تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/03/16 - 08:28
کد خبر: 434470

معرفی افزونه‌های پیامکی اختصاصی سامانه پیامکی پیامیتو

معرفی افزونه‌های پیامکی اختصاصی سامانه پیامکی پیامیتو

این افزونه ها اجازه می دهند سایت ها به راحتی با کاربران مختلف در ارتباط باشند. همچنین کار احراز هویت کاربران را انجام می دهند. باید این حقیقت را پذیرفت مسئولیت خرید با کارت بانکی سرقتی با فروشنده می باشد. لذا احراز هویت یکی از امکانات مهم افزونه های پیامیتو می باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، افزونه های پیامکی وردپرس اکنون جزو ضروری‌ترین قسمت‌های سایت های مختلف شده اند. زیرا اینترنت دیگر ابزاری برای سرگرمی نیست و کاملا به راهی برای کسب درآمد تبدیل شده است. لذا باید یکی از قویترین روش های بازاریابی یعنی بازاریابی پیامکی مورد استفاده قرار گیرد. در همین راستا پنل اس ام اس پیامیتو معرفی شده است. این پنل با توجه به امکاناتی که در اختیار کسب و کارها قرار می دهد، جایگاه ویژه ای را مابین کسب و کارهای مختلف یافته است.

معرفی افزونه های پیامکی وردپرس پیامیتو

افزونه های پیامکی وردپرس پیامیتو یکی از امکانات کاملا موفق پنل اس ام اس این مجموعه می باشد. زیرا برنامه نویسان این مجموعه توانسته اند افزونه هایی را در اختیار کاربران قرار دهند که به خوبی نیازهای مختلف آنان را به ویژه در سایت های فروشگاهی برآورده می سازند.

معرفی افزونه های پیامکی وردپرس

این افزونه ها اجازه می دهند سایت ها به راحتی با کاربران مختلف در ارتباط باشند. همچنین کار احراز هویت کاربران را انجام می دهند. باید این حقیقت را پذیرفت مسئولیت خرید با کارت بانکی سرقتی با فروشنده می باشد. لذا احراز هویت یکی از امکانات مهم افزونه های پیامیتو می باشد.

البته پیامیتو افزونه های مختلفی را عرضه نموده است که هر یک امکانات خاصی را در اختیار کاربران قرار می دهند.

انواع افزونه های پیامکی پیامیتو

*در گام اول برای معرفی انواع افزونه های پیامکی وردپرس پیامیتو باید به افزونه پیامک ووکامرس که بهترین فروشگاه ساز در وردپرس می باشد، اشاره نماییم. زیرا مدیر هر سایت فروشگاهی و فروشنده های آن سایت، می توانند از چنین افزونه ای برای ارسال پیامک به مشتریان در تمامی مراحل ثبت نام و ثبت سفارش از ابتدا تا انتها استفاده کنند. بدین ترتیب در جذب و حفظ مشتری و جلب اعتماد او موفق عمل می نمایند.

از سوی دیگر افزونه پیامک ووکامرس در پنل اس ام اس در راستای مدیریت سایت نیز به مدیر سایت کمک می کند. به صورتی که در خصوص کاهش موجودی و یا اتمام موجودی کالا، حتی به او پیامک ارسال می گردد. بنابراین استقبال از این افزونه کاملا طبیعی می باشد.

 

سفارش پنل اس ام اس

*اما باید توجه داشت پیامیتو افزونه های پیامکی وردپرس دیگری نیز دارد که هر یک مزایای ویژه ای دارند. افزونه پیامک ایزی دیجیتال دانلود پیامیتو در کنار مزایایی که مانند افزونه ووکامرس دارد، به صورت تخصصی برای محصولات دانلودی مناسب است و سایت های فعال در زمینه محصولات دیجیتال از آن استفاده می نمایند.

*در گام بعدی می خواهیم به افزونه دیگری اشاره نماییم؛ باید به این نکته توجه نمود که تنها از طریق سایت نمیتوان عضو گیری زیادی کرد. لذا افزونه ثبت نام با موبایل آلتیمیت ممبر کاملا به عضوگیری به ویژه از طریق شبکه های مجازی کمک می نماید. این افزونه ثبت نام و عضوگیری موفق، خود ۱۸ افزونه ضمیمه نیز دارد.

*اما در این میان همانطور که اشاره شد وقتی قرار است وجهی جا به جا شود، احراز هویت بسیار اهمیت دارد. همچنین در هنگام پرداخت و تکمیل وجه و ... نیز باید اطلاع رسانی انجام شود. لذا افزونه های پیامکی وردپرس پیامیتو افزونه پیامک گرویتی فرم را ارائه می دهد. این افزونه علاوه بر موارد ذکر شده امکان انجام نظرسنجی و آزمون را نیز فراهم نموده است. حتی امکان شرطی سازی با افزونه های پیامکی وردپرس پیامیتو امکان پذیر است تا اطلاعات بر اساس شروط مختلفی نمایش داده شوند. بدین ترتیب یک افزونه کاملا محبوب ارائه می گردد‌.

*پیامیتو برای سایت های که از فروشندگان مختلف جهت ارائه محصول دعوت خواهند نمود، افزونه دیگری به نام افزونه دکان را معرفی می کند. بدین ترتیب در کنار احراز هویت و ارسال پیامک سریع، حتی رمزهای یک بار نیز برای کاربران ارسال می شود.

*قطعا هر سایتی بدون پشتیبانی، در تعامل با کاربران موفق نخواهد بود. لذا افزونه پیامک تیکت پشتیبانی عرضه شده است.

در ادامه لازم به ذکر است افزونه های ذکر شده نمونه ای از افزونه های پیامیتو می باشند و قرار است افزونه ای مانند افزونه پیامک المنتور نیز اضافه گردد.

مزایای افزونه های پیامکی وردپرس

سفارش افزونه های پیامکی وردپرس

سامانه پیامکی پیامیتو به عنوان یک سامانه پیامکی تخصصی با عرضه افزونه های پیامکی وردپرس مزایای خود را طبق نظر کاربران تکمیل نموده است. زیرا این سامانه تمامی مزایایی را که پنل های سایر مجموعه ها دارند، نیز دارد. به طوری که بانک شماره های این پنل به صورتی است که کاملا قابل اعتماد می باشند. زیرا دقت و صحت آن ها به طور مداوم به روز رسانی می گردد.

حتی امکان تخصیص خط اختصاصی و خدماتی نیز در پنل اس ام اس وجود دارد. پیامک در تمامی افزونه ها به بلک لیست نیز ارسال می شود. نصب افزونه به راحتی و با سرعت انجام می گیرد. همچنین قابل ذکر است پشتیبانی پیامیتو بسیار سریع عمل می نماید. لذا جهت افزایش تعامل با کاربران، از تمامی امکانات این پنل به سهولت می توان استفاده کرد. حتی با این پنل می توانید به کسانی که ثبت نام خود را در سایت نیمه کاره رها نموده اند، پیامک فرستاده و مشتریان را پیگیری نمایید.

افزونه های پیامکی وردپرس بعد از تهیه پنل اس ام اس پیامیتو قابل استفاده خواهند بود. در همین راستا لازم است پنل تهیه شود. در سایت payamito.com آموزش و دانلود هر یکی از افزونه های پیامکی وردپرس درج شده است. لذا هر کسی بنا بر نیاز خود میتواند افزونه مورد نیاز خود را استفاده کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top