تاریخ انتشار: جمعه 1401/01/19 - 10:02
کد خبر: 428982

انتخاب درست لباس فرم، نیاز هر مجموعه‌ی حرفه‌ای

انتخاب درست لباس فرم، نیاز هر مجموعه‌ی حرفه‌ای

با خرید لباس فرم شما می توانید یک اتحاد و نظم کلی ایجاد کنید. یکی از مزیت های خرید لباس فرم این است که شما از حواس پرتی افراد جلوگیری می کنید. این حواس پرتی ممکن از به علت پوشش های مختلف ایجاد شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، لباس فرم یکی از پوشش هایی است که هر مجموعه ای که به صورت حرفه ای کار می کند از این نوع پوشش برای یک دست جلوه دادن افراد خود استفاده می کند. وقتی افراد فعال در یک مجموعه با لباس هایی یک شکل و یک دست در مجموعه رفت و آمد می کنند فضا بسیار زیبا تر است و افراد تعهد به کار بیشتری دارند. لباس فرم  دارای یک پیشینه بسیار قوی است و انگلیس جز اولین کشورهایی است که در طراحی لباس فرم از دیگر کشور ها جلوتر بوده است. کودکان و پرسنل مدارس انگلیس از سال ها قبل با لباس فرم وارد مدرسه می شدند. در طراحی لباس فرم باید یک سری مشخصه هایی در نظر گرفته شود که لباس فرمی مناسب آن مجموعه تولید شود. شما نیز باید در زمان سفارش لباس فرم تمام خواسته های خود را مطرح کنید که لباس فرم متناسب با سلیقه و نظر شما طراحی شود.

 

هویت مجموعه

اگر شما در ابتدای شروع یک کسب و کار هستید به شما توصیه می کنیم که یک لباس فرم برای کارمندان خود تدارک ببینید. لباس فرم برای مجموعه شما هویت به ارمغان می اورد. زمانی که کارمند شما لباس فرم به تن کند احساس مسئولیت پذیری بیشتری خواهد داشت و این برای شما باعث ایجاد راندمان بالاتر خواهد شد. هم چنین مجموعه شما سر و شکل بسیار مناسبی خواهد داشت. این کمک می کند تا یک تصویر مثبت و زیبا از مجموعه شما در ذهن مشتریان و کارمندان شکل بگیرد. یکی از مزایای اصلی لباس فرم ایجاد احساس خوشایند در بدو ورود به مجموعه است که این مورد می تواند با لباس فرم در ذهن ایجاد شود.

انتخاب درست لباس فرم، نیاز هر مجموعه‌ی حرفه‌ای

ویژگی های لباس فرم

برای طراحی لباس فرم باید به ویژگی های مجموعه توجه کرد. ویژگی هایی مانند رنگ، جنس پارچه، نوع طراحی و ... باید متناسب با شرایط مجموعه باشد. به طور مثال رنگ لباس فرم مدارس دخترانه باید متفاوت از مدارس پسرانه باشد. یا رنگ فرم یک اداره دولتی با رنگ لباس فرم یک مجموعه خصوصی کاملاً متفاوت است. جنس پارچه باید به گونه ای انتخاب شود که در دفعات شست و شو مشکلی برای آن پیش نیاید. جنس پارچه هم چنین باید متناسب با شرایط آب و هوای یک منطقه انتخاب شود. پارچه های بسیار ضخیم انتخاب خوبی برای مناطق گرم سیر نیستند و پارچه های نازک برای مناطق سرد سیر مناسب نیستند.

 

هزینه لباس فرم

همه المان های دخیل در طراحی لباس فرم باید به گونه ای در نظر گرفته شود که قیمت تمام شده برای کارفرمایان و مدارس مناسب باشد. لباس فرم چون مورد استفاده روزانه قرار می گیرد زیاد شسته شده و باید به موقع تعویض شود. بنابراین هزینه مناسب این امکان را برای کارفرمایان ایجاد می کند تا توان جایگزین کردن لباس فرم را داشته باشند.

یک دستی در پوشش

ایجاد یک نظم و هماهنگی در یک مجموعه به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. ولی اولین موردی که به نظر یک شخص می آید که وارد مجموعه می شود لباس فرم و یک دستی افراد مجموعه است. زیبایی حاصل از لباس فرم باعث می شود که یک شور و نشاط در مجموعه ایجاد شود و این مورد قطعاً نتیجه مثبت خواهد داشت. با تعیین یک لباس فرم بسیار از دغدغه های مربوط به پوشش حل می شود. زیرا تعدادی از افراد ممکن است لباس های مناسب محیط کار را به تن نکن و این موجب ایجاد مشکلات ثانویه خواهد شد که وقت و انرژی از کارفرما می گیرد. بنابراین تعیین لباس فرم از این مشکلات جلوگیری می کند.

انتخاب درست لباس فرم، نیاز هر مجموعه‌ی حرفه‌ای

انتخاب فرم و رنگ لباس متناسب با شرایط مجموعه

انتخاب سریع لباس

اگر کارکنان یک مجموعه و دانش آموزان یک مدرسه لباس فرم هایی مناسب داشته باشند در ابتدای رفتن به سر کار یا مدرسه نیازی نیست که وقتی برای انتخاب لباس های خود بگذارند. در صورت داشتن لباس فرم از تمیز و مرتب بودن آن مطمئن می شوند و آن را بر تن می کنند و انتخاب لباس دلیلی بر دیر رسیدن آن ها نمی شود.

لباس فرم و تبلیغات

درج تبلیغات بر روی لباس فرم یکی از راه کارهایی است که می تواند اثر مثبتی در تبلیغات به همراه داشته باشد. نام شرکت، آرم، شماره و ... می تواند بر روی لباس درج شود. نحوه درج تبلیغات بر روی لباس باید به گونه ای باشد که فونت خوانایی داشته باشد و از رنگ هایی استفاده شود که بتوان به راحتی آن را دید.

نظم جمعی

با خرید لباس فرم شما می توانید یک اتحاد و نظم کلی ایجاد کنید. یکی از مزیت های خرید لباس فرم این است که شما از حواس پرتی افراد جلوگیری می کنید. این حواس پرتی ممکن از به علت پوشش های مختلف ایجاد شود. ولی زمانی که همه یک دست لباس بپوشند این موارد اتفاق نمی افتد. برای پیمودن مسیر موفقیت حذف عوامل حواس پرتی از مهم ترین کارها است.

خرید لباس فرم

لباس فرم یکی از المان هایی است که افراد مجموعه شما را از دیگر افراد مجموعه متمایز می کند. به همین دلیل شما با خرید لباس فرم برای برند خود هویت تعیین می کنید. لباس فرم مجموعه شما اگر به درستی انتخاب شود مزایای بسیار زیادی دارد از جمله کمک مثبت در راستای برند سازی و بازاریابی، ایجاد نظم، تبلیغات ارزان قیمت و ... . قطعاً شما برای انتخاب درست یونیفرم نیاز به مشاوره شرکت های فعال در این زمینه را دارید تا بتوانید مناسب ترین فرم را برای افراد مجموعه خود انتخاب کنید. اگر شما صاحب کسب و کار هستید و برای لباس افراد فعال در مجموعه کاری نکردید بهتر است همین الان برای خرید لباس فرم اقدام کنید.

لباس فرم یکی از ملزومات کار در یک مجموعه است که دارای مزایای بی شماری است. انتخاب شرکت تولید کننده لباس، دیدن نمونه کارهای قبلی، نوع دوخت، تحویل به موقع، قیمت مناسب از مواردی است که در هنگام انتخاب یک مجموعه برای سفارش لباس فرم باید در نظر گرفت. خرید لباس فرم را بدون دغدغه و هزینه های رفت و امد می توانید به صورت آنلاین سفارش دهید ولی حتما از کیفیت کار مجموعه مطمئن شوید. شما می توانید به وبسایت خرید لباس فرم formiran.com انجام دهید و از تمامی مزایایی که لباس فرم دارد بهره ببرید.

نمونه کار لباس فرم

انتخاب درست لباس فرم، نیاز هر مجموعه‌ی حرفه‌ای

لباس فرم مجموعه آیدا نچرالز، وبسایت فروشگاهی محصولات آرایشی بهداشتی اورگانیک و طبیعی

 

انواع لباس های فرم

  • لباس فرم مدارس
  • لباس فرم کارکنان هواپیمایی
  • لباس اداری خانم ها
  • لباس اداری آقایان
  • لباس فرم صنعتی
  • یونیفرم های ارتشی و...

 

لباس فرم در سایز های مختلف

همیشه در نظر داشته باشید که لباس فرمی که برای مجموعه خود انتخاب می کنید باید در سایز های مختلف سفارش داده شود. در زمان سفارش یا نمونه هایی را از تولید کننده در سایز های مختلف درخواست کنید تا کارکنان مجموعه بتوانند آن ها را تست کنند و متناسب با سایز خود سفارش دهند. یا این که شرکت تولید کننده لباس فرم، فردی را برای اندازه گیری به مجموعه شما بفرستد. در صورت خرید دقیق لباسی که خرید می کنید اندازه کارکنان تان است و دچار مشکلاتی چون مرجوع کردن و تغییر سایز برخورد نمی شوید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
فیلم/ می‌خواهی امر به معروف کنی؟ اول به خودت نگاهی بنداز!
حذف سریال «حشاشین» از تمام سکوهای ایرانی
آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
اعلام جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور
آغاز عرضه خودروهای برقی از هفته آینده
هیأت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی‌ مجلس دوازدهم انتخاب شد
۸۵ میلیون ریال به حساب حجاج سال ۱۴۰۲ برگردانده می‌شود
برگزاری نشست همدلی و همفکری نیروهای انقلاب با حضور ۱۴۰ نماینده منتخب
جمعی از معلمان سراسر کشور فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
لایحه امنیت شغل کارگران امروز در دولت تصویب شد
تامین ۴.۸ میلیارد دلار ارز در مرکز مبادلات برای واردات از ابتدای سال
شاخص بورس تهران ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد افت کرد
واردات خودروهای کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
شرایط پرداخت ارز حجاج اعلام شد
دیدگاه مالکان جدید می‌تواند استقلال را متحول کند
چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
نسخه پیچیده فروش اینترنتی دارو
فیلم/ ورود نیروهای پلیس برای سرکوب دانشجویان در دانشگاه یوتا
آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
اعلام جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مخبر خواستار اجرای سریع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شد
تصویب راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها
جذب ۷۲ هزار معلم از طریق آزمون‌های استخدامی
فراهم شدن امکان تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور
مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
جذب نیروی امریه در پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top