تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/03/03 - 12:02
کد خبر: 433302

مکتب سلیمانی زنده است و با خون شهدا آبیاری می‌شود

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد بیایه ای صادر کرد دراین بیانیه آمده است: مکتب سلیمانی زنده است و با خون شهدا آبیاری می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از  مهر، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت حماسه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (صف -۸)

«سوم خرداد» در حافظه تاریخی ملت ایران، نماد پیروزی ملت شریف ایران و فرو ریختن هیمنه دشمنان انقلاب اسلامی است. این روز بزرگ نمادی از غرور ملی و وطن‌دوستی است و گزاف نیست اگر آن را شیرین‌ترین روز در روزهای سخت جنگ نامید. آنچه در سوم خرداد اتفاق افتاد، هم آزادسازی بخش مهمی از خاک این سرزمین از دست متجاوزان و هم تبلور اراده محکم «ما می‌توانیم» بود که ثمره آن را تاکنون در عرصه‌های مختلف مشاهده می‌کنیم.

«سوم خرداد» نام ایثارگران و جان برکفان سپاه و بسیج و ارتش را بر تارک قامت استوار ایران اسلامی و سپهر این مرز و بوم تا همیشه تاریخ ماندگار کرد. نسلی که حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر را رقم زد، امتداد یافت و هر روز در لباسی و در سنگری خرمشهرهای دیگری رقم زد. روزی در ارتقای جایگاه علمی ایران در سنگر دانش رزم نمود و روزی در لباس مدافعان حرم، پاسدار امنیت و انسانیت شد و این آغاز راه است؛ چرا که با لطف الهی، در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری داهیانه حکیم انقلاب اسلامی و وحدت و انسجام ملی از اعماق وجود معتقدیم که «خرمشهرها در راه است».

اقدامات کورکورانه دشمنان و استکبار جهانی برای خاموشی نور الهی نیز راه به جایی نخواهد برد. دشمنان می‌پندارند که با حذف قاسم سلیمانی و یاران عزیز و غریبش همچون شهید بزرگوار «صیاد خدایی» می‌توانند شتاب پیشرفت این ملت را فروکاهند غافل از اینکه «مکتب سلیمانی» زنده است و با خون شهدا آبیاری می‌شود و نسل غیور جوانان و نوجوانان ایران را هر روز قوی‌تر و سرافرازتر از گذشته خواهد کرد.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد حماسه غرورآفرین «سوم خرداد» و آزادسازی خرمشهر، به روح پرفتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و تمامی شهدای انقلاب اسلامی درود فرستاده و عزت و سرفرازی جمهوری اسلامی را از خداوند متعال مسألت می‌نماید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فاتحه خوانی رئیسی بر مزار اقبال لاهوری +فیلم
پوشش مریم نواز هنگام استقبال از رئیسی + فیلم
۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا
شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
نگرانی از ورود هوش مصنوعی به سینما
«محبی» نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری
فریاد نتانیاهو بر سر وزیرخارجه آلمان +فیلم
جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف
انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
گروسی به ایران می آید؟
بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر
توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟
همراهی نفت و طلا در روند نزولی
ادامه بارش‌ها تا پایان هفته
۵ راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد
قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز
رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top