تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/04/22 - 08:46
کد خبر: 438008

چگونه سایت معتبر برای خرید و فروش پیج اینستاگرام پیدا کنیم؟

چگونه سایت معتبر برای خرید و فروش پیج اینستاگرام پیدا کنیم؟

من سایت های خوبی را پیدا کردم که پیج اینستاگرام با فالوور واقعی به فروش می رساندند. یکی از این سایت ها دیجی ممبر نام دارد. البته سایت های خوب دیگری هم وجود دارد که دیجی ممبر یکی از بهترین هاست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، شاید بتوان گفت پیدا کردن سایت معتبر برای خرید و فروش پیج اینستاگرام سخت تر از پیدا کردن سوزن در انباری از کاه است. سایتی که واقعی باشد و پیج هایی با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرار دهد بسیار انگشت شمار هستند. اما من بعد از مدت ها تلاش و پیگیری توانستم یک سایت خوب برای انجام این کار پیدا کنم. به همین خاطر تصمیم گرفتم تا در این مقاله که البته بیشتر شبیه تعریف یک خاطره است، تجربه ی خودم در مورد خرید پیج اینستاگرام را بیان کنم.

چرا به فکر خرید پیج افتادم؟

حدود 6 ماه قبل تصمیم گرفتم تا یک کسب و کار در حوزه ی فروش لباس زنانه در اینستاگرام راه اندازی کنم. یک پیج ایجاد کردم اما بعد از مدتی فهمیدم که به تنهایی قادر به اداره کردن آن نیستم. فرایند جذب فالوور و گسترش یک پیج اینستاگرامی کاری حرفه ای و تمام وقت است که از عهده ی من خارج بود. به همین خاطر تصمیم گرفتم که به فکر خرید پیج اینستاگرام باشم.

چرا به فکر پیدا کردن سایت معتبر بودم؟

من پیش از این نمی دانستم که اصلا سایت معتبر برای خرید پیج اینستاگرام ایرانی چه اهمیتی دارد. اما بعد از کمی جست و جو فهمیدم تعداد زیادی سایت وجود دارد که اقدام به فروش پیج اینستاگرام می کنند در حالی که فالوور پیج هایشان همگی فیک هستند. همچنین برخی از افراد سودجو بعد از فروش پیج اینستاگرام نام کاربری و رمز عبور را برای خود نگه می دارند و یا به طریقی سعی می کنند که وارد پیج شده و اقدام به اعمال کلاهبردارانه کنند.

از سوی دیگر برخی از افراد یا سایت ها بعد از پرداخت مبلغ به آنان پیجی تحویل ما نمی دهند و یا به صورت کلی از روزگار محو می شوند!

همین نکات امنیتی خرید پیج اینستاگرام سبب شد که به فکر این بیفتم که چرا اصلا باید به دنبال یک سایت خوب برای خرید پیج باشم. چرا که در صورت خرید پیج از افراد یا سایت های ناشناس احتمال رخداد کلاهبرداری در خرید وجود دارد.

چرا احتمال رخداد کلاهبرداری در خرید پیج اینستاگرام وجود دارد؟

با این که نزدیک 10 سال است که از به وجود آمدن اینستاگرام می گذرد و بیش از 6 یا 7 سال است که استفاده از این شبکه ی اجتماعی شدت گرفته است اما هنوز هم ساز و کار مناسبی برای مدیریت آن به وجود نیامده. خوب است بدانید که اینستاگرام و کسب و کارهای مربوط به آن در هیچ صنف خاصی حضور ندارد. به همین خاطر است که احتمال کلاهبرداری در آن زیاد است و شما هم نمی توانید شکایت های خود را به جایی برسانید.

من به شخصه بارها و بارها دیدم که دوستانم اقدام به خرید پیج بدون توجه به نکات امنیتی خرید پیج اینستاگرام کردند و یا پیجی به آن ها تحویل داده نشد، یا پیج دارای فالوورهای فیک بود و یا این که بعد از مدتی استفاده از دست آن ها پرید. خلاصه این که خرید از یک سایت معتبر می تواند یک پیج اینستاگرام با فالوور واقعی و مطمئن را در اختیار شما قرار دهد.

آیا بالاخره سایت معتبر و قانونی ایرانی برای خرید پیج اینستاگرام تضمینی پیدا کردم؟

خوشبختانه بله! من بعد از حدود 2 تا 3 ماه تلاش برای پیدا کردن یک سایت معتبر برای خرید پیج اینستاگرام ایرانی بالاخره موفق شدم و چند منبع معتبر برای انجام این کار پیدا کنم.

من سایت های خوبی را پیدا کردم که پیج اینستاگرام با فالوور واقعی به فروش می رساندند. یکی از این سایت ها دیجی ممبر نام دارد. البته سایت های خوب دیگری هم وجود دارد که دیجی ممبر یکی از بهترین هاست.

سایت های خوب فروش پیج اینستاگرام چه ویژگی هایی دارند؟

سایت های معتبر خرید پیج اینستاگرام فالوورهای واقعی به فروش می رسانند. یعنی فالوورهای این پیج ها از طریق تولید محتوا جذب شده اند و نه هیچ روش دیگری.

همچنین این سایت ها قیمت پیج اینستاگرام را به صورت کاملا منصفانه در نظر می گیرند. البته قیمت پیج اینستاگرام در این سایت ها بستگی به تعداد فالوورها دارد. ولی در هر صورت سایت های خوب پیج های خود را با قیمت مناسب به فروش می رسانند.

همچنین نکات امنیتی خرید پیج اینستاگرام هم از دیگر موارد مهمی است که در سایت های معتبر و شناخته شده رعایت می شود. همانطور که کمی قبل گفتم، تعدادی از دوستانم پیج هایشان را بعد از خرید از دست دادند و این به خاطر عدم رعایت نکات امنیتی بوده است. در واقع از آنجایی که فروشنده برای خود یک راه دسترسی باقی گذاشته بود و به این خاطر که فرد خریدار اقدام به تعویض پسورد خود نمی کند در نتیجه پیج به خاطر می افتد.

نکته ی بعدی در مورد سایت های خوب خرید پیج اینستاگرام این است که می توان به مشاوره های پیش از خرید و پشتیبانی های بعدی آن ها امیدوار بود. برای مثال سایت دیجی ممبر یکی از همین سایت هاست که پیش از خرید شما را هدایت خواهد کرد که چه پیجی و با چه موضوعی برای شما مناسب تر است و چه تعداد فالوور برای شما مورد نیاز است.

در واقع من هنگامی که قصد خرید پیج داشتم با پشتیبان های سایت دیجی ممبر تماس گرفتم و آن ها در رابطه با خرید بهترین پیج با من صحبت کرده، نیازهایم را بررسی و بهترین پیج ها را به من معرفی کردند تا بیشترین بازدهی ممکن اتفاق بیفتد.

 

سخن پایانی

در نهایت من توانستم پیجی مناسب با نیازهای خود خریداری کنم. پیجی که به من پیشنهاد شد در رابطه با محصولات آرایشی بانوان بود و از آن جایی که موضوع کسب و کار من هم لباس زنانه بود در نتیجه همپوشانی زیادی بین این دو وجود داشت و فالوورهای قبلی به خوبی توانستند با محتوای من ارتباط برقرار کرده و به مخاطب و در نهایت مشتری هایم تبدیل شوند. خرید پیج اینستاگرام کار حساسی است و اگر به درستی انجام نشود می تواند تمام هزینه ای که برای انجام این کار کرده اید را پوچ کند. به همین خاطر پیشنهاد می کنم که حتما این کار را از طریق مجموعه های شناخته شده و معتبر ایرانی انجام دهید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسکای ویو دبی: تجربه فوق العاده سرسره شیشه ای و سکو تماشای دبی
دیزل ژنراتور؛ راهکاری قدرتمند برای تأمین برق
اصولی که هر دانشجویی باید آن را رعایت کند
تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا +فیلم
وعده صادق ضربه مهلکی به غرب پرستان داخلی بود!
شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
محل آخرین بازی استقلال در لیگ برتر
آیا طرفداران امام خمینی خرافاتی بودند؟! +فیلم
پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
اوسمار مدعی شد که سپاهان بلوف زده است
زمان بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
کارگران قرارداد موقت دائمی می‌شوند؟
آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G
سیر تا پیاز جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در آمریکا
کاهش صادرات تسلیحاتی فرانسه به اسرائیل با فشار افکارعمومی
بورس جذاب شد/ کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه
کمک‌های اهدایی به سیل‌زدگان در کارتخوان عبدالحمید!
اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض جانبی واکسن
برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top