تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/10/20 - 08:50
کد خبر: 420406

انجام بخش اول ارزیابی خدمات آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه‌ها

وی ادامه داد: طی این برنامه در پایگاهی که در مرکز استنادی علوم جهان اسلام (ISC ) ایجادشده است، دانشگاه‌ها در تابستانی که گذشت به مدت دو ماه فرصت داشته‌اند تا با مراجعه به پایگاه مذکور به نشانی https://ur.isc.ac/، اطلاعات خود را بر مبنای استانداردها و مشخصاتی که مصوب انجمن یادگیری الکترونیکی ایران و کارگروه تخصصی آموزش عالی الکترونیکی وزارت عتف بود درج کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سید علی اکبر صفوی درباره آخرین وضعیت نتایج ارزیابی خدمات آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه‌ها گفت: با توجه به اهمیت نحوه ارائه خدمات آموزش الکترونیکی دانشگاه‌ها، در حال و آینده نیاز به بررسی دقیق‌تر توانمندی دانشگاه‌ها و نحوه و ارائه خدمات آموزش الکترونیکی آن‌ها وجود داشت، در همین راستا معاونت آموزشی وزارت علوم با همکاری انجمن یادگیری الکترونیکی ایران برنامه‌ای را برای ارزیابی توانمندی آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه و مراکز آموزش عالی به اجرا گذاشت.

انجام بخش اول ارزیابی خدمات آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه‌ها

مدیر کارگروه آموزش‌های الکترونیکی وزارت علوم افزود: پس‌از پایان مهلت، حدود ۲۵۰ دانشگاه و مراکز آموزش عالی نسبت به درج اطلاعات خود اقدام کردند ولی هنوز هستند مراکز آموزش عالی که به موقع اقدام نکرده‌اند، همچنین از میان دانشگاه‌هایی که اقدام کرده‌اند نیز تعدادی هستند که هنوز اطلاعات خود را کامل وارد نکرده‌اند.

وی ادامه داد: دانشگاه‌هایی که اطلاعات درخواستی برای ارزیابی خدمات آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه‌ها را وارد کرده ولی اطلاعات آنها ناقص بوده، از امروز به مدت ۱۰ روز فرصت دارند با مراجعه به مرکز استنادی علوم جهان اسلام (ISC ) اطلاعات خود را ویرایش و تکمیل کنند.

صفوی افزود: به دانشگاه‌هایی که اطلاعات آنها ناقص بوده، قبلاً از طریق ایمیل اطلاع رسانی شده است، همچنین دانشگاه‌هایی که در این ارزیابی شرکت نکرده‌اند همان طور که از ابتدا در نامه معاون آموزشی وزارت علوم بود؛ هر دانشگاهی بخواهد دانشجوی الکترونیکی پذیرش کند یا بخواهد رشته‌ای در این زمینه راه اندازی کند اگر مراحل ارزیابی را انجام نداده باشد، درخواست آنها متوقف خواهد شد تا ارزیابی انجام شود و برای ارزیابی هم باید هزینه پرداخت کنند.

وی ادامه داد: از بین دانشگاه‌هایی که اطلاعات را وارد کردند بخش عمده این اطلاعات کامل شده ارزیابی‌ها صورت گرفته است و بزودی بخش اول ارزیابی خدمات آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه‌ها در اختیار معاونت آموزشی وزارت علوم قرار می‌گیرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top