تاریخ انتشار: شنبه 1401/02/03 - 17:10
کد خبر: 430596

کدام کارد و چنگال میوه خوری را تهیه کنیم؟

کدام کارد و چنگال میوه خوری را تهیه کنیم؟

کارد میوه خوری را می‌شود هم به صوت تکی و هم به صورت ست همراه با چنگال خریداری کنید؛ چراکه برای خوردن هندوانه، خربزه یا حتی شیرینی حتما به یک چنگال احتیاج دارید. برای خرید سرویس‌های کارد و چنگال باید حتما تعداد مهمان‌های احتمالی خود را در نظر داشته باشید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، یکی از وسایل ضروری که برای پذیرایی از مهمان لازم است، کارد و چنگال میوه خوری است. برای پوست کندن و برش دادن میوه، به کاردهای مخصوص میوه خوری نیاز داریم تا به راحتی در دست قرار بگیرند و به اندازه کافی هم تیز باشند. امروزه تولیدات کارد و چنگال‌های میوه خوری گسترش یافته و طرح‌ها و مدل‌های گوناگونی روانه بازار گشته که می‌تواند هر سلیقه‌ای را پوشش بدهد.

کارد میوه خوری را می‌شود هم به صوت تکی و هم به صورت ست همراه با چنگال خریداری کنید؛ چراکه برای خوردن هندوانه، خربزه یا حتی شیرینی حتما به یک چنگال احتیاج دارید. برای خرید سرویس‌های کارد و چنگال باید حتما تعداد مهمان‌های احتمالی خود را در نظر داشته باشید. مثلا مشخص کنید آخرین بار تعداد افراد حاضر در مهمانی شما چند نفر بوده‌اند و به اندازه آن‌ها خرید کنید.

هماهنگ بودن همه کارد و چنگال‌ها، پذیرایی شما را زیباتر جلوه می‌دهد، بنابراین سعی کنید به تعداد خرید کنید و از وسایل یک شکل استفاده نمایید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید کارد و چنگال میوه خوری باید در نظر بگیرید می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 

تفاوت کارد میوه خوری با کارد آشپزخانه چیست؟

چاقوی میوه خوری، مانند دیگر انواع چاقوها، دارای یک لبه تیز است که به کمک آن می‌توانید میوه پوست بکنید یا قطعه قطعه کنید. تفاوت کارد میوه خوری و آشپزخانه عمدتا در اندازه آن‌ها است. وقتی چاقوی میوه خوری را در پیش دستی قرار می‌دهید از اندازه آن کمی کوچکتر به نظر می‌رسد و وقتی آن را در دست می‌گیرید به راحتی قابل استفاده و بسیار خوش دست است.

مدل‌های گوناگون کارد و چنگال میوه خوری

در این بخش به تعدادی از رایج‌ترین مدل‌های کارد و چنگال می‌پردازیم و کاربرد آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

  • کارد و چنگال میوه خوری استیل: این مدل‌ درواقع از کلاسیک‌ترین و رسمی‌ترین انواع کارد و چنگال است که دسته و لبه تیز آن هر دو از استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند. بسیاری از کارخانه‌های سازنده برای این که جلوه بیشتری به محصول بدهند، روی دسته آن‌ها نقش و نگار حکاکی می‌کنند یا به کمک آبکاری طلایی رنگشان می‌کنند.
  • کارد و چنگال سرامیکی: این محصولات از جدیدترین و پرفروش‌ترین مدل‌های موجود در بازار به شمار می‌روند. دسته این سرویس‌ها از جنس سرامیک است و لبه تیز آن‌ها از استیل ضد زنگ ساخته شده. این کار و چنگال میوه خوری را می‌توانید به عنوان یک محصول رسمی و همه پسند با قیمتی مناسب خریداری کنید.
  • کارد و چنگال میوه خوری با دسته چوبی: این مدل‌ها می‌تواند پذیرایی شما را بسیار شیک و زیبا جلوه بدهند و آن را از یکنواختی خارج کنند. اگر طرفدار وسایل چوبی هستید، بد نیست در ظروف پذیرایی‌تان هم از این دست وسایل استفاده کنید.
  • کارد و چنگال پلاستیکی : اغلب کارد و چنگال‌های موجود در بازار، دسته‌هایی از جنس پلاستیک دارند. سرویس‌های پلاستیکی از طرح و رنگ‌های بسیار متنوعی برخوردار هستند و دست شما براب انتخاب از میان‌ آن‌ها باز است.

مدل‌های مختلف کارد و چنگال میوه خوری براساس نوع تیغه

  • کارد و چنگال ساده: این مدل ساده‌ترین نوع کارد و چنگال میوه خوری به حساب می‌آید که لبه‌های کارد آن صاف و برنده است. کاردهای این مدل را می‌توانید به راحتی به وسیله چاقوتیزکن تیز کرده و مجددا استفاده کنید.
  • کارد و چنگال اره‌ای : این مدل چاقوها را نمی‌توان مجددا تیز کرد، چراکه تیغه آن درست مانند یک اره دندانه دندانه است و به همین علت به کارد اره‌ای معروف شده.
  • کارد میوه خوری لیزری: جدیدترین مدل تیغه‌ چاقوی میوه خوری، انواع لیزری آن است که از لحاظ ظاهری به چاقوهای اره‌ای شباهت زیادی دارد، با این تفاوت که بسیار برنده‌تر است و قابلیت آن را دارد که مجددا تیز و قابل استفاده شود. درواقع هرگاه احساس کردید چاقو مثل قبل نمی‌برّد، می‌توانید مجددا آن را تیز کنید تا مثل روز اول برّنده شود.

کدام کارد و چنگال میوه خوری را تهیه کنیم؟

بهترین برندهای کارد و چنگال میوه خوری

در این بخش تعدادی متداول‌ترین برندهای کارد و چنگال میوه خوری موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم که استفاده از محصولات اورجینال آن‌ها می‌تواند نیاز شما را به خوبی برطرف کند. به خاطر داشته باشید که برای تهیه محصولات اورجینال این برندها، باید به سراغ فروشگاه‌های معتبر و مطمئن بروید و از آن‌ها خرید کنید. برای مثال هوم دیش یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که محصولات مختلفی همچون سرویس قابلمه، سرویس 12 نفره چینی، سرویس کارد و چنگال و... را به فروش می‌رساند. برخی از این برندهای معروف عبارتند از: کارد و چنگال میوه خوری بیوتی، گیلدل، بونیتو، یونیک، دالتون، فاردینوکس، کاراجا، ناب استیل، اس جی، آپریکوت، سولینگن، ترامونتینو، تلیپ و...

در هنگام خرید کارد و چنگال میوه خوری به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

  • قیمت سرویس: فاکتورهای گوناگونی بر قیمت نهایی سرویس مدنظر شما تاثیر گذار هستند. برای مثال قیمت یک سرویس تمام استیل از یک سرویس کارد و چنگال سرامیکی است. بنابراین در هنگام خرید به بودجه و مدل مورد نظر خود توجه داشته باشید
  • مدل کارد و چنگال: کارد و چنگال‌ها بسته به نوع تیغه و جنس بدنه می‌توانند متفاوت باشند و شما بسته به سلیقه شخصی و بودجه‌ای که در نظر گرفتید، می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید.
  • جنس کارد و چنگال میوه خوری: جنس بدنه و تیغه کارد و چنگال می‌تواند متفاوت باشد اما متداول‌ترین جنسی که به فروش می‌رسد، استیل براق و ضد رنگ است که طبیعتا قیمت بالاتری از سایر مدل‌ها دارد. با این حال شما می‌توانید از سرویس‌هایی با روکش استیل استفاده کنید که از لحاظ ظاهری کاملا شبیه به سرویس‌های تمام استیل است اما به تدریج تغییر رنگ داده و دچار زنگ زدگی می‌شود.
  • امکان تیز شدن: پیش از این هم گفتیم که چاقوهای میوه خوری اره‌ای را نمی‌توان مجددا تیز و استفاده کرد؛ درحالی که چاقوهای ساده و لیزری از این قابلیت برخوردار هستند و می‌توان مجددا از آن‌ها استفاده نمود. بنابراین در هنگام خرید مشخص کنید که انتظار دارید چاقوی شما قابلیت تیز شدن داشته باشد یا خیر.
  • برند کارد و چنگال میوه خوری: توصیه می‌کنیم در هنگام خرید به سراغ برندهای مطرح بازار بروید، چراکه اغلب از کیفیت بالایی برخوردار هستند و امتحان خود را پس داده‌اند. استفاده از برندهای ناشناخته و نامعتبر ممکن است محصولی بی‌کیفیت و بی‌ارزش را در اختیار شما بگذارد و به این ترتیب، هزینه‌ای که پرداخته‌اید تلف می‌شود.
  • خرید از فروشگاه‌های معتبر: همان طور که گفتیم برای تهیه محصولات اورجینال برندهای مختلف و استفاده از کارد و چنگال‌های باکیفیت باید قدرت تشخیص محصولات تقلبی را از اصل آن‌ها داشته باشید. به این منظور، توصیه می‌کنیم برای خرید این محصولات حتما به سراغ فروشگاه‌های معتبری همچون هوم دیش بروید که کالاهای اصل و باکیفیت را به فروش می‌رساند. در هوم دیش علاوه بر کارد و چنگال، محصولات گوناگونی همچون سرویس چینی زرین 12 نفره نیز به فروش می‌رسد.

کدام کارد و چنگال میوه خوری را تهیه کنیم؟

چگونه از کارد و چنگال میوه خوری نگهداری کنیم؟

سعی کنید کارد و چنگال میوه خوری را بلافاصله پس از اتمام مهمانی بشویید و با دستمالی تمیز خشک کنید تا لکه‌های آب روی تیغه استیل آن باقی نماند.

اگر دسته کارد و چنگال شما پلاستیکی است، بهتر است برای بریدن یا پوست کندن میوه‌های سفت از آن‌ها استفاده نکنید؛ چراکه ممکن است دسته‌های آن به راحتی بشکند.

برای از بین بردن لکه‌های آب از روی بدنه استیل کارد و چنگال یه هیچ وجه از مایع جرم گیر استفاده نکنید، چراکه می‌تواند موجب تغییر رنگ دائمی فلز آن‌ بشود.

سعی کنید کارد و چنگال را در محیط مرطوب نگهداری نکنید، زیرا رطوبت می‌تواند به تدریج موجب تغییر رنگ و زنگ زدگی فلز کارد و چنگال میوه خوری شما بشود. همچنین آب می‌تواند به دسته چوبی آن‌ها نیز آسیب برساند.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی انواع کارد و چنگال میوه خوری پرداختیم و آن‌ها را بسته به جنس تیغه و بدنه‌، دسته بندی کردیم. سپس نکاتی را جهت خرید این محصولات پیشنهاد کردیم که با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توانید خریدی بهتر و مطمئن‌تر داشته باشید. همچنین برخی از معتبرترین برندهای موجود در بازار را نیز نام بردیم و توصیه کردیم حدالامکان از محصولات آن‌ها استفاده کنید.

حال با توجه به نکات بیان شده، پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید سرویس کارد و چنگال ، به سراغ فروشگاه اینترنتی هوم دیش بروید. در این سایت شما می‌توانید ضمن آگاهی یافتن از ویژگی‌ها و قیمت محصولات گوناگون، خریدی مطمئن و راحت را تجربه کنید که دردسرهای خرید حضوری را ندارد. در هنگام تهیه کارد و چنگال به صورت حضوری، ممکن است نتوانید جنس تقلبی را از اصل تشخیص بدهید و بدین ترتیب یک محصول بی‌کیفیت را با قیمتی گزاف خریداری می‌کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top