تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/12/23 - 09:16
کد خبر: 427061

نریمان پورطلایی: تمکن مالی اسپانیا یکی از بهترین روش‌های اخذ کارت اقامت اروپاست!

نریمان پورطلایی: تمکن مالی اسپانیا یکی از بهترین روش‌های اخذ کارت اقامت اروپاست!

جالب است بدانید مرزهای اسپانیا مختص به قاره اروپا نیست و جزایر زیبای قناری در افریقا، از جمله قلمروهای این کشور متمدن محسوب می‌شود؛ تا جایی که ساکنین اسپانیا به راحتی به این مناطق سفر می‌کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نریمان پورطلایی مدیرعامل هلدینگ بین المللی توسعه دهندگان می گوید: اگر علاقمند هستید در مدت زمان کوتاهی برای خود و خانوادتان کارت اقامت کل اروپا را دریافت کنید از طریق تمکن مالی اسپانیا اقدام نمایید. در ادامه به بررسی دقیق مهاجرت از طریق تمکن مالی اسپانیا می پردازیم.

ابتدا در مورد اسپانیا و دلایل اقامت در این کشور زیبا صحبت خواهیم کرد؛ سپس با بررسی انواع روش‌های متداول مهاجرت، به معرفی اقامت تمکن مالی در اسپانیا خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

معرفی کلی کشور اسپانیا | چرا به اسپانیا مهاجرت کنیم؟

اسپانیا به عنوان کشوری تاریخی در غرب اروپا، از دیرباز مورد توجه مهاجران بسیاری بوده و هست؛ مردم اسپانیا در مناطق مختلف، به زبان اسپانیایی با گویش‌های متنوع صحبت می‌کنند.

جالب است بدانید مرزهای اسپانیا مختص به قاره اروپا نیست و جزایر زیبای قناری در افریقا، از جمله قلمروهای این کشور متمدن محسوب می‌شود؛ تا جایی که ساکنین اسپانیا به راحتی به این مناطق سفر می‌کنند.

ویژگی‌های متمایزکننده زندگی در اسپانیا

·      عضو اتحادیه اروپا

اسپانیا به عنوان عضوی از اتحادیه شنگن اروپا، این امکان را به شهروندان خود می‌دهد که به راحتی به سایر کشورهای عضو پیمان شینگن اروپا سفر کنند؛ به طوریکه از شهری به شهر دیگر سفر می‌کنند!

·      هزینه‌های زندگی مناسب

هزینه‌های اجاره منزل و خورد و خوراک در اسپانیا، به عنوان کشوری اروپایی، نسبت به سایر کشورهای اروپایی نظیر انگلیس و فرانسه به‌مراتب پایین‌تر است؛ همین امر سبب جلب توجه مهاجران شده است.

·      تحصیل رایگان

از دیگر مزیت‌های زندگی در اسپانیا، امکان تحصیل رایگان برای دانشجویان می‌باشد؛ خصوصا افرادی که با هدف تحصیل به این کشور مهاجرت می‌کنند.

·      خدمات درمانی رایگان

از دیگر برتری‌های زندگی در اسپانیا، به خدمات درمانی رایگان اسپانیا می‌توان اشاره کرد؛ اسپانیا به عنوان کشوری مهاجرپذیر، حتی هزینه‌های درمان را در کاهش هزینه‌های زندگی در اسپانیا اعمال کرده است.

·      آب و هوای مدیترانه‌ای

اسپانیا با برخوداری از سواحل متنوع و بسیار، آب و هوای دلپذیر مدیترانه‌ای را برای ساکنین اسپانیا به ارمغان آورده است که به نوبه خود برای مهاجران به خصوص ایرانیان به عنوان یک مزیت دیگر یادآور می‌شود.

·      تنوع غذایی بالا

اسپانیا در جایگاه خود از کشورهای با تنوع غذایی بالا محسوب می‌شود؛ تا جایی که برای مهاجران به یکی از ویژگی‌های دلچسب اسپانیا تبدیل شده است.

·      حمل و نقل عمومی ارزان

از دیگر امکاناتی که اسپانیا برای شهروندان فراهم کرده، هزینه‌ی پایین حمل و نقل عمومی برای شهروندان است؛ همین ویژگی سهم چشمگیری در پایین بودن هزینه‌ زندگی در اسپانیا فراهم کرده است.

راه‌های متداول اخذ اقامت در اسپانیا

اخذ اقامت در اسپانیا، مثل باقی کشورها از طریق راه‌‌های متفاوتی صورت می‌گیرد از جمله ...

  • اقامت تمکن مالی
  • اقامت تحصیلی
  • اقامت کاری
  • ازدواج
  • سرمایه‌گذاری

در این مقاله قصد داریم شما را با «تمکن مالی اسپانیا» بیشتر آشنا کنیم.

نریمان پورطلایی: تمکن مالی اسپانیا یکی از بهترین روش‌های اخذ کارت اقامت اروپاست!

مفهوم اقامت تمکن مالی

«اقامت تمکن مالی» یا «خودحماتی» به معنای اثبات توانمندی مالی در حمایت از خود و خانواده‌ی خود در کشور مقصد، بدون نیاز به اشتغال می‌باشد.

شرایط تمکن مالی اسپانیا

جهت دریافت اقامت تمکن مالی اسپانیا باید به دولت این کشور اثبات کنید که در کشور خودتان بدون نیاز به حضور درآمد خوبی دارید و فرد متمکنی هستید. 

مزیت‌های اقامت تمکن مالی

  • اصلی‌ترین مزیت اقامت تمکن مالی نسبت به اقامت سرمایه‌گذاری، بدون ریسک بودن اقامت تمکن مالی می‌باشد؛ چراکه سرمایه شما به‌صورت دست‌نخورده و ثابت در حسابتان جای دارد.
  • از دیگر برتری‌های اقامت تمکن مالی در بدون قیدوشرط بودن اقامت تمکن مالی است؛ تا جایی که تنها لازمه‌ی استفاده از این شیوه اخذ اقامت، اثبات دارایی‌های خود به کشور مقصد می‌باشد.

 

شرایط اخذ کارت اقامت تمکن مالی اسپانیا

اسپانیا هم به عنوان کشوری متمدن و تاریخی، از این قاعده مستثنی نیست و هرساله مهاجران زیادی را از طریق اقامت تمکن مالی جذب خود می‌کند.   تنها راه دریافت ویزای تمکن مالی در اسپانیا، ایجاد حساب سرمایه‌گذاری در اسپانیا نیست؛ بلکه جهت اثبات ادعای تمکن مالی به دولت اسپانیا، به یکی از دو روش زیر می‌توانید اقدام فرمایید:

1.   دارا بودن حد درآمد معین شده از طریق دولت اسپانیا (درآمد غیرفعال)

آخرین میزان درآمد مورد نیاز برای متقاضی اخذ اقامت تمکن مالی در اسپانیا، 2.500 یورو در ماه برای سرپرست خانواده می‌باشد؛  1000 یورو بابت همسر شخص و 500 یورو به ازای تعداد فرزندان تعیین شده است.

لازم به ذکر است که الزامی در ایجاد حساب سرمایه‌گذاری در اسپانیا و خروج سرمایه از کشور نیست و درامد مشخص شده از طریق راه‌های زیر قابل پذیرش هستند:

  • سود حاصل از اجاره املاک
  • سود حاصل از سهام
  • سود حاصل از سپرده‌های بانکی
  • سود حاصل از سهام کسب و کار
  • حقوق بازنشستگی

توجه داشته باشید جهت اخذ این اقامت متقاضی نباید وابستگی نسبت به کشور خود داشته باشد برای مثال نباید مدیرعامل شرکتی باشید.

2. داشتن سپرده بانکی به میزان هزینه یکسال زندگی در اروپا

شما میتوانید در این روش با سپرده هزینه یکسال زندگی در اروپا در حساب ایران و یا حساب اسپانیایی خودتان اقامت سومین کشور توریستی جهان را کسب نمایید.

برای محاسبه میزان مبلغ سپرده باید هزینه یک ماه زندگی معادل ۲۵۰۰ یورو را در ۱۲ ماه ضرب کرده و در حساب ارزی یا ریالی خودتان سپرده کنید. (12×2.500 یورو)+ 6.500 یورو به ازای سایر اعضای خانواده

اقدام به اخذ اقامت تمکن مالی در اسپانیا

جهت دریافت مشاوره و اخذ اقامت تمکن مالی در اسپانیا، تنها نیستید! کافیست با «مهاجریست» در تماس باشید تا کارشناسان زبده‌ی ما، شما را در اخذ اقامت اسپانیا به ساده‌ترین شیوه‌های ممکن راهنمایی کنند؛ اگر به دریافت کارت اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی اسپانیا علاقمند شدید به سایت مجموعه مهاجریست مراجعه نمایید و یا با تلفن 02171057185 تماس بگیرید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top