبه 1400/10/18 - 14:50
کد خبر: 420202

اجاره خودرو بدون راننده در تهران به چه صورت است؟

اجاره خودرو در تهران از سِپریس هم آسان و هم به‌صرفه است. در این مجموعه، انواع خودروی لوکس ایرانی و خارجی و خودروهایی که ممکن است نظیر آن‌ها در جاهای دیگر نتوانید پیدا کنید، در دسترس شما قرار گرفته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، اجاره خودرو در تهران بدون وجود راننده امکان‌پذیر شده است. در صورت نیاز داشتن به یک خودرو که به‌طور کامل در اختیار خود شما باشد، می‌توانید یک خودرو به دلخواه و سلیقه خودتان اجاره کنید. در ضمن، فرقی نمی‌کند ساکن شهر شلوغ و پر رفت و آمد تهران باشید یا برای مدتی کوتاه یا بلند به این شهر سفر کرده باشید. در صورتی که مدارک لازم و مبلغ مورد نظر را آماده کرده باشید، می‌توانید از این شرایط ویژه بهره ببرید و از رانندگی در خودروهایی که روزی آرزوی راندن آن‌ها را داشته‌اید لذت ببرید.

اجاره خودرو بدون راننده در تهران به چه صورت است؟

اجاره خودرو در تهران به مدارک و شرایط خاصی نیاز ندارد. برای هر خودرویی با توجه به کلاس و مدلش مدارک خاص آن لازم است. به‌عنوان مثال، برای اجاره یک خودرو تویوتا لندکروز جی ‌ایکس‌ آر به گواهی‌نامه رانندگی معتبر، بیمه‌نامه اجاره، چکی به اندازه مبلغ خودرو به‌علاوه 30 میلیون تومان به‌عنوان ودیعه باید پرداخت شود. حداکثر سرعت مجاز هر خودرو و محدودیت مسافت و زمان نیز برای هر یک نیز تعیین شده است.

درباره مزایای اجاره خودرو در تهران

اجاره خودرو در تهران و دیگر شهرهای کشور رایج شده است. اجاره خودرو به‌طور معمول با اهدافی مثل گشت درون شهری، سفر و برقراری مراسم‌های خاص مثل جشن عروسی صورت می‌گیرد. مزایای اجاره کردن خودرو عبارتند از:

  • داشتن وسیله شخصی برای رفت و آمد در شهر منجر می‌شود که فرد نیازی به وسایل حمل و نقل عمومی نداشته باشد و در زمان کمتر به مقصد برسد.
  • کسی که صاحب خودرو در شهری مثل تهران است می‌داند که هزینه‌های تعمیر و نگهداری از یک خودرو و تأمین لوازم جانبی آن و همچنین تهیه بیمه آن چقدر سرسام‌آور است. در صورتی که اجاره خودرو هیچ یک از این دردسرها را به دنبال ندارد.
  • اجاره ماشین در تهران این امتیاز را دارد که هر فرد با توجه به بودجه‌ای که دارد می‌تواند خودروی مناسب خود را در اختیار بگیرد.
  • اگر قصد سفر با خودرو را داشته باشید، با این کار می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و برای تماشای مناظر دیدنی محدود نباشید و هر جا دوست داشتید توقف کنید و لذت ببرید.
  • حتی اگر خودتان خودرو دارید، می‌توانید به جای استفاده از آن و پرداخت هزینه‌های استهلاکش با اجاره یک خودروی مناسب که می‌تواند بزرگ‌تر و جادارتر باشد، راحتی را برای همسفران و خانواده خود به ارمغان بیاورید.
  • اجاره ماشین تهران برای مراسم عروسی نیز می‌تواند جشن را به یک مهمانی خاص و رؤیایی بدل کند. خودرویی که همیشه آرزو داشتید حکم اسب سفیدی را داشته باشد که با آن عروس خانم را به خانه بخت می‌برید، می‌تواند اجاره‌ای باشد.

اجاره خودرو بدون راننده در تهران به چه صورت است؟

مراحل اجاره خودرو در تهران

برای اجاره خودرو در تهران می‌توانید به‌صورت آنلاین اقدام کنید. در مرحله اول باید در سایت ثبت‌نام کنید. این کار به سادگی و بدون پیچیدگی صورت می‌گیرد. بعد از وارد کردن کد تأیید که به شماره همراه ارسال می‌شود، اطلاعات خواسته شده را به‌طور صحیح کامل کنید. بعد می‌توانید خودروها را برای بازه زمانی و شهر مورد نظرتان انتخاب کنید. فهرست خودروها را دقیق از نظر بگذرانید. در صفحه هر خودرو علاوه‌بر عکس آن اطلاعات فنی و شرایط اجاره آن آورده شده است.

اجاره خودرو و تعیین نوع بیمه آن اختیاری است. بیمه خودرو هزینه‌های تصادف و سرقت و برخی خسارت‌های احتمالی را پرداخت خواهد کرد. در صورت نداشتن بیمه، این خسارت‌ها را باید خود راننده پرداخت کند. بعد از این که تمام موارد را به خوبی مطالعه کردید، درخواست رزرو خود را ارسال کنید و منتظر بمانید تا رد یا قبول آن از طریق پیامک به شما اطلاع داده شود. هر خودرویی قوانین رزرو و کنسلی مخصوص به خود را دارد. بعد از تأیید و واریز وجه است که می‌توان آن را تحویل گرفت.

نکات مهم تحویل در زمان اجاره خودرو در تهران

اجاره خودرو در تهران قوانین و شرایط خود را دارد. یادتان باشد که در زمان تحویل خودرو آن را بررسی کنید. اگر بخش‌هایی از خودرو آسیب دیده باشد، می‌توانید از آن‌ها عکس بگیرید تا زمان بازگشت آن دچار دردسر نشوید. حتماً اطلاعات خودرو را با آنچه در سایت دیده‌اید مطابقت دهید. اگر خودرو مطابق میلتان نبود، می‌توانید موارد را با پشتیبانی در میان بگذارید. میزان بنزینی که در خودرو وجود دارد مد نظر داشته باشید که در زمان پس دادن به همان مقدار بنزین داشته باشد.

در زمان اجاره خودرو تهران به لوازم اضافی که در خودرو وجود دارد توجه کنید و مراقبت و حفاظت از آن‌ها را مد نظر داشته باشید. حتی می‌توانید از آن‌ها یک فهرست داشته باشید و یا در زمان تحویل پذیرش آن‌ها را رد کنید. یک نسخه از قرارداد امضا شده را پیش خودتان نگه دارید. سند خودرو و وکالت اجاره آن را بررسی کنید و مدارک لازم مثل کارت شناسایی و گواهی‌نامه معتبر به همراه داشته باشید.  

اجاره خودرو بدون راننده در تهران به چه صورت است؟

اجاره خودرو در تهران از سِپریس

اجاره خودرو در تهران از سِپریس هم آسان و هم به‌صرفه است. در این مجموعه، انواع خودروی لوکس ایرانی و خارجی و خودروهایی که ممکن است نظیر آن‌ها در جاهای دیگر نتوانید پیدا کنید، در دسترس شما قرار گرفته است. برای اجاره کردن خودرو از این مجموعه تنها باید شرایط هر خودرو را مطالعه کنید و بعد از امضای قرارداد خودرو در محل تعیین‌شده به شما تحویل داده خواهد شد.

کافی است به سایت وارد شوید تا با تعیین شهر و بازه زمانی مورد نظرتان فهرست بلندبالایی از خودروهای شیک را ببینید که به‌طور حتم در میان آن‌ها خودروی مورد علاقه خود را خواهید یافت. با اجاره ماشین از این مجموعه می‌توانید ماشینی را که دوست دارید با خیال راحت اجاره کنید. تمام تمهیدات برای رفاه حال مشتری در طی زمانی که خودرو در اجاره او است اندیشیده شده است و جای هیچ نگرانی نیست. در ضمن، همکاران پشتیبان همیشه پاسخگوی سؤالات و درخواست‌های شما هستند.

واژه سپریس لغتی ایرانی مخفف واژه اسپریس به معنی میدان اسب دوانی است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
آمریکا و تجاوز به حق وتو !
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
درس اخلاق آیت‌الله جاودان درباره امان‌نامه +فیلم
یک سد دیگر سرریز شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top