تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/11/03 - 15:02
کد خبر: 421848

جراحی بینی گوشتی بدون بازگشت با دکتر ضیغمی

بهتر است پیش از هر چیز با ساختار دماغ های گوشتی آشنا شوید تابقیه موارد را بهتر درک نمایید. ساختار دماغ گوشتی به طور کامل با بینی استخوانی متفاوت است. بافت هایی که ساختمان این نوع از بینی ها را تشکیل داده اند معمولاً از جنس غضروف هستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، بینی های گوشتی، از جمله بینی هایی هستند که در اکثر موارد به طور طبیعی فرم و ظاهر خوبی ندارند. به همین خاطر خیلی از کسانی که دماغ گوشتی دارند در صف اول جراحی بینی قرار می گیرند. این نوع از بینی ها در آقایان، به نسبت خانم ها، بیشتر دیده می شود.  در گذشته گفته می شد بینی گوشتی بعد از عمل نیز ممکن است تا حدودی مجدداً به حالت اولیه خود برگردد که همین مسئله دغدغه متقاضیان شده بود و گاهی به همین خاطر از انجام عمل پشیمان می شدند. اما در حال حاضر به سبب ابداع تکنیک و متدهای نوین در این حیطه، این مشکل برطرف شده است. برای آن که نگرانی شما از این بابت برطرف شود، در ادامه جراحی بینی گوشتی بدون بازگشت با دکتر ضیغمی را توصیف خواهیم کرد. همچنین با علل برگشت پذیر بودن عمل بینی گوشتی آشنا خواهید شد و به راه حل مناسب نیز دست پیدا خواهید کرد.

جراحی بینی گوشتی بدون بازگشت با دکتر ضیغمی

چه مشخصه هایی از بینی گوشتی باعث برگشت پذیری آن می شوند ؟

بهتر است پیش از هر چیز با ساختار دماغ های گوشتی آشنا شوید تابقیه موارد را بهتر درک نمایید. ساختار دماغ گوشتی به طور کامل با بینی استخوانی متفاوت است. بافت هایی که ساختمان این نوع از بینی ها را تشکیل داده اند معمولاً از جنس غضروف هستند. اما این غضروف ها نرم و کم استحکام می باشند. پوست یکی دیگر از عواملی است که در نتیجه جراحی بینی بسیار تاثیر گذار است. ساختار درونی دماغ گوشتی با پوستی ضخیم پوشانده شده است. این مشخصه ها بر ویژگی های ظاهری بینی نیز اثرگذار هستند. به لحاظ ظاهری بینی های گوشتی فاقد برجستگی و قوس خاصی بوده، پره های پهنی دارند و نوک بینی فرم زیبایی را دارا نمی باشد.

بافت های غضروفی خیلی دیر با تغییر سازگار می شوند. بدین معنا که حتی بعد از عمل وقتی اصلاحات بر روی آن ها انجام می شود، همچنان تمایل دارند به فرم طبیعی خود بازگردند. پوست ضخیم بینی نیز زمانی که بعد از عمل بر روی ساختار قرار می گیرد، سنگینی ناشی از آن، بافت ها را دستخوش تغییر می کند. اما با جراحی بینی گوشتی بدون بازگشت با دکتر ضیغمی همه این مشکلات برطرف می شوند که در ادامه چگونگی آن را توضیح می دهیم.

محدودیت های جراحی بینی گوشتی

جراح بینی برای عمل کردن دماغ های گوشتی ممکن است به چالش کشیده شود. زیرا این نوع از بینی ها به خاطر ساختار منحصر به فردشان کمی دامنه اعمال تغییرات و کاربرد تکنیک های مختلف را برای جراح محدود می سازد. بافت های کم استحکام بینی های گوشتی به جراح اجازه نمی دهند که هرگونه یا هر میزان تغییری را بر روی آن اعمال کند. پس می توان نتیجه گرفت که همه مدل های جراحی بینی برای ساختار گوشتی قابل اجرا نیست. از طرفی دیگر پوست ضخیم آن باعث می شود که بعد از عمل بینی تا حد زیادی متورم به نظر رسد و حتی ریسک برجای ماندن اسکار را نیز افزایش می دهد. از این رو پزشک باید تکنیکی را برای عمل انتخاب کند که طی پروسه برش های ظریف و محدودی ایجاد شوند. عمل بینی با دکتر ضیغمی که از برترین تکنیک ها برخوردار هستند به بهترین شکل به انجام می رسد و نتایج رضایت بخشی را برای مراجعه کنندگان حاصل می کند.

چرا در گذشته جراحی بینی گوشتی، برگشت پذیر تلقی می شد ؟

عمل بینی به منظور رفع ایرادات و ناهنجاری های ظاهری و عملکردی ساختار بینی صورت می پذیرد. قبل از اینکه متدهای جدید وارد این عرصه شوند، جراحان بینی برای تغییر بینی های گوشتی بافت های نرم غضروفی را برش می دادند و پس از آن، پوست ضخیم را بدون تغییر مجدداً روی ساختار جدید بینی قرار می دادند. اگر یادتان باشد گفتیم به طور طبیعی این گروه از دماغ ها از ساختمان محکمی برخوردار نیستند، از طرفی در طول عمل ساختمان آن تضعیف می شود و یک پوشش سنگینی روی آن را می پوشاند. پس طبیعی است که ساختار درونی نسبت به این تغییرات مقاوم نباشد و به اصطلاح به فروپاشی دچار شود.

جراحی بینی گوشتی بدون بازگشت با دکتر ضیغمی

دکتر آتوسا ضیغمی برای برطرف سازی این مشکل در جراحی بینی گوشتی، از تکنیک جدید گرافت استفاده می کند. گرافت ها، بافت های پیوندی استخوانی و غضروفی هستند که با توجه به نیاز بیمار، از دنده یا گوش برداشته می شوند. جراح از این بافت های پیوندی برای استحکام بخشیدن به ساختمان دماغ استخوانی استفاده می کند. بدین معنا در عمل بینی گوشتی، برخلاف جراحی بینی استخوانی، بافت های اصلی به جای برش خوردن، به کمک گرافت ها تقویت می شوند. بعد از ساختار داخلی، نوبت به پوست دماغ گوشتی می رسد. پزشک بدین منظور که از سنگینی پوست کاسته شود و ساختار جدید بینی توان تحمل آن را داشته باشد،  ضخامت پوست پوشش دهنده را کم می کند. بدین نحو هم احتمال بروز ورم زیاد و تشکیل اسکار به حداقل می رسد هم تغییرات اعمال شده بر ظاهر بینی نمایان می گردند و در نهایت بینی گوشتی به ظاهری زیبا و مقاوم دست پیدا می کند.

جراحی بینی گوشتی بدون بازگشت با دکتر ضیغمی

تاثیر جراح بینی بر عمل بینی گوشتی

انتخاب بهترین جراح بینی برای جراحی کردن دماغ گوشتی بسیار با اهمیت است. زیرا همانطور که در طول مقاله با جوانب مختلف این بینی ها و نحوه عمل آن ها آشنا شدید، جراح بایستی یک متد و روش مناسبی را برای عمل بینی گوشتی برگزیند که بعد از آن نتیجه مطلوب حاصل آید و نیازی به جراحی بینی ترمیمی نباشد. زیرا عمل ترمیمی برای دماغ های گوشتی می تواند سخت و دشوار باشد و باعث آسیب رسیدن به بینی شود.

برای آن که به نتیجه دلخواهتان از عمل بینی گوشتی برسید لازم است در انتخاب یک جراح بینی خوب، دقت کنید. نسبت به نحوه انجام عمل و تکنیک شان آگاهی داشته باشید و نمونه کارهای مرتبط ایشان را نیز مشاهده کرده باشید. با جراحی بینی گوشتی بدون بازگشت با دکتر ضیغمی، نتیجه ای ضمانت شده در انتظارتان است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
انزوای اسرائیل در حال تعلیق است
اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم
شهادت عضو دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان
واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
معاون رئیس جمهور: دولت بر استفاده از نیروهای مؤمن و انقلابی تاکید دارد
امیرعبداللهیان: «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
تاکید بر تولید و واردات مناسب در جلسه شورای رقابت با وزیر صمت
صندوق بین‌المللی پول از بهبود نرخ بیکاری در ایران خبر داد
مقایسه ساعت اورینت با سیتیزن
پلیس راهور: از سفرهای غیرضروری در جنوب شرق کشور اجتناب کنید
اردوغان: اسرائیل تنها مقصر تشدید تنش‌ها در خاورمیانه است
بلینکن: تشدید تنش با ایران به نفع آمریکا و اسرائیل نیست
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top