تاریخ انتشار: شنبه 1401/05/08 - 11:46
کد خبر: 439638

چرا باید از انواع سایبان ماشین خودرو استفاده کنیم؟

چرا باید از انواع سایبان ماشین خودرو استفاده کنیم؟

همانطور که از نام این سایبان پیداست برای ایفای نقش مشابه پارکینگ می باشد. یعنی از سایبان پارکینگ استفاده می کنند تا ازماشین های خود محافظت کنند. این سایبان پارکینگ مزیت های زیادی دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، یکی از سوال هایی که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند این است که چرا باید از سایبان ماشین استفاده شود؟ توجه داشته باشید که دلایلی زیادی وجود دارد برای استفاده از سایبان ماشین که در ادامه آن را برای شما شرح می دهیم.

وجود سایبان ماشین موجب می شود تا شرایط بد جوی به خودروی شما آسیب وارد نکند. و از خودروی شما در برابر هر گونه برف و باران و پرتاب سنگ یا هر چیز دیگر بر روی آن؛ حفاظت می کند و شما دیگر لازم نیست نگران خودرو خود باشید.

علاوه بر این مواری که در بالا ذکر شد، نور آفتاب به مرور زمان به رنگ بدنه ی خودرو آسیب وارد می کند و از بین می برد. همین امر موجب می شود که هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری خودرو بسیار زیاد شود. بنابراین با این وجود شما از خرابی بدنه و استهلاک خودرو در زمستان هم در امان نخواهید بود. زیرا سرما و یخ و برف به بدنه و موتور آسیب وارد می کند. در روز هایی برفی هم اگر سایبان ماشین وجود نداشته باشد، تمام سطح ماشین را برف خواهد گرفت و تقریبا استفاده از ماشین غیر ممکن می شود.

شما می توانید از شرکت های معتبر در هر جای ایران سایبان با قیمت مناسب را برسی کنید و سپس سایبان ماشین مورد نیاز خود را سفارش دهید. و اما سایبان ماشین چیست؟

مقاومت بالای سایبان ماشین بدون پایه

یکی از نکات مهمی که درباره این سایبان ها وجود دارد این است که، این محصول با آب و هوای محل زندگی شما سازگاری دارد. نکته یا که باید شما به آن دقت کنید، این است که در هنگام خرید این محصول باید همه ی موارد را در نظر داشته باشید. در هنگام خرید همه ی موارد را در نظر بگیرید. سعی کنید بهترین چتر و اسکلت را انتخاب کنید. کشور زیبای ما از تنوع آب و هوایی زیادی در شهر های مختلف برخوردار است. به عنوان مثال شهری در تمام ایام سال باران دارد ولی شهری دیگر در بیشتر روزهای سال آفتابی است. به همبن خاطر پایداری چادر سایبان در شرایط مختلف؛ متفاوت است و بایستی به جنس آن توجه کرد.

به عنوان مثال اگر شما در شهری زندگی می کنید که تمام ایام سال هوایی بارانی و مرطوب دارید؛ باید برای انتخاب پارچه ی چتر خود این موارد را در نظر بگیرید، تا چتری متناسب با هوای بارانی و مرطوب نصب کنید. یا اگر مثلا در شهری که بیشتر ایام سالش آفتابی می باشد، زندگی می کنید. بهتر از چتر های متناسب با هوای آفتابی استفاده کنید.

مورد دیگری که در زمان خرید باید به آن توجه کنید این است که ابعاد و اندازه های محل نصب را بدانید. شما می توانید برای اندازه گیری محل از نیروی های شرکت استفاده کنید. بهتر است بدانید که سایبان ماشین به اندازه کافی محکم می باشد و محل بسیار مناسبی را برای پارک خودروی شما ایجاد می کند. این مورد علاوه بر اینکه از خودرو در برابر آفتاب محافظت می کند. سایبان ماشین مانع تابش مستقیم اشعه های مخرب نور آفتاب می شود و همین طور اجازه عبور رطوبت را به هیچ عنوان نمی دهد. همین طور مطمئن باشید که هیچگاه بر روی چادر سایبان پوسیدگی و قارچ را مشاهده نخواهید کرد.

یک نوع سایبان در بازار ها وجود دارد که سایبان اتوماتیک نام دارد. این سایبان ها بدون دخالت دست این امکان را دارند تا باز و بسته شوند. تنها با یک ریموتمی توان آنها را باز و بسته کرد. شما می توانید در زمان هایی که ماشین اتان در حیاط وجود دارد سایابن را باز کنید و در دیگر ساعات روز که ماشین در داخل حیاط نیست، سایبان را جمع کنید و از نور آفتاب و روشنایی استفاده کنید.

 

ساخت سایبان ماشین ارزان در تهران با کیفیت مرغوب

اگر شما به دنبال یک سایبان ارزان و با کیفیت می گردید، بهترین انتخاب برای شما شرکت سایبان مهرگستر می باشد. در عصر امروز با توجه به شرایط بد اقتصادی کمتر کسی پیدا می شود که توانایی پرداخت هزینه ی زیاد بابت سایبان ماشین را داشته باشد و عموما بیشتر افراد به دنبال محصولات کم هزینه تر و با کیفیت مناسب تر می گردد. سایبان خودرو نیز جزو محصولاتی می باشد که قیمت مشخصی ندارد و قیمت آن در شرکت های مختلف، متفاوت است. به همین خاطر باید در انتخاب خود دقت کنید.

همانطور که گفتیم شرکت سایبان مهرگسستر یکی از شرکت های معتبری می باشد که سایبان خودرو را در قیمتی مناسسب به افراد ارائه می دهد. البته ناگفته نماند که در این شرکت علاوه بر ارزانی، کیفیت سایبان ماشین نیز جزو الویت ها می باشد. اگر می خواهید با سایبان های شرکت ما بیشتر آشنا شوید، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

خرید انواع سایبان خودرو متحرک

به طور کلی سایبان ها به دو دسته تقسیم می شوند. این دو دسته شامل سایبان دستی و سایبان برقی می باشد. تفاوت این دو دسته از روی نامشان کاملا مشخص می باشد. اما به طور متخصر بخواهم برایتان توضیح دهم، این گونه است که سایبان دستی با نیروی انسانی باز و بسته می شود، اما سایبان خودرو به وسلیه یک ریموت و برق باز و بسته می شود. سایبان های برقی مدل جدیدتری هستند.

شرکت ما در زمینه تولید سایبان برقی بسیار موفق بوده است و توانسته با قیمتی مناسب این سایبان های با کیفیت را روانه بازار کند. توجه داشته باشید که انتخاب نوع سایبان خودرو کاملا به نوع نیاز شما بستگی دارد. سایبان ها در مکان های زیادی کاربرد های متفاوتی دارند اما کاربردی که در همه ی آنها مشترک است ایجاد سایه چه برای جلو در مغازه چه بر روی استخر و چه برای رستوران های فضای باز برای میل کردن غذا و چه برای خودرو ها می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با سایبان پارکینگ بیشتر آشنا کنیم. و اما سایبان خودرو چیست؟

همانطور که از نام این سایبان پیداست برای ایفای نقش مشابه پارکینگ می باشد. یعنی از سایبان پارکینگ استفاده می کنند تا ازماشین های خود محافظت کنند. این سایبان پارکینگ مزیت های زیادی دارد.

 

عملکرد سایبان پارکینگ چگونه است؟

ممکن است شما نیز بعد از شنیدن نام سایبان پارکینگ کنجکاو باشید تا بدانید عملکرد آن چگونه می باشد. در این بخش سعی بر این داریم تا حد امکان کجکاوی شما را در این زمینه کم کنیم تا بتوانید در صورت نیاز با خیال راحت سایبان پارکینگ خریداری کنید. اول از همه باید بگویم که برای نصب سایبان پارکینگ به یک تکه گاه نیاز دارید که این تکه گاه می تواند یک دیوار باشد یا حتی دیوار کاذب یک ساختمان باشد تا بتوان سایبان ماشین برقی را بر روی آن نصب کرد.

شما بعد از اینکه تکه گاه سایبان پارکینگ را بر روی دیوار مناسب مشخص کردید، نیرو های شرکت سایابن خودرو وارد عمل می شوند. این افراد در مدت یک روز سایبان پارکینگ را برای شما نصب می کنند. البته در برخی از موارد بعضی از افراد برای کاهش هزینه ها خودشان برای نصب سایبان ماشین اقدام می کنند، اما بهتر است بدانید که احتمال اشتباه نصب کردن آنها وجود دارد پس بهتر است این کار را به متخصصان مربوطه بسپارید.

برای سفارش با قسمت تماس با ما مهرگستر تماس حاصل فرمایید.

بعد از اینکه مراحل نصب سایبان پارکینگ به اتمام رسیدن آموزش های لازم در باره چگونگی استفاده از سایبان را نیروهای ارسالی از شرکت را به شما می دهند تا شما بتوانید روش استفاده از آن را بدون مشکل انجام دهید. برای باز و بسته کردن سایبان ماشین پارکینگ کافیست ریموت مربوطه را به سمت سنسور سایبان بگیرید و دکمه ی مربوط به باز و بسته شدن را فشار دهید تا به آسانی عمل کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حضور رهبر انقلاب در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی +فیلم
مرحله دوم انتخابات مجلس در ۲۲ حوزه انتخابیه آغاز شد
وزیر ارتباطات: مشکل پوشش ارتباطاتی در ۲۲ حوزه انتخاباتی نداریم
وزیر کشور: بیش از ۱۴۵هزار کارگزار در انتخابات مشغول خدمت هستند
رهبر انقلاب: مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد/ هرچقدر رأی بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است
هویت دختر ایرانی را در حکمرانی به رسمیت بشناسیم
به مناسبت روز دختر؛جدیدترین اثر عبدالرضا هلالی منتشر شد
خلاء محتوای فرهنگی هنری مناسب دختران ایرانی؛
آلمان سیستم موشکی هیمارس در اختیار اوکراین قرار می‌دهد
سازمان ملل: ۸۰ هزار نفر از آغاز حمله اسرائیل به رفح آواره شده اند
حزب الله خودروی زرهی صهیونیستی را هدف قرار داد
اعلام جزئیات تیراندازی در شهرک غرب تهران
وزیر ورزش: رشد ورزش بانوان چشمگیر بوده و بودجه آن باید جداگانه توزیع شود
زمان نشست خبری سرمربیان هوادار و پرسپولیس اعلام شد
انتخابات مجلس دوازدهم در ایستگاه پایانی/ پرونده انتخابات بعد از ۹ ماه بسته می‌شود
بی‌مسئولیتی نخبگان موجب کاهش مشارکت در انتخابات
رئیسی: باید درباره اقساط مسکن ملی محرومان بازنگری شود
در نمایشگاه کتاب چای و قهوه مهمان یمنی‌ها باشید
معاون اول رئیس جمهور پای درد دل ناشران نشست
توانمندسازی و خدمت رسانی به دانشجویان اولویت اصلی است
انتشار تصویر جدید از حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای در کتابخانه شخصی ایشان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top