تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/04/29 - 23:15
کد خبر: 438785

۲ روش پزشکی برای لاغری شکم و پهلوها در کمترین زمان

۲ روش پزشکی برای لاغری شکم و پهلوها در کمترین زمان

شاید شما که در حال مطالعه این مطلب هستید، به دنبال سریع‌ ترین روش لاغری شکم و پهلو بوده و می‌خواهید هر چه زودتر به تناسب اندام برسید. مسلماً لاغر کردن شکم و پهلو با کمک رژیم غذایی و ورزش کردن، به یک بازه زمانی نسبتا طولانی نیاز خواهد داشت. اما برخی از افراد می‌خواهند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تناسب اندام رسیده و از شر چربی یا پوست‌های اضافه که در ناحیه شکم و پهلو وجود دارند، خلاص شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، شاید شما که در حال مطالعه این مطلب هستید، به دنبال سریع‌ ترین روش لاغری شکم و پهلو بوده و می‌خواهید هر چه زودتر به تناسب اندام برسید. مسلماً لاغر کردن شکم و پهلو با کمک رژیم غذایی و ورزش کردن، به یک بازه زمانی نسبتا طولانی نیاز خواهد داشت. اما برخی از افراد می‌خواهند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تناسب اندام رسیده و از شر چربی یا پوست‌های اضافه که در ناحیه شکم و پهلو وجود دارند، خلاص شوند.

در این مطلب به صورت تخصصی در مورد روش ‌های سریع لاغری شکم و پهلو صحبت شده است. پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را با دقت مطالعه نمایید.

معرفی سریع ‌ترین روش های لاغری شکم و پهلو

بعضی از افراد چاقی یک دست نداشته و تنها در برخی از اندام‌های بدن مانند شکم و پهلو دچار چاقی هستند. به این حالت، چاقی موضعی گفته می‌شود. گروه دیگر از افراد به دلیل چاقی مفرط در تمامی قسمت‌های بدن، مجبور هستند رژیم غذایی گرفته و ورزش‌های منظم داشته باشند تا به وزن ‌ایده‌آل برسند. اما متأسفانه بعد از رژیم درمانی و ورزش کردن، باز هم بخش‌هایی از بدن مانند شکم و پهلو چاق بوده و چربی‌ها در این قسمت آب نشده‌اند. طبق تحقیقات پزشکی، چربی‌هایی که در این دو قسمت از بدن وجود دارند، به سختی آب می‌شوند چون شکم و پهلو کمترین تحرک را داشته و در نتیجه چربی‌های این دو قسمت نسبت به رژیم و ورزش مقاوم شده‌اند.

در چنین شرایطی، سریع  ‌ترین روش لاغری شکم و پهلو به کمک شما می‌آید. اگر شما می‌خواهید هر چه زودتر به تناسب اندام برسید، دکتر سعید شیرنگی روش‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کند که قطعاً با عارضه کم، می‌توانند بهترین نتیجه را برای شما داشته باشند:

لیپوماتیک شکم و پهلو

یکی از ارائه بهترین روش‌های لاغری سریع شکم و پهلو با عمل لیپوماتیک و یا پیکرتراشی امکان پذیر است. در این روش می‌توان چربی‌هایی که در شکم و پهلو تجمع پیدا کرده‌اند را با کمک دستگاه لیپوماتیک از بدن استخراج کرد. البته لازم به ذکر است که با این روش شما نمی‌توانید چاقی بیش از اندازه شکم و پهلو را درمان کنید. در صورتی که تنها چربی‌های موضعی در این دو قسمت از بدن تجمع پیدا کرده باشند، می‌توانید به کمک لیپوماتیک از شر آن‌ها خلاص شوید. دکتر سعید شیرنگی از تجهیزات مدرن و پیشرفته برای لیپوماتیک شکم و پهلو استفاده می‌کند.

 در این صورت کمترین عارضه برای شما اتفاق خواهد افتاد. برای مثال برخی از افراد ادعا می‌کنند در اثر لیپوماتیک، دچار سوختگی بافت‌های داخلی شده و خونریزی برای آن‌ها رخ داده است. اما دکتر سعید شیرنگی از دستگاه‌های مجهز به سنسور استفاده می‌کند. زمانی که لوله کانولا وارد بافت چربی می‌شود، در صورتی که از بافت چربی عبور کرده و به اندام‌های داخلی نزدیک شود، دستگاه به صورت اتومات خاموش خواهد شد. بنابراین هیچ آسیبی به بافت‌های داخلی وارد نخواهد شد.

ابدومینوپلاستی شکم و پهلو

برخی از افراد به دلیل افتادگی پوست در ناحیه شکم و پهلو، تناشب اندام ود را از دست داده‌اند. در چنین شرایطی می‌توان ابدومینوپلاستی را برای این دسته از افراد انجام داد. هدف از ابدومینوپلاستی، حذف پوست و عضلات اضافه در ناحیه شکم و پهلو است. برای مثال خانم‌هایی که بعد از بارداری دچار افتادگی شکم می‌شوند، می‌توانند از طریق ابدومینوپلاستی این مشکل را برطرف کرده و به تناسب اندام ‌ایده‌آل خود برسند. دکتر سعید شیرنگی این عمل زیبایی را تحت شرایط کاملاً استاندارد و با دقت و ظرأفت بسیار بالا برای شما انجام خواهد داد.

 همچنین لازم است این اطمینان را به شما عزیزان بدهیم که ابدومینوپلاستی شکم هیچ لطمه‌ای به باروری زنان وارد نخواهد کرد چون هدف از این جراحی، حذف پوست و گوشت اضافه در شکم است. بنابراین تخمدان‌ها و رحم هیچ آسیبی متحمل نخواهند شد.

بهترین روش لاغری سریع شکم و پهلو کدام است؟

حتما با مطالعه این مطلب، یک سوال برای شما به وجود آمده است که روش لیپوماتیک برای لاغری سریع شکم و پهلو بهتر است یا نتیجه ابدومینوپلاستی ایده‌آل‌تر خواهد بود؟ انتخاب روش مناسب، براساس شرایط فرد متقاضی خواهد بود. دکتر سعید شیرنگی ابتدا وضعیت پهلو‌ها و شکم فرد را مورد بررسی قرار می‌دهد. در صورتی که مطمئن شود عمده چاقی در این قسمت به دلیل تجمع چربی است، مسلما روش لیپوماتیک را انتخاب خواهد کرد. جالب است بدانید که آقای دکتر سعید شیرنگی در کنار عمل لیپوماتیک، تزریق چربی را نیز برای شما انجام خواهد داد.

چون چربی‌های به دست آمده از روش لیپوماتیک کاملاً سالم هستند، بنابراین اگر شما متقاضی تزریق چربی هستید می‌توانید از ‌ایشان بخواهید که چربی‌ها را برای شما فریز کرده و در زمان مناسب ترانسفر چربی را انجام دهید. در این صورت با یک تیر دو نشان زده‌اید. از یک سو به تناسب اندام‌ ایده‌آل رسیده‌اید و از سوی دیگر چهره‌ای جوان‌تر خواهید داشت. اما در مواردی که چاقی شکم و پهلو به دلیل افتادگی پوست و عضلات باشد، مسلماً ابدومینوپلاستی بهترین گزینه خواهد بود. بنابراین اجازه دهید دکتر شیرنگی براساس وضعیت شما بهترین روش را انتخاب کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top