تاریخ انتشار: شنبه 1401/04/25 - 08:21
کد خبر: 438252

۵ صندلی مدیریت پر فروش اروند

۵ صندلی مدیریت پر فروش اروند

۵ صندلی مدیریت پر فروش اروند صندلی مدیریتی اروند برای استفاده در اتاق مدیریت طراحی و ساخته شده است. اساساً صندلی های مدیریتی دارای ظاهری متفاوت نسبت به صندلی های کارمندی و یا کارشناسی هستند. ب...

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، صندلی مدیریتی اروند برای استفاده در اتاق مدیریت طراحی و ساخته شده است. اساساً صندلی های مدیریتی دارای ظاهری متفاوت نسبت به صندلی های کارمندی و یا کارشناسی هستند. برند اروند سابقه درخشانی در زمینه تولید صندلی های مدیریتی دارد. در این میان برخی صندلی ها از فروش بیشتری برخوردارند. اروند فهرست محصولات پرفروش خود را بدین شکل اعلام کرده است.

1. صندلی مدیریتی اروند مدل ۵۵۱۶

صندلی اداری ۵۵۱۶ اروند، از جمله پرفروش ترین محصولات این برند است. اروند در زمان ساخت این صندلی تمام دقت و قدرت خود را برای استفاده استانداردهای ارگونومیک به کار گرفته است. خوشبختانه در این زمینه موفق عمل کرده و خروجی بسیار با کیفیت و خوش ساختی ارائه کرده است.

همانطور که می دانید تنظیم ارتفاع صندلی بر اساس قد کاربر، شرایط مناسبی برای نشستن فراهم می کند. با نظر به همین موضوع صندلی مدیریتی ۵۵۱۶ به یک جک برای تنظیم ارتفاع مجهز شده است. همچنین این صندلی قابلیت تنظیم زاویه پشتی بر اساس مکانیزم سینکرو و تنظیم ارتفاع صندلی را در اختیار گرفته است.

شما می توانید در زمان استفاده از صندلی 5516 مشخصات آن را به دلخواه خود تنظیم کرده و مانع ایجاد حس درد در ناحیه کمر و گردن شوید. در ساختار صندلی ۵۵۱۶ متریال چرم مصنوعی و پارچه مش به چشم می خورد. چرم مصنوعی پی یو مقاومت بالایی در برابر سایش دارد. پارچه مش نیز شرایط مناسبی برای تهویه تکیه گاه فراهم کرده و مانع تعریق بیش از حد در این بخش می شود.

2. صندلی مدیریتی اروند ۳۳۱۶

صندلی اروند مدیریتی ۳۳۱۶ از دیگر محصولات پرفروش برند اروند است. این صندلی تمام آنچه که از یک صندلی مدیریتی انتظار دارید، برآورده می سازد. بهره مندی از ظاهر مدرن و زیبا، ساختار مقاوم و قابلیت های کاربردی تنها بخشی از مشخصات صندلی ۳۳۱۶ است.

اروند این صندلی را با الگوگیری از حالت طبیعی بدن طراحی نموده تا عوارض ناشی از نشستن های طولانی مدت را به حداقل برساند. این صندلی دارای تکیه گاهی نسبتاً بلندی است که شرایط مناسبی برای نشستن فراهم می کند. قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی از دیگر مشخصات کاربردی این صندلی است.

برند اروند در ساخت این صندلی از فلز نیمه سنگین برای ساخت پایه استفاده کرده است. پایه های پنج پر و چرخان این صندلی دارای مقاومت بالایی در برابر پاخوردگی است. همچنین این برند از متریال چرم مصنوعی در بخش رویه استفاده کرده است. استفاده از پی یو، نه تنها ظاهری جذاب و زیبا به صندلی بخشیده، بلکه مقاومت آن را در برابر آسیب های محیطی افزایش داده است.

5 صندلی مدیریت پر فروش اروند

3. صندلی مدیریتی اروند مدل 1730

صندلی اروند 1730 یکی از بهترین و حرفه ای ترین صندلی های مدیریتی برند اروند است. تنها یک نیم نگاه کوچک به این صندلی، شما را برای خرید آن وسوسه می کند. اروند در این صندلی تلفیقی زیبا از سبک مدرن و کلاسیک به وجود آورده است. استفاده از متریال چرم و ترکیب آن با فریم چوبی، ظاهری جذاب و خاص به این صندلی بخشیده است. در صندلی مدیریتی 1730 امکان تنظیم ارتفاع و زاویه تکیه گاه وجود دارد.

شما می توانید مشخصات این صندلی اروند را به دلخواه خود تنظیم کنید و حالت مناسبی برای نشستن فراهم کنید. در قسمت پشتی چندین دکمه دیده می شود که به منظور جلوگیری از تماس مستقیم چرم با کمر و تعریق بیش از حد به کارگرفته شده است. پایه پنج پر و مقاوم این صندلی، به شکل روان حرکت کرده و هیچ سر و صدایی ایجاد نمی کند. این پایه ها مقاومت بالایی در برابر آسیب های فیزیکی، همچون پاخوردگی دارد.

4. صندلی مدیریتی اروند مدل 8016

صندلی مدیریتی 8016 یکی از خاص ترین صندلی های مدیریتی موجود در بازار است. اروند در زمان ساخت این صندلی، تمام الگوهای پیشین را کنار زده و یک صندلی مدرن و خاص ایجاد کرده است. به منظور ایجاد قابلیت های ارگونومی، این صندلی اروند به قابلیت تنظیم ارتفاع و تنظیم عمق نشیمن مجهز شده است.

همچنین در ساختار این محصول یک تکیه گاه برای پشتیبانی از سر و گردن در نظر گرفته شده است. پیداست که این قبیل ویژگی های کاربردی شرایط مناسبی برای نشستن فراهم می کنند. از این رو عوارض ناشی از نشستن را به حداقل ممکن می رسانند.

اروند برای تضمین ماندگاری و مقاومت صندلی ۸۰۱۶ از متریال فوم سرد استفاده کرده است. دسته ها را نیز به کمک متریال abs طراحی و ساخته است. پایه ها و فریم کفی این صندلی نیز به کمک متریال مقاوم آهن ساخته شده است. بر همین اساس می توانید مطمئن باشید که صندلی مدیریتی ۸۰۱۶ تا سالیان سال نیاز شما را به یک صندلی استاندارد و با کیفیت برطرف می کند.

5. صندلی مدیریتی اروند 3320

لازم است در معرفی پرفروش ترین صندلی های مدیریتی اروند، به صندلی 3320 نیز اشاره کنیم. برای مدیرانی که به سبک های ساده و شیک علاقه دارند، خرید صندلی 3320 توصیه می شود. این صندلی در عین سادگی بسیار شیک و جذاب به نظر می رسد.

اروند در ساخت صندلی مدیریتی 3320 توجه به استانداردهای ارگونومی را در اولویت قرار داده است. از این رو خواصی همچون تغییر زاویه نشیمن و ارتفاع صندلی را به مشخصات این محصول اضافه کرده است. ساختار کلی این صندلی را یک کلاف چوبی مقاوم تشکیل داده است.

می توان امیدوار بود کلاف مقاوم چوبی تا سالیان سال دوام و ماندگاری صندلی را تضمین کند. برای تأمین رفاه کاربران، بر روی این کلاف چوبی یک لایه ابر پلی یورتان ضخیم به کار گرفته شده است. استفاده از ابرهای ضخیم و مقاوم در بخش های کفی و تکیه گاه، بستری نرم و راحت برای نشستن ایجاد می کند. بر همین اساس نشستن بر روی این صندلی به هیچ عنوان موجب بروز حس درد در ناحیه کمر و گردن نمی شود.

5 صندلی مدیریت پر فروش اروند

سخن پایانی

در میان انواع محصولات اروند، 5 صندلی بیش از سایرین مورد توجه خریداران قرار گرفته اند. این صندلی ها دارا ظاهری زیبا و جذاب بوده و به خوبی از استانداردهای ارگونومی بهره یافته اند. صندلی های مدیریتی اروند شرایط مناسبی برای نشستن فراهم می کنند و عوارض ناشی از نشستن و فعالیت طولانی مدت را به حداقل ممکن می رسانند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا: به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
نامه‌ی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top