تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/11/07 - 10:22
کد خبر: 422293

۵+۱ آژانس دیجیتال مارکتینگ برتر تهران

در زمان بررسی خدمات یک شرکت دیجیتال مارکتینگ هم فقط به سابقه ی کاری آنها اکتفا نکنید، چیزی که شما احتیاج دارید تخصص و خلاقیت در عمل است، چه یک شرکت سابقه دار آن را داشته باشد و چه یک شرکت نوپا.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، چند شرکت بزرگ را می شناسید که در چند سال گذشته به دلیل عدم ورودشان به دنیای دیجیتال و یا پیاده سازی استراتژی های نادرست از دور خارج شدند؟

شرکت های بسیار زیادی مثل بلاک باستر (BLOCKBUSTER) این تجربه ی تلخ را داشتند. شاید آنها در آن زمان از قدرت ورود کسب و کارشان به دنیای آنلاین و اهمیت داشتن یک استراتژی درست در این مسیر آگاه نبودند، اما ما در جایی که در حال حاضر قرار داریم نباید اشتباه آنها را تکرار کنیم!

ورود به دنیای آنلاین یک ضرورت است اما چیزی که کسب و کار شما را در فضای آنلاین به موفقیت می رساند یک استراتژی اصولی و اقدامات حرفه ای است. این موارد هم جز به کمک یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای اتفاق نمی افتد.

برای همین ما در این مقاله سعی کردیم تا لیستی از بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ تهران را به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب راحتتر و مناسبی برای کسب و کارتان داشته باشید.

۵+۱ آژانس دیجیتال مارکتینگ برتر تهران

بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ تهران

آژانس های دیجیتال مارکتینگ خدمات مختلفی مثل طراحی سایت، سئو سایت، عکاسی حرفه ای، برگزاری کمپین های دیجیتال مارکتینگ و … را در اختیار مشتریانشان قرار می دهند. هر یک از آژانس ها ممکن است تمام خدمات و یا بخشی از آنها را ارائه دهند و استراتژی های متفاوتی داشته باشند، در نتیجه شما جدای از کیفیت خدمات آن شرکت باید ببینید استراتژی های کدام آژانس دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار شما مفیدتر خواهد بود.

در زمان بررسی خدمات یک شرکت دیجیتال مارکتینگ هم فقط به سابقه ی کاری آنها اکتفا نکنید، چیزی که شما احتیاج دارید تخصص و خلاقیت در عمل است، چه یک شرکت سابقه دار آن را داشته باشد و چه یک شرکت نوپا.

1. راتین (Ratin)

راتین از جمله بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ در تهران است که یکی از اصلی ترین ویژگی های مثبت آن دور هم جمع کردن یک تیم جوان، خلاق و با تجربه است.

توچه کنید که نیاز یک آژانس دیجیتال مارکتینگ به خلاقیت مثل نیاز انسان به غذا است! بدون خلاقیت یک آژانس نمی تواند مدت زمان زیادی دوام بیاورد و خیلی زود مشتریان خود را از دست می دهد و با شکست مواجه می شود. پس همیشه در انتخابتان این مورد را جدی بگیرید.

مشتریان شناخته شده ی این آژانس دیجیتال مارکتینگ مثل تپسی، هومسا و گلدیران مهر تاییدی هستند بر عملکرد خوب و حرفه ای راتین.

خیلی ها این آژانس دیجیتال مارکتینگ را به خدمات تبلیغات گوگل (Google Ads) خوبی که ارائه می دهند میشناسند اما آنها خدمات بیشتر و گسترده تری را در زمینه ی بازاریابی و برندینگ دیجیتال ارائه می دهد و فعالیت های بین المللی دارند.

این شرکت دیجیتال مارکتینگ با 14 سال سابقه ی کار، در زمینه های متنوعی خدمات ارائه می دهد و تقریبا بسیاری از خدمات مورد نیاز برای یک آژانس دیجیتال مارکتینگ را در لیست خود دارد:

بهینه سازی نرخ تبدیل

خدمات سئو

تبلیغات اینترنتی

تولید محتوا

بازاریابی شبکه های اجتماعی

CPI و نصب اپلیکیشن

برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال

۵+۱ آژانس دیجیتال مارکتینگ برتر تهران

2. نوین مارکتینگ (Novin Marketing)

احتمالا خیلی از شما نوین مارکتینگ را از مقاله های خوبی که در وب منتشر می کند می شناسید. این آژانس دیجیتال مارکتینگ در تهران با بیش از 10 سال سابقه ی کاری مهارت بالایی در تولید محتوا دارد. اما مهارت و خلاقیت آنها به این مورد خلاصه نمی شود و در زمینه های متنوعی مثل تبلیغات در گوگل، خدمات سئو، طراحی سایت، بازاریابی شبکه های اجتماعی و خدمات هاستینگ نیز خدمات ارائه می دهند.

نوین مارکتینگ مشتریان معتبری مثل دیوار، کارگزاری مفید و بازار را در رزومه ی کاری خود دارد که باعث اعتماد بیشتر مشتریان به آنها می شود.

3. ایران وب لایف (Iran Web Life)

یکی دیگر از آژانس های شناخته شده ی دیجیتال مارکتینگ در تهران ایران وب لایف است. این شرکت دیجیتال مارکتینگ نوپا توانسته است اعتمادها را خیلی زود به خودش جلب کند و مشتریانی مثل عبیدی و پاکسان را در لیست خود داشته باشد. همیشه نیازی نیست که یک آژانس دیجیتال مارکتینگ تجربه کاری بسیار زیادی داشته باشد تا خدمات دیجیتال مارکتینگ خوبی ارائه دهد، همانطور که گفتیم داشتن تخصص و خلاقیت حرف اول را می زند.

این آژانس خدمات به نسبت خوب و کاملی به مشتریان خود ارائه می دهد:

طراحی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

خدمات دیجیتال مارکتینگ

خدمات تبلیغاتی

عکاسی

طراحی اپ موبایل

4. بومرنگ (boomrang)

بومرنگ یکی دیگر از آژانس های معتبر در تهران است که شروع فعالیتش به سال 1396 بر می گردد. این شرکت سابقه ی کاری بالایی ندارد اما توانسته است اعتماد مشتریان شناخته شده ای مثل زرماکارون، بیمه نوین و آسیاتک را جلب کند و خدمات قابل قبولی به آنها ارائه دهد. البته این شرکت هنوز جای کار برای رسیدن به پختگی کامل دارد.

خدمات بومرنگ در موارد زیر خلاصه می شود:

سئو و بازاریابی آنلاین

بازاریابی شبکه های اجتماعی

ایمیل مارکتینگ

طراحی سایت، اپلیکیشن و ربات

استراتژی و برنامه ریزی دیجیتال مارکتینگ

5. نوین (Novin)

این شرکت دیجیتال مارکتینگ، به آموزش های حرفه ای اش شناخته می شود. در واقع سایت نوین از دو بخش قدرتمند آموزش و خدمات تشکیل می شود. بخش آموزشی این آژانس دیجیتال مارکتینگ می تواند تا حدی نشان دهنده ی دانش تخصصی خوب این شرکت باشد و بخش مشتریان آن نشان دهنده ی قدرت عملی آنها. کاله، نی نی سایت و گلدیران از نمونه مشتریان نوین هستند.

نوین خدمات گسترده ای در زمینه های زیر به مشتریان خود ارائه می دهد:

تبلیغات در گوگل
رپورتاژ خبری
تبلیغات نصب اپلیکیشن (گوگل)

طراحی استراتژی سئو

طراحی استراتژی محتوا

تبلیغات کلیکی

تبلیغات ایمیلی

مشاوره بازاریابی دیجیتال

۵+۱ آژانس دیجیتال مارکتینگ برتر تهران

6. عظیم مدیا (Azim Media)

آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا یکی دیگر از آژانس های دیجیتال مارکتینگ تهران است که از سال 1394 فعالیتش را شروع کرده است. عظیم مدیا توانسته است در این مدت زمان کوتاه رشد خوبی داشته باشد و این نشان دهنده ی تخصص و تعهد کاری آنها است.

آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا در کنار توانایی بالایش در مدیریت بحران، از یک تیم جوان، خلاق و متخصص برای رسیدن به بهترین نتیجه ی ممکن در مسیر توسعه آنلاین کسب و کار مشتریانش کمک می گیرد.

یکی از ویژگی های مثبت عظیم مدیا از نگاه مشتریان، ارائه گزارشات دقیق و قابل اندازه گیری به آنها است. عظیم مدیا در پروژه های خود از ابزارهای تجزیه و تحلیل به روز و معتبر استفاده می کند که به راحتی می توان نتیجه ی کار را به وسیله ی آنها مورد ارزیابی قرار داد.

موردی که ممکن است خیلی از شرکت های دیجیتال مارکتینگ آن را فراموش کنند آنالیز رقبا قبل از چیدن هر نوع استراتژی برای مشتریان است. اما آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا یکی از خدمات اصلی ای که ارائه می دهد آنالیز حرفه ای رقبا است. خدمات کلی این شرکت دیجیتال مارکتینگ حرفه ای در موارد زیر خلاصه می شود:

آنالیز تکنیکالی رقبا

طراحی کمپین دیجیتال

خدمات سئو

طراحی سایت سئو محور

آژانس توسعه ی آنلاین کسب و کار عظیم مدیا (azim.media) با تحلیل های واقع گرایانه و نیم نگاه آینده پژوهانه ای که دارد بهترین مشاور و همراه شما در مسیر موفقیت کسب و کارتان در دنیای آنلاین است.

یکی از اصلی ترین راه ها برای انتخاب بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ، بررسی وب سایت و شبکه های اجتماعی آنها است. به شبکه های اجتماعی آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا سر بزنید:

Instagram: https://www.instagram.com/azim.media.agency

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/azim-media

Aparat: https://www.aparat.com/Azim.Media

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCdc13wsKcZ-OrdNyfFb27tQ

هنوز در تصمیم گیری دچار شک و تردید هستید؟ با عظیم مدیا برای مشاوره تماس بگیرید:

02191004543

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع)
رشد ۲.۴ درصدی موالید مادران زیر ۲۴ سال
نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
آخرین آمار از تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌ خ»
واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
آشنایی با زنان عارفی که مردان دانشمند از محضرشان درس گرفتند
راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
بیش از ۱۰ هزار نفر زیر آوارهای غزه مفقود هستند
دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
واکنش کنعانی به دستگیری دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
طرح انسداد مرزهای شرقی افغانستان آغاز شد
رقم هدیه روز معلم مشخص شد
شکایت خواننده معروف به پلیس فتا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top