تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/01/23 - 18:04
کد خبر: 429521

نحوه اسکان دانشجویان غیربومی در دانشگاه تربیت مدرس

نحوه اسکان دانشجویان غیربومی در دانشگاه تربیت مدرس

دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد: اسکان در خوابگاه صرفا شامل دانشجویان روزانهٔ (نوع الف) غیربومی است و دانشجویان دارای انتخاب واحد در ترم جاری در اولویت اسکان قرار دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر؛ شیوه نامه درخواست خوابگاه دانشجویان دانشگاه از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی_اجتماعی دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد.

بر اساس این شیوه نامه برای تکمیل اطلاعات خوابگاهی و ثبت درخواست خوابگاه به هیچ وجه نیاز به مراجعهٔ حضوری به دانشگاه نیست و درخواست‌ خوابگاه صرفا باید در سامانهٔ گلستان ثبت شود.

دانشجویانی که نوبت واکسیناسیون خود را کامل نکرده باشند (۳ دوز)، به استناد شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به منظور جلوگیری از شیوع کرونا امکان حضور درخوابگاه‌ها را نخواهند داشت. دانشجویانی که به دلایل منطقی امکان ارائهٔ کارت واکسیناسیون نوبت سوم را ندارند، باید نتیجه آزمایش منفی کرونای خود را که از فروردین تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ انجام داده‌اند، جهت تحویل قطعی اتاق، ارائه کنند.

همچنین دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۹۷ و قبل و دکتری ورودی ۹۵ و قبل، امکان ثبت درخواست خوابگاه را به علت اتمام سنوات نخواهند داشت.

اسکان در خوابگاه صرفا شامل دانشجویان روزانهٔ (نوع الف) غیربومی است و دانشجویان دارای انتخاب واحد در ترم جاری (دارای سر ترم ۴۰۰۲) در اولویت اسکان قرار دارند.

دانشجویانی که در خوابگاه ساکن هستند، نیاز به هیچگونه اقدامی ندارند. دانشجویان غیربومی ارشد ورودی ۹۸ به بعد و دکتری ورودی ۹۶ به بعد که ساکن خوابگاه نیستند، لازم است پیش از ثبت درخواست خوابگاه، نسبت به تکمیل اطلاعات خوابگاهی خود در سامانهٔ گلستان با توجه به راهنمای پیوست اقدام نمایند.

بررسی درخواست اسکان از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ انجام و نتیجه در سامانه گلستان اعلام می‌شود. زمان شروع اسکان مربوط به تقاضاهای این شیوه‌نامه از تاریخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ خواهد بود.

آن دسته از دانشجویان غیربومی ورودی ۹۹ و ۱۴۰۰ دکتری و ۱۴۰۰ کارشناسی ارشد که در نیمسال جاری واحدهای آموزشی اخذ کرده اند و به علت حضوری‌شدن کلاس‌های دانشگاه قصد حضور در خوابگاه را دارند، لازم است از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ با مراجعه به سامانهٔ گلستان نسبت به تکمیل فرم درخواست خوابگاه اقدام نمایند.

دانشجویان غیربومی ورودی ۹۸ و ۹۹ کارشناسی‌ارشد که واحدهای آموزشی را به اتمام رسانده و دارای طرح (پروپوزال) مصوب هستند و به علت ماهیت عملی و آزمایشگاهی پایان‌نامه، نیاز به حضور در خوابگاه دارند از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ با مراجعه به سامانهٔ گلستان نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایند. اسکان این دانشجویان به صورت دوماهه است و تداوم آن به تأیید استاد راهنما و معاون پژوهشی دانشکده نیازمند است.

دانشجویان غیربومی ورودی ۹۷،۹۶، ۹۸ و۹۹ دورهٔ دکتری که دارای طرح (پروپوزال) مصوب هستند و به علت ماهیت عملی و آزمایشگاهی رساله نیاز به حضور در خوابگاه دارند از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ با مراجعه به سامانهٔ گلستان نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند. اسکان این دانشجویان به صورت دوماهه است و تداوم آن به تأیید استاد راهنما و معاون پژوهشی دانشکده نیازمند است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا: به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
نامه‌ی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top