تاریخ انتشار: پنجشنبه 1401/01/25 - 10:55
کد خبر: 429716

پله توان، تولید کننده با کیفیت‌ترین بالابرها در ایران

در این مطلب، تلاش کردیم پله توان، تولید کننده انواع بالابرها را به طور کامل و جامع معرفی کنیم. در ابتدا در مورد این شرکت صحبت کردیم و در ادامه به معرفی اصلی­ترین محصولات این شرکت پرداختیم و در مورد هر کدام توضیحات مختصری را ارائه دادیم. در پایان نیز در رابطه با خدمات پس از فروش شرکت صحبت کردیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، در حال حاضر شرکت­های بسیار زیادی همچون پله توان، در ایران اقدام به تولید بالابرها نموده­اند تا بتوانند از این طریق، آسایش، راحتی و امنیت را برای افرادی که نیازمند چنین وسایلی هستند، فراهم کنند. به طور کلی هر کدام از شرکت­های تولید کننده بالابر، در طول سال محصولات متنوعی با ویژگی­های متفاوتی را به بازار ارائه می­کنند. در این میان، اگر فردی به این محصولات نیاز داشته باشد، مسلماً ترجیح می­دهد که در ابتدا در مورد توانایی­ها و ویژگی­های شرکت مورد نظر، محصولات و خدمات پس از فروش آن بیش­تر بداند.

ما در این مطلب قصد داریم به معرفی پله توان بپردازیم. شرکتی که توانسته است با تولید محصولاتی استاندارد و عرضه­ی آن­ها، رضایت مشتریان خود را جلب کند.

پله توان، تولید کننده با کیفیت‌ترین بالابرها در ایران

معرفی پله توان

به نظر شما یک شرکت تولیدکننده بالابر خوب، باید چه فاکتورهایی داشته باشد؟

واضح است که با انتخاب یک شرکت معتبر و شناخته شده، می­توانید از کیفیت محصول مورد نظرتان اطمینان کامل داشته باشید. بنابراین می­توان گفت که بالا بودن کیفیت محصولات، یکی از مهم­ترین و اساسی­ترین فاکتورهای یک شرکت خوب و معتبر است.

پله توان یکی از شرکت­هایی است که توانسته است با داشتن یک گروه متخصص و کاربلد، در تولید محصولاتی باکیفیت، گامی بلند در این حوزه بردارد. اولین موردی که برای کارکنان این مجموعه اهمیت دارد و براساس آن اقدام به تولید محصولات خود می­کنند، کمک به سهولت و آسایش افراد ناتوان و سالخورده است. این دسته از افراد می­توانند با استفاده از محصولات این شرکت در خانه­های دوبلکس، ضمن حفظ امنیت خود، بسیاری از امور را به راحتی و با سهولت بیشتری انجام دهند.

از مهم­ترین ویژگی­های این شرکت، می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تمامی خدمات از ابتدای کار تا زمان نصب و راه اندازی محصول، تماماً به عهده­ی خود شرکت است.
  • شرکت پله توان تلاش می­کند از تکنولوژی­های روز دنیا به خوبی آگاه باشد و تولیدات خود را بر این اساس انجام دهد.
  • از دیگر ویژگی­های این شرکت، می­توان به تلاش آن­ها برای تولید محصولاتی با سر و صدای کم و البته باکیفیت بالا اشاره کرد.

معرفی محصولات شرکت پله توان

همان طور که می­دانید برخی از افراد با بالا رفتن سن دچار مشکلاتی می­شوند و به دنبال این مشکلات، دیگر توانایی بالا رفتن از پله­ها را نخواهند داشت. بسیاری از افراد در ابتدا به منظور حل مشکل و رفع نیاز افراد، نصب آسانسور را پیشنهاد می­دهند. درست است که انتخاب بسیار خوبی است اما در برخی از موارد به دلیل وجود پله­های داخلی در ساختمان­ها و غیره، امکان نصب آسانسور وجود ندارد. در این جا است که محصولات بالابر می­توانند کمک کننده باشند و کاربری بسیار مناسبی برای افراد داشته باشند. استفاده از یک بالابر مناسب، می­تواند به راحتی نیاز معلولین، سالمندان و … را برطرف کند و تنها با نصب یک بالابر، به مشکلات متعدد آن­ها جهت بالا رفتن از پله­ها خاتمه دهد.

به منظور آشنایی شما قصد داریم اصلی­ترین محصولات این شرکت را معرفی کنیم. محصولاتی که تاکنون شرکت پله توان به تعداد بالا تولید کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است، عبارتند از:

 

پله توان، تولید کننده با کیفیت‌ترین بالابرها در ایران

در ادامه به طور مختصر به معرفی این محصولات می­پردازیم.

محصولات پله توان

  • بالابر 2 منظوره در حالت نشسته و ایستاده: افراد می­توانند با استفاده از این محصول، خودشان به راحتی نحوه­ی جا به جا شدن را انتخاب کنند. در صورتی که نیاز به نشستن دارند از حالت نشسته و در غیر این صورت از بالابر در حالت ایستاده استفاده کنند. این محصول با برق و باتری کار کرده و به همین دلیل، می­توان در هر شرایطی از جمله قطعی برق از آن استفاده کرد.
  • بالابر پله رو با مدل ایستاده: همان طور که از نام این محصول پیداست، تنها یک حالت دارد و آن هم حالت ایستاده است. به همین دلیل تولیدکنندگان پله توان به دلیل حفظ امنیت افراد، این محصول را به گونه­ای طراحی کرده­اند که با سرعت آهسته­تری شما را به مقصد برساند. این مورد نه تنها به دلیل امنیت، بلکه به منظور آرامش افراد نیز در نظر گرفته شده است.
  • صندلی پله رو: صندلی پله رو یا همان بالابر پله رو دارای دو عدد ریموت کنترل است. به منظور حفظ امنیت افراد، از ترمز ایمنی در این محصول استفاده شده است. مجهز نمودن صندلی به این ترمز موجب می­شود که در صورت به وجود آمدن هر گونه ایرادی همچون پاره شدن سیم بکسل، دستگاه سقوط نکرده و امنیت فرد استفاده کننده حفظ شود.
  • بالابر هیدرولیکی مدل خانگی: این نوع بالابر را می­توان نوعی آسانسور کوچک دانست. معمولاً در خانه­های ویلایی و آپارتمان­هایی که آسانسور ندارند، نصب و استفاده از این محصول بسیار آسان و کاربردی خواهد بود. امنیت و همچنین نداشتن سر و صدای زیاد، دو پارامتر مهمی است که در طراحی و تولید این محصول، به آن توجه شده است. لازم به ذکر است که نصب این محصول به راحتی و در کمترین زمان توسط مجموعه پله توان، انجام می­شود. همچنین باید بگوییم که برای نصب آن، نیازی به چاهک، آهن کشی و عملیات ساختمانی نخواهد بود.

خدمات پس از فروش پله توان

تاکنون در رابطه با شرکت و محصولات آن توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه دادیم. لازم به ذکر است که این شرکت تنها به تولید محصولات و فروش آن اکتفا نکرده است. خدمات پس از فروش از دیگر فاکتورهایی است که این شرکت در حوزه­ی کاری خود قرار داده است. بنابراین در صورت خرید از شرکت پله توان، می­توانید علاوه بر داشتن محصولی باکیفیت، از خدمات پس از فروش آن نیز بهره­مند شوید.

با خرید محصولی با قیمت مناسب، خدمات دیگری همچون اجرا و نصب محصول در محل مورد نظر نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که کارکنان مجموعه، از حرفه­ای­ترین و باتجربه­ترین افراد در این زمینه هستند و بدون هیچ گونه تخریبی، در کمترین زمان ممکن، می­توانند بالابر مورد نظر شما را با حفظ استانداردها و امنیت در محل مورد نظر نصب و راه اندازی کنند.

ما این اطمینان را به شما می­دهیم که با خرید از پله توان، می­توانید امنیت و کیفیت را به آسانی تجربه کنید. همچنین ضمن اطمینان خاطر بیش­تر شما عزیزان، شرکت تمامی محصولات تولید شده خود را با گارانتی طراحی به فروش می­رساند.

شما می­توانید پیش از خرید محصول، با مشاورین شرکت تماس گرفته و ضمن بیان نیازهای خود و همچنین دریافت مشاوره­های لازم، مناسب­ترین محصول را انتخاب کرده و خریداری کنید. دقت داشته باشید محصولی که سفارش می­دهید، باید سایز مناسبی داشته باشد. اگر در این مورد آگاهی لازم را ندارید، می­توانید پیش از سفارش، در مورد محل نصب با مشاورین و تولیدکنندگان مجموعه صحبت کنید.

کلام آخر

در این مطلب، تلاش کردیم پله توان، تولید کننده انواع بالابرها را به طور کامل و جامع معرفی کنیم. در ابتدا در مورد این شرکت صحبت کردیم و در ادامه به معرفی اصلی­ترین محصولات این شرکت پرداختیم و در مورد هر کدام توضیحات مختصری را ارائه دادیم. در پایان نیز در رابطه با خدمات پس از فروش شرکت صحبت کردیم.

با سفارش محصول مورد نظر خود به شرکت پله توان، می­توانید علاوه بر پرداخت هزینه­ای به صرفه و مناسب، محصولی باکیفیت و متناسب با نیازتان را خریداری نمایید. امنیت، حفظ آرامش و راحتی شما موضوع بسیار مهمی است که تمامی مجموعه­ شرکت با توجه به آن، تلاش می­کنند باکیفیت­ترین محصولات و بهترین خدمات را در اختیارتان قرار دهند و رضایت شما را بدست آورند.

در نهایت جهت استعلام محصولات، می‌توانید به سایت www.peletavan.com مراجعه کنید و یا برای مشاوره رایگان با شماره تماس‌های 09123833854 و 09124671283 در ارتباط باشید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top