تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/11/13 - 09:55
کد خبر: 422988

ویدئو پروژکتور استوک و دست دوم در مشهد

بعضی از ویدئو پروژکتور های استوک دارای پورت HDMI نمیباشند ولی نگران نباشید با تبدیل پورت HDMI به VGA که قیمت زیادی هم ندارد میتوانید بدون افت کیفیت دستگاه خود را به لپ تاپ یا گیرنده دیجیتا و یا حتی کنسول بازی هم وصل نموده و تصاویر با کیفیتی داشته باشید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور استوک  را داشته باشید حتما نام برند های اپسون، بنکیو، هیتاچی، پاناسونیک، سانیو، اپتما و... به گوش شما خورده است و این  نام ها  برای شما آشنا است. کارخانه  های این برند ها جزء معتبر ترین و معروف ترین کمپانی ها در طراحی و تولید ویدئو پروژکتور در جهان هستند.

ویدئو پروژکتور استوک و دست دوم در مشهد

همچنین  ویدئو پروژکتور استوک اپسون یکی از پر فروش ترین برند ها در دسته ویدئو پروژکتور است. شرکت نو اندیشان ویدئو پروژکتور های استوک و دیتا پروژکتور های دست دوم را  از برند های معتبر و با کیفت بالا به طور مستقیم وارد کرده است و شما عزیزان  با خرید ویدئو پروژکتوراستوک می توانید تصاویر و ویدئو های با کیفیتی را تجربه کنید و از این تجربه لذت ببرید. قیمت  این ویدئو پروژکتور ها نسبت به کیفیت تصاویر وکیفیت دیگر قطعات آن بسیار مناسب و به صرفه است. عمر مفید لامپ ویدئو پروژکتور بالا است و سال ها می توان از آن استفاده کرد. کلیه پروژکتور ها سرویس شده است و در صورت نیاز لامپ آن تعویض گردیده و دارای گارانتی هستند. جهت خرید ویدئو پروژکتور استوک مشهد می توانید  با شماره 09030878857 تماس بگیرید، همچنین می توانید از وبسایت نو اندیشان عصر دیجیتال خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. این ویدئو پروژکتور ها به گونه ای طراحی شده است که برای استفاده در هر فضایی مانند مدارس، شرکت ها، منازل و... مفید باشد و بیشترین کارایی داشته باشد. به گونه ای که ویدئو پروژکتور های بسیار پرمصرف و پر کاربرد هستند.

ویدئو پروژکتور استوک و دست دوم در مشهد

قیمت ویدئو پروژکتور استوک یا دست دوم

قیمت دستگاه ویدئو پروژکتور استوک بسته به نوع کیفیت و شدت روشنائی دستگاه متفاوت است. تفاوت قیمتی به شدت روشنائی،کنتراست، پورت های ورودی، رزولوشن، عمر لامپ بستگی دارد. قیمت دستگاه ها در شرکت نو اندیشان عصر دیجیتال 4.000.000  تومان شروع شده و تا قیمت های بالاتر ادامه دارد.

دستگاه های رنج کلاسی که به عنوان سینمای خانگی  در اتاق کنفرانس و بسیاری از مکان های دیگر استفاده می شود یعنی به شدت روشنائی حدود 2000-3500 انسی نیاز دارند. البته موجودی این دستگاه ها دائما در حال تغییر است. به دلیل فروش بالا و بهتر است.برای چک کردن موجودی و قیمت ویدئو پروژکتور استوک یا کارکرده با شرکت تماس حاصل فرمائید تا از خدمات راهنمائی رایگان کارشناسان ما برخوردار شوید تا انتخاب دقیق بهتری داشته باشید و همچنین از آخرین قیمت ها اطلاع پیدا کنید. لازم است بدانید که تمام دستگاه های ویدئو پروژکتور استوک یا دست دوم این شرکت دارای گارانتی می باشند.  تمام دستگاه ها ی این شرکت وارداتی بوده و کارکرد ایران نمی باشد که ضمنا ساعت کاری بسیار پائینی دارند.

 

کالای استوک چیست و از کجا می آید؟

در کشورهای اروپایی قانونی برای برگرداندن کالا وجود دارد که بدون قید و شرط آن را پس از 20 روز پس میگیرند، به پروژکتورهایی که تا 20 روز برگردانده شده اند، ویدئو پروژکتورهای استوک گفته میشود. همچنین گاهی در ارگانهای دولتی و خصوصی دستگاهها و تجهیزات کامپیوتری بعد از مدتی، به هر علتی تعویض میشوند و پس از مدتی به مزایده گذاشته شده و به صورت کالای استوک یا دسته دوم بفروش میرسند.

بعضی از این کالاها ممکن است حتی زیاد استفاده نشده باشند و پس از سرویس و بازسازی توسط بهترین متخصصین، قابلیت استفاده تا مدت های طولانی را داشته باشند و پا به پای یک ویدئو پروژکتور نو کار کنند.

متاسفانه بدلیل افزایش نرخ ارز و مشکلات اقتصادی بوجود آمده، قدرت خرید مصرف کنندگان بشدت پایین آمده ولی) فروشگاه اینترنتی نو اندیشان ) جهت حمایت از مشتریانی که علاقه مند به خرید ویدئو پروژکتور استوک  ,سینمای خانگی و یا کلاس هوشمند می باشند و مبلغ زیادی نمیتوانند پرداخت کنند، اقدام به فروش ویدئو پروژکتور استوک یا کارکرده می نماید. فروشگاه نو اندیشان عصر دیجیتال  ، این اطمینان را بشما میدهد که دستگاه های استوک،کارکرده و دسته دوم توسط چند متخصص بررسی و سپس خریداری میشوند و شما عزیزان با خیال راحت و اطمینان از سلامت کالا خرید کنید و از داشتن یک سینمای خانگی لذت ببرید.

 بعضی از ویدئو پروژکتور های استوک  دارای پورت HDMI نمیباشند ولی نگران نباشید با تبدیل پورت HDMI به VGA که قیمت زیادی هم ندارد میتوانید بدون افت کیفیت دستگاه خود را به لپ تاپ یا گیرنده دیجیتا و یا حتی کنسول بازی هم وصل نموده و تصاویر با کیفیتی داشته باشید.

ویدئو پروژکتور استوک و دست دوم در مشهد

در نظر داشته باشید که این کالاها کارکرده می باشند و انتظار دستگاهی را نداشته باشید که خط و خش نداشته باشد و ممکن است لامپ مصرفی آنها حتی تا نصف عمر خود را کار کرده باشد. ضمن اینکه این دستگاهها عموماً فاقد کارتن اوریجینال کارخانه میباشند ولی اطمینان داشته باشید در صورتیکی اینترنتی خرید خود را انجام می دهید کالا در بسته بندی مناسب و با استفاده از ضربه گیر دستگاه شما را بدون آسیب به شما میرساند.

معمولا ویدئو پروژکتور استوک دارای گارانتی فروشگاه میباشند. پیشنهاد ما به شما اینست که در صورتیکی در شهر مشهد هستید با حضور در فروشگاه خودتان از نزدیک ویدئو پروژکتور استوک مد نظر خود را انتخاب نمایید ولی اگر هم بصورت غیرحضور خرید کنید مطمئن باشید ما به پاس این اطمینان، بهترین کالا را در اختیارتان قرار خواهیم داد. برای صحبت با کارشناسان ما جهت انتخاب بهترین ویدئو پروژکتور استوک یا کارکرده میتوانید همین حالا  با شماره 09030878857 تماس بگیرید و خریدی مطمئن داشته باشید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف / اعتراض دانشجویان شریف / جذب ۷۲ هزار معلم از طریق آزمون‌های استخدامی
مرکز در رژیم‌ صهیونیستی هک شد
لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
طرز تهیه خورش بادمجان با گوشت چرخ کرده
شگفت‌زدگی فعال اقتصادی چینی از پیشرفت‌ دانش‌بنیان‌ها در حوزه انرژی خورشیدی
بیش از ۴۰ درصد رای‌دهندگان آمریکایی جنگ داخلی را محتمل می‌دانند
شهادت ۳ شهروند ترکیه‌ای از سوی رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر
پیام اعتراض دانشجویان آمریکا، پایان دادن به جنایت در غزه است
تعطیلی یک دانشگاه در فرانسه بدلیل اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین
تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو
۲۰۰ بازداشت فقط در یکی از دانشگاه‌های امریکا
یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی
بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان
دانشگاه «ساینس‌پو» فرانسه به دلیل اعتراضات تعطیل شد
سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
آمریکا: ایران در حال دور زدن تحریم‌ها و فروش نفت است
مربع مدعیان صعود به لیگ برتر+جدول لیگ
پیام خداحافظی خطیر: برای ۵ فینال باقی مانده هم قسم شویم
تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب آغاز شد
اقدام ویژه وزارت علوم برای جذب دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
اعلام آمادگی دانشگاه علامه برای آموزش زبان فارسی و بورسیه دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top