تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/02/26 - 17:13
کد خبر: 432684

مجیدی: درباره منصوریان حرف نزنم بهتر است

مجیدی: درباره منصوریان حرف نزنم بهتر است

کاپیتان آلومینیوم اراک می‌گوید علاقه‌ای ندارد در مورد صحبت‌های منصوریان واکنشی نشان دهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، آلومینیوم اراک به پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان رسید که یکی از حواشی این دیدار صحبت‌های علی منصوریان کنار خط در مورد میثم مجیدی بود؛ مدافع چپ آلومینیوم در مورد این بازی گفت: ما به قصد برد به زمین رفته بودیم؛ چند هفته‌ای بود که بعد از فینال جام حذفی و اتفاقاتی که افتاد، دو بازی داخل لیگ انجام دادیم که خیلی موقعیت خلق کردیم، اما نشد گل بزنیم.

مجیدی اضافه کرد: در این بازی هم‌قسم شده بودیم هر طور شده ببریم. خدا را شکر بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم برنده شویم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و خدا را شکر می‌کنم توانستیم این برد را به دست بیاوریم و در جدول هم دو پله بالاتر رفتیم که موجب شد هوادارانمان خوشحال شوند. با صحبت‌هایی که آقای رحمتی و کادر فنی انجام داده بودند نقاط ضعف و قوت صنعت نفت آبادان را می‌دانستیم و تمام نکاتی که گفتند را در بازی اجرا کردیم و توانستیم برنده شویم.

او در مورد صحبت‌های علی منصوریان در کنار خط  که به بازیکنانش می‌گفت از سمت چپ آلومینیوم حمله کنید، عنوان کرد: داخل زمین بودم و زیاد متوجه صحبت‌هایشان نشدم؛ مسائلی هم که عنوان شده مهم نیست؛ مهم برد تیم بود که خدا را شکر اتفاق افتاد ولی ایشان پارسال در رختکن تیم آلومینیوم در مورد همین بازیکنان تیم ما که صحبت می‌کرد، حرف‌های دیگری می‌زد؛ به نظرم زیاد جالب نیست وقتی از هم جدا می‌شویم، بخواهیم این طوری صحبت کنیم و من هم درباره‌اش زیاد صحبت نکنم خیلی بهتر است.

مدافع آلومینیوم در مورد رقابت هفته آینده با استقلال که  قهرمان شده است، ابراز کرد: استقلال امسال خیلی تیم خوبی بود و نشان داد لایق قهرمانی است که توانست سه هفته زودتر به این قهرمانی برسد. مبارک بازیکنان، کادر فنی و هواداران‌شان باشد. امیدواریم همین روند را در سال آینده ادامه بدهند. ما هم مقابل استقلال بازی خودمان را انجام می‌دهیم. استقلال قهرمان شده و حساسیت‌هایی که باید باشد، دیگر وجود ندارد. ما با تمام وجود برای این بازی می‌رویم و ان‌شاالله دست پر بیرون بیاییم و بتوانیم بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم‌. همین که هواداران استقلال خوشحال هستند، من هم خیلی خوشحالم و امیدوارم به همین روند  ادامه بدهند.

مجیدی که زمانی پیراهن استقلال را می پوشید و سابقه گلزنی به استقلال را دارد، در این باره عنوان کرد: وظیفه من این است بهترین بازی را برای آلومینیوم اراک انجام بدهم و تمام تلاشم را می‌کنم. آلومینیوم در تک‌تک بازی ها موفق باشد سعی می کنم اگر بازی کردم  بهترین عملکرد را داشته باشم و اگر  موقعیت گیرم آمد، از آن استفاده می‌کنم، اما مهم نتیجه گرفتن آلومینیوم و خوشحالی هواداران‌مان است.

او در مورد هدف شان برای پایان لیگ گفت: طبق برنامه‌ریزی که باشگاه انجام داده دنبال این بودیم که امسال رتبه تک‌رقمی را کسب کنیم و ما از اول فصل تمام تلاشمان را برای انجام این کار کردیم. خدا خواست و تا فینال جام حذفی بالا آمدیم ولی نشد با یک قهرمانی کار را تمام کنیم، اما در بازی‌های باقی مانده تمام تلاشمان را می‌کنیم تا رتبه‌مان تک‌رقمی شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلواکی: مخالف عضویت اوکراین در ناتو هستیم
سرهنگ ارتش آمریکا: پدافند هوایی اسرائیل قوی نیست
تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو
تذکر جدی بی‌حجابی اثرگذاری اجتماعی فروانی دارد
فقط خودمان بودیم!
تصویر امروز ایران، در سخنان چهل سال پیش حضرت آقا
شعار جالب دانشجویان آمریکایی به زبان فارسی/ مرگ بر اسرائیل در دل دانشگاه‌های آمریکا +فیلم
انزوای اسرائیل در حال تعلیق است
اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم
شهادت عضو دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان
واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
معاون رئیس جمهور: دولت بر استفاده از نیروهای مؤمن و انقلابی تاکید دارد
امیرعبداللهیان: «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top