تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/11/27 - 18:10
کد خبر: 424490

نامه انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علامه خطاب به رئیس مجلس

نامه انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علامه خطاب به رئیس مجلس

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی درخصوص حواشی اخیر فایل صوتی منتشر شده از فرمانده سابق سپاه، نامه ای خطاب به رئیس مجلس منتشر کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی درخصوص حواشی اخیر فایل صوتی منتشر شده از فرمانده سابق سپاه نامه ای خطاب به رئیس مجلس منتشر کرد. متن نامه به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

همانگونه که مستحضرید بازنشر فایل صوتی‌ از صحبت‌های سردار محمدعلی عزیز جعفری و سردار صادق ذوالقدرنیا از سوی رسانه‌های معاند برون مرزی موجب گشته است در ایام جشن پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) فضای رسانه‌ای و اذهان عمومی مردم ملتهب گردد. این صوت که در آن به مواردی پیرامون پرونده پر مخاطره هلدینگ یاس بیان شده است بار دیگر سوالات فراوانی را برای افکار عمومی مردم ایجاد کرده است. عدم پاسخ مناسب به ابهامات این پرونده از سوی مرجع قضایی و محرمانگی رسیدگی به این پرونده موجب شده است بارها و بارها انتشار این گونه موارد در برهه‌های مختلف دستاویزی برای حمله ضد انقلاب و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارکان مختلف حاکمیت ایران اسلامی گردد.

در بخشی از این فایل صوتی اتهاماتی علیه حضرت عالی مطرح شده است که باری دیگر ابهامات پیرامون عملکرد شما در دوران تکیه بر مسند شهرداری تهران و ارتباط شما با پرونده فساد هلدینگ یاس را در افکار عمومی پر رنگ کرده است. این اتفاق تنها به این دلیل رخ داده است که تاکنون از سوی حضرت‌عالی در تمام این سال‌ها پاسخی به این ابهامات و اتهامات داده نشده است و به موضع‌گیری برخی نزدیکان حضرت‌عالی بسنده شده است. رسوب این سوالات در ذهن ملت و به خصوص دانشجویان، اعتماد ملی را نه فقط نسبت به شخص آقای قالیباف بلکه نسبت به عملکرد نظام و یأس از پاسخ‌گویی بدون ابهام مدیران رده بالا حاکمیت نسبت به عملکرشان در مبارزه با فساد کم می‌کند.

لذا ما بر این باور هستیم که نباید فقط در روز ۱۶ آذر و در ایام انتخابات، دانشگاه به جلسه تبلیغاتی مسئولان نظام تبدیل شود؛ بلکه ضروری است با توجه به این که نسبت به عملکرد شما در زمان تصدی شهرداری سوالاتی مطرح شده در دانشگاه حاضر شوید تا از زبان خودتان پاسخ‌گوی این سوالات و ابهامات باشید.

در همین راستا انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی اعلام می‌دارد که آمادگی برگزاری جلسه‌ای صمیمانه را با حضرت‌عالی جهت رفع شبهات موجود را دارد و از شما دعوت می‌کند با حضور در جمع دانشجویان و پاسخ به سوالات آنان یکبار برای همیشه به این قائله خاتمه دهید.

امید است با محرم دانستن مردم و و در اختیار قراردادن اطلاعات درست پیش از سوءاستفاده معاندین از تکرار این گونه اتفاقات جلوگیری شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس +عکس
اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق التدریس دانشگاه علمی‌کاربردی
کنفرانس خبری رییس سازمان انرژی اتمی و مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی +عکس
آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از فردا
دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه با شرایط ویژه پذیرش می‌شوند
عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو خبرنگار
دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین +عکس
وقوع زمین‌لرزه‌ای به‌بزرگی ۲.۹ ریشتر در شهرستان دماوند
کاریکاتور| سرکوب دانشجویان، دروغین بودن ادعای آزادی بیان در آمریکا را فاش کرد
رایگان شدن بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه(س)
مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش کشور با حضور رئیسی +عکس
المپیاد فناوری؛ رقابت در هوش مصنوعی، پهپاد و برنامه‌نویسی
کاریکاتور| وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش
کرزی: قدردان همکاری‌های همیشگی ایران با افغانستان هستیم
۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها و هدف قرار گرفت گنبدآهنین
فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب
حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال
شهادت یک مامور پلیس در هرمزگان +عکس
انتقاد شدید اتحادیه اروپا از تهاجم اسرائیل به رفح
این اقدام حماس، نتانیاهو را در مخمصه قرار داد
تأثیر قوانین جدید بر صرافی ‌های ارز دیجیتال
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top