تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/04/06 - 10:07
کد خبر: 436533

چقدر طول می کشد تا سایت وردپرس راه اندازی شود؟

چقدر طول می کشد تا سایت وردپرس راه اندازی شود؟

طراحی این سایت باید بر اساس اصول گرافیکی باشد و بتواند حس خوبی را در خریداران به وجود بیاورد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، وردپرس یکی از پلت فرم های محبوب در طراحی سایت حرفه ای و یا طراحی سایت فروشگاهی است. این پلت فرم با استفاده از زبان PHP نوشته شده است و در مدت زمان کوتاهی اجرا می شود. بر روی این پلت فرم می توان افزونه های متعددی را نصب کرد و همین امر باعث گسترش ویژگی های آن می شود. رابط کاربری این پلت فرم بسیار قابل توجه است و رضایت بالای کاربران را بدست می آورد. تمامی این ویژگی ها سبب شده اند این پلت فرم مد نظر کسانی باشد که می خواهند سایت خود را با بهترین ویژگی ها و در مدت زمان کوتاهی راه اندازی کنند.

چقدر زمان نیاز است تا این سایت بالا بیاید؟

امروز؛ صاحبان کسب و کارها تمایل ندارند که مدت زمان زیادی منتظر باشند تا سایتشان راه اندازی شود. زیرا می خواهند هر چه زودتر وارد فضای کسب و کار آنلاین شوند و به کسب و کار خود رونق ببخشند. به طور کلی، سایت وردپرس طی مدت 7 تا 15 روز قابل راه اندازی است و این امر به دلیل قابلیت های ویژه این پلت فرم است. در نتیجه، افراد می توانند در زمانی کمتر از یک ماه صاحب یک سایت حرفه ای شوند.

چقدر طول می کشد تا سایت وردپرس راه اندازی شود؟

آیا این پلت فرم رابط کاربری مناسبی دارد؟

یکی از مواردی که سبب شده است راه اندازی سایت وردپرس مد نظر قرار گیرد رابط کاربری ویژه آن است. این پلت فرم دارای هزاران قالب است که در زمان بالا آوردن سایت می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این رابط ها می توانند بر اساس نیازهای کاربران انتخاب شوند و این موضوع می تواند باعث افزایش ترافیک سایت شوند. کسانی که می خواهند سایت هایشان را سفارشی سازی کنند، با استفاده از این پلت فرم می توانند به خواسته های خود برسند.

آیا این پلت فرم اوپن سورس است؟

اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش چرا وردپرس دارای این قابلیت هاست! بهتر است بدانید ورد پرس یک پلت فرم اوپن سورس است. این امر بدین معناست که برنامه نویسان از سراسر دنیا می توانند تغییرات مورد نیاز را برای بهبود این پلت فرم اعمال کنند و این امر سبب می شود تا این پلت فرم دائما در حال تغییر و پیشرفت باشد. اگر از یک سایت ورد پرسی استفاده کرده باشید، متوجه می شوید آن سایت دائما در حال ارتقا است و باگ های آن برطرف می گردد.

آیا این پلت فرم به خوبی سئو می شود؟

سایت وردپرس این قابلیت را دارد که به سرعت توسط موتور های جستجو شناسایی شود. دلیل اصلی این امر این است که این سایت قابلیت نصب افزونه ای به نام یوست را دارد. این افزونه می تواند به سئو محتوا کمک کند و اپراتور را راهنمایی می کند تا مشکلات موجود در محتوا را تشخیص دهد و سپس آن را بارگذاری نماید. همانطور که می دانید هر چقدر محتوا بهتر بارگذاری شوند، به همان اندازه بیشتر مورد توجه کاربران و مشتریان بالقوه قرار می گیرند و این موضوع می تواند نقش موثری در جذب مخاطبان داشته باشد.

چقدر طول می کشد تا سایت وردپرس راه اندازی شود؟

در طراحی سایت فروشگاهی به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

زمانی که می خواهید برای طراحی سایت فروشگاهی اقدام کنید، بهتر است به موارد زیر توجه داشته باشید:

گزینه جستجو مهمترین گزینه ای است که در طراحی سایت فروشگاهی باید مد نظر قرار گیرد. با استفاده از این گزینه کاربر می تواند به خوبی آنچه را نیاز دارد، بیابد.

طراحی سایت فروشگاهی باید با توجه به ماهیت کسب و کار صورت گیرد.

طراحی این سایت باید بر اساس اصول گرافیکی باشد و بتواند حس خوبی را در خریداران به وجود بیاورد.

طراحی سایت حرفه ای برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

معمولا، طراحی سایت حرفه ای به کسب و کارهایی پیشنهاد می شود که مدتی است سایت خود را راه اندازی کرده اند و اکنون بهتر است وارد فاز طراحی سایت حرفه ای شوند و یا سازمان و کسب و کار بزرگی هستند و مشتریان بسیار زیادی دارند. سایت حرفه ای باعث می شود تا تمامی نیازهای کاربران شخصی سازی شود و کاربران وقتی وارد سایت می شوند، احساس کنند می توانند ماهیت کسب و کار را بیش از پیش درک کنند و با آن ارتباط برقرار کنند. این امر منجر به برندسازی می شود.

برای طراحی سایت با وردپرس به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد پلت فرم وردپرس در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این پلت فرم در مدت زمان بسیار کوتاهی اجرا می شود و می توان آن سایت ها را در مدت زمان 7 تا 30 روز بالا آورد. این موضوع برای کسب و کارها که می خواهند هر چه زودتر وارد فضای اینترنت شوند و مشتریان خود را افزایش دهند اهمیت زیادی دارد.

اگر به دنبال یک شرکت معتبر برای طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس هستید، می توانید به شرکت ایران سایت iransite.com مراجعه کنید. این شرکت اولین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران است و تجربه فراوانی در این زمینه دارد. ایران سایت به درخشش کسب و کار شما در فضای اینترنت کمک می کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top