تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/03/09 - 08:30
کد خبر: 433931

دپوماشین مرکز خرید و فروش کانتینر در تهران

دپوماشین مرکز خرید و فروش کانتینر در تهران

کانتینرهای روباز برای حمل محصولات و کالاها با ابعاد غیر استاندارد و ناهمگن استفاده می شود. این کانتینرها در حمل و نقل ریلی و جاده ای کاربرد دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، یکی از ملزومات مهم در صنعت حمل و نقل کانتینر می باشد که برای حمل بار از طریق دریایی ، زمینی و هوایی استفاده می شود. کانتینرها جعبه های فلزی هستند که در دو سایز استاندارد 20 و 40 فوتی تولید می شود. کانتینرها علاوه بر استفاده در صنعت حمل و نقل برای انبارداری نیز استفاده می شوند.

 

انواع کانتینر

· کانتینر 20 فوت و 40 فوت استاندارد

کانتینرها در تمام دنیا با ابعاد استاندارد 20 و 40 فوت تولید می شوند. دلیل این سایز استاندارد بخاطر استانداردهایی است که در ساخت وسایل حمل و نقل رعایت میشود. ابعاد کانتینر 20 فوت عبارت است از ۶۰۰ سانتی متر طول ، ۲۳۴ سانتی متر عرض و ۲۲۸ سانتی متر ارتفاع. همچنین 40 فوت دارای ابعاد استاندارد ۱۲۰۰ سانتی متر طول ، ۲۳۴ سانتی متر عرض و ۲۲۸ سانتی متر ارتفاع می باشد.

· کانتینر 20 و 40 فوت روباز

کانتینرهای روباز برای حمل محصولات و کالاها با ابعاد غیر استاندارد و ناهمگن استفاده می شود. این کانتینرها در حمل و نقل ریلی و جاده ای کاربرد دارند.

 

· کانتینر پهلو باز

گاها ابعاد نامتعارف باعث میشود که بارگیری از پهلو انجام شود.

· کانتینر تاشو

· کانتینر مخزن و تانکر

این نوع مخصوص جابجایی مایعات می باشد که در داخل قابی قرار داده می شود.

· کانتینر یخچالی

این نوع برای حمل و نقل محصولات غذایی استفاده می شود. محصولاتی که نیاز به نگهداری در دمای پایین دارند همانند گوشت و … را می توان با استفاده از این نوع جابجا کرد.

· کانتینر عایق دار

برای جابجایی محصولات در شرایط آب و هوایی متفاوت و یا خشن بر روی عرشه کشتی ها و غیره نیاز به عایق بندی بیشتری است.

· کانتینر حرارتی

این نوع همانگونه که از نامش پیداست به وسیله تجهیزات داخلی دارای دمای بالاتری است تا بتواند محصولات مناسب را از این طریق حمل و نقل نمود.

شرکت کانکس دپوماشین با بیش از 50 سال سابقه تولید در زمینه کانکس و کانتینر می باشد. این شرکت افتخار تولید محصول استاندارد و با کیفیت را دارد و در تمام این سالها به مشتریان زیادی خدمات و محصول ارائه کرده است. فعالیت اصلی شرکت تولید و ساخت انواع کانکس و کانتینر می باشد. با اینحال به دلیل داشتن مساحت بالای کارگاهی، خدمات کانتینر انباری در محل نیز ارائه می کند که برای انبار محصولات شرکت ها و یا لوازم خانگی و ... اجاره داده می شود.

روند تولید در دپوماشین مطابق با استانداردهای روز می باشد و همین مساله باعث عمر طولانی محصولات شرکت و بالطبع گارانتی آنها از طرف تولید کننده است.

دپوماشین مرکز خرید و فروش کانتینر در تهران

خرید و فروش کانتینر در تهران

برای پیدا کردن کانتینر، راهکاری جز خرید از پایانه های گمرکی ، بنادر و یا مراکز خرید و فروش آن است. کانتینر دپوماشین یک مرکز بزرگ خرید و فروش کانتینر در بین تهران و کرج می باشد که شما می توانید با بهترین قیمت کانتینر خود را خریداری نمایید. دپوماشین بیش از 60 سال تجربه تولید انواع کانکس و کانتینر را دارد. در این مرکز کانتینرهای دست دومی که مشکل و آسیب دارند پس از تعمیر و رفع ایرادات به مشتریان عرضه می شود. این مرکز همواره از مشتریان خرید کانتینر دارد به گونه ای که شما کافیست که با این شرکت تماس بگیرید.

مزایای استفاده از کانتینر در صنعت حمل و انتقال کالا

استفاده از کانتینر از سال 1830 رایج شده است، دقیقا از زمانی که برای انتقال زغال سنگ از لیورپول به منچستر در انگلستان از محفظه هایی استفاده شد. این محفظه ها جعبه های چوبی ساده ای بودند که حجم قابل توجه و مشخصی زغال سنگ را در خود جا میدادند. به مرور زمان متناسب با نیاز برای کالاهای مختلف محفظه هایی درست شد که با استاندارد مشخصی تولید میشد تا به وضعیت استاندارد الان رسیده است.

وجود استاندارد مشخصی در تولید کانتینر باعث شده است که بتوان آنها را در تمامی بخش های حمل و نقل من جمله دریایی ، ریلی و جاده ای استفاده کرد. استفاده از کانتینر مزایای بسیاری در حمل و نقل دارد که در زیر بدان اشاره شده است.

  • بالا رفتن سرعت بارگیری
  • بالا رفتن سرعت جابجایی کالا در مبدا و مقصد و مسیرهای چند گانه
  • بهینه سازی فضا برای بارگیری و طبیعتا پایین آمدن هزینه های حمل
  • محافظت از کالا در برابر آسیب های احتمالی حمل
  • پایین آمدن هزینه های بارگیری
  • امکان ارسال بارهای فله ای در قالب کانتین به کانتین
  • ایجاد فضای متناسب با نیاز کالا فارغ از وسیله حمل (به عنوان مثال برای محصولات یخچالی می توان از کانتینرهای دارای سردخانه در طول زمان حمل استفاده کرد.)

گاها برای امورات انبارداری به صورت موقت، کانتینر مورد نیاز است. برای این منظور می توان از خدمات اجاره کانتینر استفاده کرد و به محل منتقل کرد. همچنین می توان از خدمات انبار دپو در محل شرکت نیز استفاده کرد.

ما در بالا در خصوص کاربردهای کانتینر در حمل کالا و انبار کالا صحبت کردیم. ولی از این محصول امروزه در طراحی و ساخت خانه مسکونی نیز استفاده می شود. با توجه به فضای مستحکم و آماده کانتینر می توان با استفاده از آنها خانه های پیش ساخته و متحرکی را طراحی و تولید کرد که در کنار زیبایی و کاربردی بودن، دوام و استحکام لازم را در برابر زلزله های با قدرت بالا داشته باشد. در ادامه کمی در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

کانتینر مسکونی و ویلایی

یکی دیگر از کاربردهای کانتینر استفاده مسکونی از آن است. جداره ضخیم و دوام بالا و استحکام زیاد باعث شده است که گزینه خوبی برای مصارف بسیار طولانی مدت باشد. کانتینر مسکونی گزینه بسیار خوب و مناسبی برای استفاده در پروژه های نگهبانی و سکونتی در قرارگاه های جنگلی، کوهستانی و بیابانی و ... است. یکی از محصولات متنوع دپوماشین کانتینر مسکونی است که در ابعاد 20 و 40 فوت و یا بزرگتر ساخته می شود.

دپوماشین مرکز خرید و فروش کانتینر در تهران

یکی از محصولات تولیدی دپوماشین کانکس و کانتینر ویلایی است. این محصول بنا به درخواست مشتری طراحی شده و شامل تمامی بخش های یک خانه همچون آشپزخانه، اتاق ها ، سرویس بهداشتی و حمام و ... است. از مزیت های این محصول استحکام بالا، طراحی شیک و زیبایی منحصر به فرد و سرعت ساخت بالا است. در نمای بیرون این سازه می توان از نماهای شیک مثل ترمووود و یا سایدینگ و یا نمای چوبی استفاده کرد. همینطور میتوان با استفاده از نقاشی و رنگ بندی جلوه بسیار زیبایی بدان داد. در طراحی نمای داخلی هم از انواع کفپوش و دیوارپوش های به روز استفاده کرد.

شما می توانید برای خرید و فروش کانتینر با بخش فروش شرکت دپوماشین به شماره تلفن 02144196595 تماس بگیرید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
خیزش دانشجویان بحران سیاست خارجی آمریکا را فاش کرد
اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
نظر استاندار تهران برای تقسیم استان تهران؛ باید تأمل کرد
تجمع دانشجویان امیرکبیر در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی
قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا
روسیه آمریکا را تهدید کرد
تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد
لحظات به ثمر رسیدن گل اول و دوم ایران به تایلند +فیلم
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top