تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/10/21 - 15:32
کد خبر: 420622

قیمت ارز دیجیتال اتم و AXS و near

از آنجایی که توکن این ارز دیجیتال توسط شخصی با همین نام یعنی کاسماس تولید شده، نام ارز دیجیتال اتم را نیز ارز دیجیتال کاسماس یا کاسموس نامیده اند. نوع بلاک چین این ارز دیجیتال موازی و مستقل است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ قیمت ارز دیجیتال اتم

ارز دیجیتال اتم را می توان یکی از جدیدترین ها در این عرصه دانست. این رمز ارز از گونه ارزهای نفوذ ناپذیر و غیر متمرکز می باشد. البته شاید شما آن را به نام ارز دیجیتال کاسموس بشناسید و یا شنیده باشید.

از آنجایی که توکن این ارز دیجیتال توسط شخصی با همین نام یعنی کاسماس تولید شده، نام ارز دیجیتال اتم را نیز ارز دیجیتال کاسماس یا کاسموس نامیده اند. نوع بلاک چین این ارز دیجیتال موازی و مستقل است. از آنجایی که به صورت مستقل عمل می کند، بلاک چین ها می توانند از طریق کاسماس با یکدیگر در ارتباط باشند. از دیدگاه برخی از تحلیلگران و سرمایه گذاران این بازار، ارز دیجیتال اتم یکی از بهترین ها می باشد.

با توجه به سادگی فرایند برنامه و بلاک چین در ارز دیجیتال اتم، توسعه دهندگان با صرف زمان بسیار کم و کوتاهی می توانند برنامه بلاک چین خود را ایجاد نمایند. باید بدانید که بلاک چین مانند اینترنت و بسیاری از فناوری های کلیدی، دارای چندین نسل است که در این طبقه بندی، کاسماس نسل سوم محسوب می شود. با داشتن این ارز امکان سپرده گذاری، تایید اعتبار و همچنین پرداخت کارمزدهای حاصل از تراکنش را خواهید داشت.

قیمت ارز دیجیتال اتم و AXS و near

قیمت ارز دیجیتال AXS

در سال 2018 یک استودیو ساخت بازی در شهر هوچی کشور ویتنام به نام sky Mavis پلتفرم بازی اکسی اینفینیتی بر بستر بلاک چین اتریوم طراحی و توسعه داده شد. هدف اصلی این پلتفرم کسب درامد از طریق خلق و توسعه موجودات گرافیکی است که به صورت NFT و به عنوان شخصیت های بازی مورد استفاده قرار میگیرد. این استدیو از یک گروه 18نفری با مدیریت ترانگ تشکیل شده است که در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت میکند.

اکسی ها شخصیت های درون بازی هستند که در اشکال مختلف در دسترس بازی کنندگان قرار میگیرند. برای دسترسی و استفاده از این شخصیت های گرافیکی باید از توکن کابردی AXS استفاده کرد که در بازار ارزهای دیجیتال نیز مورد معامله قرار میگیرد. توکن ها نمادهای قابل معامله ای هستند که بر اساس استانداردهای تعریف شده یک سیستم بلاک چین بر بستر آن شکل گرفته اند. به بیان ساده تر سیستم های بلاک چین شناخته شده ای مانند بیت کوین، اتریوم، بایننس چین و سایر شبکه های موجود در دنیای ارزهای دیجیتال، این امکان را فراهم کرده اند که افرادی که نیازمند داشتن کوین هستند، مجبور به طراحی سیستم بلاک چین جدیدی نباشند و بتوانند از ظرفیت این شبکه ها استفاده کنند.

این توکن ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند که یکی از مهم ترین آن ها توکن های کاربردی و توکن های پرداختی در حوزه Defi است. الگوریتم بلاک چین یک سیستم ثبت اطلاعات و گزارش است که اطلاعات ذخیره شده روی این نوع سیستم، میان همه اعضای شبکه به اشتراک گذاشته می شود. با استفاده از رمزنگاری و توزیع داده ها امکان هک، حذف و دستکاری اطلاعات ثبت شده تقریبا از بین می رود. واژه بلاک چین ترکیب دو کلمه ی بلوک و زنجیره است، به عبارت دیگر این فناوری در حقیقت زنجیره ای از بلوک هاست. در هر بلاک هر اطلاعاتی می تواند ثبت شود، از جرم و جنایت یک فرد تا جزئیات تراکنش های یک شبکه پولی مانند بیت کوین.

قیمت ارز دیجیتال اتم و AXS و near

قیمت ارز دیجیتال NEAR

کوین اختصاصی شبکه بلاک چین NEAR Protocol که با نماد NEAR در بازار ارزهای دیجیتال مورد معامله قرار می گیرد، دارای حداکثر میزان عرضه در تعداد 1میلیارد کوین خواهد بود. این پروتوکول که بستر مناسبی به منظور طراحی و توسعه اپلیکیشن های غیرمتمرکز می باشد، از مقیاس پذیری و امنیت شبکه ی سطح بالایی برخوردار می باشد. رمزارز NEAR Protocol به دست الکساندر اسکیدانوو (Alexander Skidanov) و ایلیا پولوسوخین (Illia Polosukhin) ساخته شد. این دو در ابتدا کار خود را با یک هدف مشترک در زمینه آسان‌تر کردن فعالیت توسعه‌دهندگان نرم افزارها آغاز کردند. در جولای 2018، آنها ارز دیجیتال NEAR را به عنوان یک پلتفرم غیرمتمرکز ابداع کردند که به توسعه‌دهندگان و کارآفرینان این امکان را می دهد که طی فراینر ساده تر و سریع تری نرم فزارهای مختلف را پس از طراحی در اختیار کاربران قراردهند. اسکیدانوو کار خود را در مایکروسافت در سال 2009 شروع کرد و در ادامه به عنوان اولین مهندس در MemSQL شناخته شد. او در مسابقات معتبر بین‌المللی برنامه‌نویسی دانشگاهی که یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین مسابقات برنامه‌نویسی است و دو بار مدال کسب کرده است.

این پلتفرم که از الگوریتم اجماع و نیز سازوکار اثبات سهام به منظور تأیید تراکنش ها و پرداخت کارمزد گره ها استفاده می کند، در دسامبر2021 چهلمین رمزارز ارزشمند در بازار ارزهای دیجیتال می باشد. نحوه کار شبکه نیر به صورت همتابه همتا می باشد. در یک شبکه همتابه همتا که به اختصار به آن (p2p) نیز گفته می شود، دو یا چند کامپیوتر یا شخص با یکدیگر در ارتباط هستند بدون اینکه شخص سومی به عنوان واسطه قرار بگیرد. به عبارت دیگر، در این ارتباط به یک سرور مرکزی نیاز نیست و هریک از کامپیوترها به طور همزمان نقش یک سرور و یک کاربر را ایفا می کنند. به هریک ازین کامپیوترها یک گره یا (Node) و یا ماینر (miner) گفته می شود.

بنابراین در یک سیستم همتا به همتا نیازی به مدیریت شبکه نیست و هرچه تعداد کامپیوترها بیشتر باشد، سرعت انتقال اطلاعات بیشتر می شود. در این سیستم اطلاعات هر کامپیوتر توسط دیگر کامپویترها قابل رویت خواهدبود. پس از تأیید و ثبت تراکنش توسط یکی از گره ها، اطلاعات آن در اختیار سایر گره های شبکه به منظورتأیید نهایی قرار می گیرد که به این فرایند، الگوریتم اجماع گفته می شود. شبکه نیر دارای یک پل ارتباطی با شبکه بلاک چین اتریوم می-باشد که امکان انتقال دارایی ها از شبکه اتریوم به شبکه نیر را فراهم کرده است. این دارایی ها شامل NFTها نیز خواهدشد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top