تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/12/22 - 13:47
کد خبر: 426969

زاویه سازی صورت گرد و چاق با هایفوتراپی: عوارض + عکس قبل و بعد

هایفو را می توان، یکی از روش های زاویه سازی صورت به روش غیرجراحی و غیرتهاجمی نامید که از انرژی اولتراسوند متمرکز با شدت بالا برای از بین بردن دائمی سلول‌های چربی تنها در یک جلسه 1 ساعته استفاده می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» سالهاست که از هایفو برای لیفت و سفت کردن پوست استفاده می‌شود. این دستگاه از تکنولوژی مدرن امواج التراسونیک متمرکز با شدت بالا (HIFU) استفاده می‌کند. هایفو در نواحی صورت، چانه و گردن، نتایج فو‌ق‌العاده‌ای ایجاد کرده و بافت‌های چربی را در ناحیه لپ از بین می‌برد. برخلاف تمام روش‌های شناخته شده جراحی یا غیرجراحی برای کاهش چربی و لیفت پوست، درمان هایفو یک روش غیرتهاجمی است که بیمار بلافاصله پس از انجام این روش می‌تواند فعالیت‌های عادی خود را بدون هیچگونه محدودیتی از سر بگیرد.

هایفو را می توان، یکی از روش های زاویه سازی صورت به روش غیرجراحی و غیرتهاجمی نامید که از انرژی اولتراسوند متمرکز با شدت بالا برای از بین بردن دائمی سلول‌های چربی تنها در یک جلسه 1 ساعته استفاده می‌کند.

تفاوت بین کاهش چربی با هایفو و کاهش وزن

توجه داشته باشید که کاهش وزن و کاهش چربی رو با هم اشتباه نگیرید، این دو مقوله کاملا از هم جدا هستند و با هم فرق دارند. وقتی وزنمان را کم می‌کنیم سلول‌های چربی کوچک می‌شوند، اما تعداد آنها تغییری نمی‌کند، در واقع فقط سایزشان تغییر می‌کند. زمانی که وزن اضافه می‌کنیم، سلول‌های چربی دوباره بزرگ می‌شوند و در طول دوره زندگی با چاق و لاغر شدن این روند تکرار می‌شود. این علائم با افزایش سن بیشتر در ناحیه صورت، چانه و گردن قابل مشاهده است و پوست سفتی خود را از دست داده و افتاده و شل می‌شود.

روش هایفو در واقع تعداد سلول‌های چربی را کاهش داده و از بین می‌برد، بنابراین به جای اینکه سایز سلول‌ها را کوچک کند، کلا آنها را از بین می‌برد که دیگر هرگز نتوانند بزرگ شوند. به همین دلیل از آنجایی که سلول‌های چربی به کلی حذف می‌شوند، نتایج حاصل از هایفو دائمی هستند. حتی اگر وزن کم نکنید، یا به دلیل بارداری دچار اضافه وزن شوید، باز هم صورت یا نواحی که توسط هایفو درمان شده است لاغر به نظر می‌رسند.

مزایای هایفو چیست؟

روشی غیرتهاجمی‌ست.

بزرگترین مزیت این درمان غیر تهاجمی بودن آن است. بنابراین، هیچگونه عمل‌ تهاجمی مانند برش و بخیه در این روش وجود ندارد.

نیازی به دوره بهبودی ندارد.

برخلاف روش‌های تهاجمی که بسته به تعداد برش‌ها حداقل به 3 تا 4 هفته زمان برای بهبودی نیاز دارد، از آنجایی که این روش یک روش کاملا غیرتهاجمی است نیازی به دوره بهبودی ندارد. بنابراین زمانی که روش هایفو را در تهران یا هرجای دیگری انجام می‌دهید، بلافاصله می‌توانید فعالیت‌های عادی روزانه خود را از سر بگیرید.

یک روش کاملا مقرون به صرفه است.

علیرغم داشتن فرایند تکنولوژی پیشرفته، بسیار مقرون به صرفه است، بنابراین به شما کمک می کند تا بدون درگیری زیاد راجع به هزینه، با خیال راحت از این درمان بهره‌مند شوید.

روشی بسیار کم‌خطر است.

از آنجایی که این یک فرآیند غیر تهاجمی است، بسیار کم خطر می‌باشد. تنها عارضه همراه با این روش ممکن است شامل قرمزی یا تورم خفیف باشد که پس از چند ساعت از بین می‌‌رود.

تکنولوژی هایفو

پرتو متمرکز اولتراسوند به عمق خاصی دست پیدا کرده و منجر به حرکت و اصطکاک سلول‌های تولید گرما می‌شود که باعث افزایش دما تا 60 و70 درجه سانتیگراد شده و منجر به کوچک شدن بافت و بازسازی موثر کلاژن می‌شود.

هایفو با تمرکز دقیق انرژی اولتراسوند با شدت بالا برای ایجاد لخته شدگی گرمایی بافت چربی، باعث کاهش حجم چربی شده و به زاویه‌دار کردن صورت کمک می‌کند. در سطح پوست، شدت انرژی اولتراسوند کم است به طوری که آسیبی در لایه اپیدرمی (سطح پوست شما) ایجاد نمی‌شود. تمرکز انرژی اولتراسوند در عمق‌های خاص، همراه با تکنیک‌های کاربردی دقیق، منجر به لخته شدگی گرمایی بافت چربی می‌شود که باعث زاویه‌سازی صورت و پیکرتراشی غیرتهاجمی بدن، از دست دادن چربی و سفت شدن پوست در ناحیه تحت درمان می‌شود.

نتیجه درمان عمدتا کشش پوست و تحریک بدن برای انجام فرایندهای طبیعی بازسازی، بهبود و بازسازی بافت‌ها است. نتیجه نهایی حاصل از این روش، کاهش قابل توجه افتادگی و شلی پوست به همراه نتایج طبیعی و طولانی مدت است.

عوارض جانبی هایفو صورت

درد

درمان اولتراسونیک معمولا بدون درد است، کاربران معمولا کمی احساس سوزش یا گرما را توصیف می‌کنند. با اینحال ممکن است کمی احساس سوزش و گرما داشته باشید که در طول انجام درمان کاملا طبیعی است و با اتمام درمان این حس از بین می‌رود.

لکه پوستی

لکه پوستی یکی از شایع‌ترین عوارض ناشی از هایفو است. نواحی تحت درمان ممکن است قرمز و لکه‌دار شوند، به خصوص اگر پوست شما حساس و مستعد قرمزی باشد. این عارضه جانبی دائمی نیست، معمولا چند ساعت پس از درمان از بین می‌رود.

تورم

از جمله عوارض جانبی نادر ناشی از هایفو می‌توان به تورم و پف پوست اشاره کرد، اما به این دلیل که پوست هر فرد متفاوت است، ممکن است تورم رخ دهد. تورم معمولا بعد از چند روز از بین می‌رود، سپس می توانید به طور کامل از مزایای جوانسازی اولتراسوند لذت ببرید.

هایپر پیگمنتیشن

اگرچه هایپرپیگمنتیشن یک عارضه‌ی جانبی نادر است اما در صورت بروز، دائمی است. این عاضره می‌تواند باعث تغییر رنگ و تیره شدن پوست شود. این یک عارضه جانبی است که می‌تواند ناشی از تابش گرما توسط دستگاه اولتراسوند باشد که می‌تواند به درجه حرارت 45 تا 65 درجه سانتیگراد برسد.

هزینه هایفو برای زاویه‌دار کردن صورت

برخی از عوامل رایجی که بر هزینه هایفو برای زاویه‌دار کردن صورت تأثیر می‌گذارند عبارتند از:

نواحی درمان

هایفو را می‌توان برای کل صورت و گردن استفاده کرد. البته می‌توان درمان را تنها در نواحی کوچکتری مانند ناحیه چشم و غبغب بکار برد. هزینه درمان بستگی به شدت عارضه متفاوت است. هرچه ناحیه کوچکتر باشد، قیمت نیز کمتر است.

مهارت و تجربه پزشک

مهارت و تجربه پزشک نیز بر هزینه‌ها تأثیر می‌گذارد و پزشکان با تجربه ممکن است از تکنیک‌های تخصصی استفاده کنند که نتایج بهتری را به همراه دارد. این تکنیک‌های تخصصی قطعا هزینه‌های اضافی نیز به همراه خواهند داشت.

برند هایفو

اگر چه هیچ تضمینی وجود ندارد که یک دستگاه هایفو بهتر از دیگری باشد، برخی از آنها هزینه بیشتری نسبت به دیگری دارند. هزینه دستگاه قطعا بر هزینه درمان تاثیر خواهد داشت.

تعداد شات‌ها

اگر چه پروتکل‌های استانداردی برای تعداد شات‌های هایفو به هر ناحیه صورت وجود دارد، برخی از کلینیک‌ها تصمیم می‌گیرند که این پروتکل‌ها را سفارشی کنند. پروتکل‌های سفارشی نیز بر هزینه درمان تاثیر دارند.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top