تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/10/30 - 18:40
کد خبر: 421628

سینماداران برای جشنواره فیلم فجر اعلام آمادگی کردند

مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر گفت: سینماداران طی نشستی با حضور نمایندگان جشنواره فیلم فجر آمادگی کامل خود را برای ارائه خدمات به مخاطبان این جشنواره اعلام کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایرنا، محمدرضا فرجی تصریح کرد: مدیران سالن‌های نمایش فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر امروز (۳۰ دی) در محل سازمان امور سینمایی گرد هم جمع شدند و طی نشستی برخی مسائل و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

سینماداران برای جشنواره فیلم فجر اعلام آمادگی کردند

او ادامه داد: در این جلسه علاوه بر سینماداران، عزت‌الله علیزاده مدیر پشتیبانی فنی جشنواره و مسئولان اداره امور استان‌ها نیز حضور داشتند. آن‌ها نظرات و پیشنهادات سینماداران را شنیدند و دیدگاه‌های خود را برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره مطرح کردند.

مدیر امور سینماهای جشنواره با بیان این که مدیران سینما ضمن برشمردن وضعیت سینمای محل فعالیت خود، درخواست‌ها و نظرات خود را بیان داشتند، گفت: نگرانی اصلی سینماداران به وجودآمدن اختلال در سامانه بلیت‌فروشی «سمفا» بود. آنها نسبت به تبلیغات محیطی که در سال‌های گذشته ضعیف اجرا شده بود هم نگران بودند و تاکید داشتند که این اتفاق به شکل بهتری رخ بدهد.

فرجی افزود: سینماداران همچنین درخواست داشتند زمان سانس‌های فوق‌العاده نیز زودتر اعلام شود تا مردم در انتخاب سانس مورد نظر خود دچار اختلال نشوند. سینماداران البته تاکید داشتند در ارسال فیلم‌ها برای اکران در سالن‌ها هم تاخیری وجود نداشته باشد چرا که تاخیر در اکران آنها را دچار اختلال می‌کند. خوشبختانه سینماداران با استقبال از شیوه‌نامه‌های تدوین‌شده از سوی جشنواره و با تشریح امکانات سینماها، آمادگی کامل خود را برای خدمات به مردم اعلام داشتند.

وی خاطرنشان کرد: ما نیز در مقابل این خواسته‌ها از سینماها درخواست کردیم که پروتکل‌های بهداشتی را به شکل دقیقی رعایت کنند و بهداشت همه محیط‌های سینما از لابی، تا خود سالن و سرویس‌ها به خوبی اجرا شود. ما همچنین از سینماداران خواستیم که پرسنل را به شکل روزانه تب‌سنجی کنند و البته شیوه‌نامه‌هایی هم درباره پوشش افراد و تجهیز نمازخانه‌ها ارائه کردیم.

مدیر امور سینماهای جشنواره فجر تصریح کرد: در این جلسه رفع ایرادات سینماهای مردمی جشنواره نیز مورد بررسی قرار گرفت و ما این مسئله را پیگیری کردیم که سینماها تا چه میزان مشکلات خود را در زمینه‌های مختلف از جمله زیرساخت‌های پخش فیلم رفع کرده‌اند.

فرجی اظهار داشت: در این جلسه نماینده سینما شهر که پشتیبان سامانه «سمفا» بود حضور داشت. خوشبختانه نماینده سینما شهر درباره سامانه اطلاعات کامل داشت و به سوالات سینماداران پاسخ داد. ایشان اعلام آمادگی کرد که در صورت بروز اختلال در این سیستم بتواند به سرعت اختلالات را رفع کند.

او در پایان گفت: حبیب ایل‌بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی هم به شکل سرزده در جلسه مدیران سینما حضور یافت و طی صحبت‌های کوتاهی از همراهی و همدلی مدیران سینما در جشنواره فیلم فجر تشکر کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top