به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»
کانال تلگرامی جنس اول نوشت: ابتکار خلاقانه یک طلافروشی در استفاده از دست بانوی سالمند برای تبلیغ محصول خود در فضای مجازی انعکاس های مختلفی به همراه داشت. برخی آن را نشانه احترام به زنان سالمند داشتند و برخی دیگر این شیوه تبلیغ را صرفا راهکاری تجاری برای پیدا کردن مزیتی رقابتی عنوان کردند. درفضای استفاده ابزاری از زنان جوان برای فروش انواع و اقسام محصولات یافتن این نوع مواجهه های خاص میتواند الهام بخش دیگر برند های تجاری باشد.
به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»