تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/10/27 - 14:02
کد خبر: 421246

بهترین کتاب‌های کمک درسی برای نیم سال دوم تحصیلی

بسته کنکوریوم مهروماه را می‌توان یک فرآیند آموزشی در نظر گرفت که می‌تواند در جمع‌بندی کنکور به شما کمک کند. این بسته که برای تمام دروس رشته‌های انسانی تجربی و همینطور ریاضی است و در کنار همه این‌ها در یک بسته به صورت اختصاصی دروس عمومی را بررسی می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، کنکور همواره از تأثیرگذارترین مراحل زندگی افراد می‌باشد و بهتر است خیلی قبل‌تر از رسیدن به مقطع نزدیک به کنکور یعنی سال سوم دبیرستان به فکر آن باشیم اما در هر صورت در نیمه دوم سال تحصیلی سوم بهتر است یک جمع‌بندی کلی و مروری بر تمام مواردی که تا این مقطع به ذهن سپرده شده داشته باشیم و همینطور داده‌های موجود در ذهنمان را حلاجی کنیم. چرا که کنکور یک موضوع ثابت نبوده و همواره اصول و چارچوب سؤال‌های آن دستخوش تغییر می‌شود. در صورتی که شما کتاب‌های کنکور و کمک درسی مربوط به ده سال پیش را مطالعه کنید متوجه تفاوت‌های بسیار زیادی نسبت به مواردی مانند کنکوریوم مهروماه و یا چند کتاب کنکور خیلی سبز می‌شوید. اما این موضوع دلیل و ضعیف بودن کتاب‌های ده سال پیش نیست بلکه چهارچوب و اصول کنکور ده سال پیش به گونه‌ای بسیار متفاوت‌تر از امروز بوده و همواره نیز در حال تغییر می‌باشد بنابراین بهتر است که تمام اطلاعاتی را که مربوط به سال‌های قبل در ذهن حک کرده‌ایم دوباره مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم تا بسته به چهارچوب کنکور پیشرو، موارد اضافه را دور ریخته و از یک سیستم اطلاعاتی جامع و مناسب استفاده کنیم.

بنابراین تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین راه‌های جمع‌بندی نهایی و همینطور معرفی بهترین کتاب‌های کمک درسی برای نیمسال دوم تحصیلی را خدمت شما عزیزان ارائه داده و در موردشان با شما صحبت کنیم.

بهترین کتاب‌های کمک درسی برای نیم سال دوم تحصیلی

بهترین انتخاب نیمه دوم سال تحصیلی

جمع‌بندی و بستن اطلاعات کامل مربوط به کنکور فرایندی است که توسط مشاورین و تحت برنامه‌ریزی‌های خاص همواره پیشنهاد می‌شود و ابداً قصد نداریم تا در این مورد با شما صحبت کنیم و قصد ما تنها معرفی کتاب‌هایی است که می‌تواند به شما در این راه کمک کند. انتخاب کتاب انتخابی است که همواره باید با دقت باشد مخصوصاً در نیمه دوم سال تحصیلی که دیگر وقت درس خواندن نیست و باید شروع به یادآوری و مرور موارد خوانده شده کنیم. بنابراین بهتر است که کتابی را برای این کار انتخاب کنید که علاوه بر اینکه سعی بر کامل بودن داشته باشد و بتواند تمام موارد را تا حدودی به شما منتقل کرده و بازتابی از تمام مطالب خوانده شده توسط شما باشد. از طرفی از جزئیات اضافی پرهیز کرده و مطالب مهم و کلیدی را در اختیار شما قرار دهد و همین طور مثال‌هایی را که احتمال وجود خودشان و یا فرم‌شان در کنکور موجود است به شما ارائه دهد.

انتشارات مهر و ماه در این زمینه بسیار پرکار بوده و به جرات می‌توان گفت تمرکز خود را به شکل بسیار مناسبی بر روی این موضوع گذاشت تا بتواند بهترین کتاب‌های کمک درسی برای نیمه دوم سال تحصیلی پیش از کنکور را برای شما فراهم کند که از معروفترین این کتاب می‌توان به مجموعه بسته‌های آموزشی کنکوریوم مهر و ماه اشاره کرد.

بهترین کتاب‌های کمک درسی برای نیم سال دوم تحصیلی

بسته کنکوریوم مهروماه را می‌توان یک فرآیند آموزشی در نظر گرفت که می‌تواند در جمع‌بندی کنکور به شما کمک کند. این بسته که برای تمام دروس رشته‌های انسانی تجربی و همینطور ریاضی است و در کنار همه این‌ها در یک بسته به صورت اختصاصی دروس عمومی را بررسی می‌کند. مجموعه‌ای از چند دفترچه اختصاصی و همین طور عمومی به همراه پاسخ برگ با بیشترین تشابه کنکور و یک پاکت محرمانه حاوی پاسخ‌های کلیدی و بسیار مهم و حرفه‌ای به همراه کتاب پاسخنامه کاملاً تشریحی البته در جلد دوم در اختیار شما قرار داده می‌شود که در واقع یک شبیه ساز کامل کنکور می‌باشد و شما از این طریق می‌توانید علاوه بر محک زدن خودتان یک جمع‌بندی بسیار عالی برای کنکور داشته باشید تا با آمادگی کامل پا به عرصه رقابت کنکور بگذارید.

همینطور بسته کنکوریوم انتشارات مهروماه دارای یک مکمل تحت عنوان پاسخنامه سؤالات می‌باشد که تمام سؤالاتی که در جلد مربوط به آزمون آزمایشی قرار داده شده را برای شما به صورت کاملاً دقیق و تشریحی با تحلیل گزینه‌ها و راه حل‌های مختلف که توسط برجسته‌ترین اساتید کشور انجام گرفته پاسخ داده و نکات هر تست را به صورت کامل توضیح داده است و تمام این فرآیند تحت نظارت کیفی سخت‌گیرانه دپارتمان‌های تالیف مهر و ماه انجام گرفته و شما با تهیه بسته کنکوریوم مهر و ماه در واقع قبل از از آزمون کنکور سراسری یک بار کنکور می‌دهید. همینطور لازم به ذکر است که این شبیه‌سازی مطابق با آخرین تغییرات چارچوب قالب سؤالات آزمون‌های سراسری بوده و از آزمون‌های چند سال اخیر نیز در این بسته استفاده شده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top