تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/05/23 - 11:44
کد خبر: 440974

چرا باباسفر بهترین راه برای اجاره ویلا در فشم است؟

چرا باباسفر بهترین راه برای اجاره ویلا در فشم است؟

اگر به فکر اجاره ویلا استخردار در فشم هستید، روستاهای فشم و لالان مناطق جذابی هستند و دستتان برای انتخاب اقامتگاه بازتر می باشد. ویلاهای استخردار فشم بخاطر آب و هوای منطقه غالباً مجهز به استخرهای سرپوشیده هستند و به ندرت ویلایی با استخر روباز در این منطقه پیدا می کنید

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، فشم منطقه ای بکر و خوش آب و هوا با طبیعتی بی نظیر در اطراف تهران و شمال شرق پایتخت است. برخی این منطقه را به چشم جایی برای کوهنوردی و طبیعت گردی میبینند و برخی فشم را برای سپری کردن اوقات فراغت خود انتخاب می کنند. ما میخواهیم به شما نکات مهمی در خصوص اجاره ویلا در فشم بگوییم تا اگر تصمیم داشتید آخر هفته یا تعطیلاتی را در این منطقه سپری کنید، با انواع اقامتگاه ها، مناطق مختلف فشم و نکات مهم اجاره ویلا آشنا باشید.
 

بهترین مناطق برای رزرو ویلا در فشم

در ابتدای لواسان زمانی که به میدان امام خمینی می رسید، جاده فشم را در ضلع شمالی میدان مشاهده می کنید. جاده ای جذاب و دوست داشتنی اما در عین حال خطرناک که در یکطرفش کوه و طبیعت زیبا قرار دارد و در سوی دیگرش هم رودخانه جاجرود و در چپ و راست جاده تا آنجا که چشم میبیند کلی باغ رستوران هست. این جاده همچنان بخشی از لواسان محسوب می شود تا زمانی که به روستای اوشان می رسید. اوشان بخش ابتدایی فشم محسوب می شود و آن هایی که نمی خواهند از اینجا جلوتر بروند و مسافت های بیشتری را طی کنند، برای اجاره ویلا در فشم می توانند روی روستای اوشان حساب کنند.

بعد از اوشان به خود روستای فشم می رسیم. منطقه ای باصفا و دلنشین با باغ رستوران های مختلف، مناطق بکر طبعیت گردی در اطرافش و هوایی بی نظیر. اکثراً برای اجاره ویلا در فشم به خود روستای فشم مراجعه می کنند چون دستشان برای انتخاب اقامتگاه ها بازتر بوده و از طرفی، به جاهای دیدنی معروف منطقه هم نزدیک تر هستند. بالاتر از فشم هم روستای میگون هست که با باغ های بی نظیرش میشناسیم اما در خود فشم هم جاده ای هست با نام جاده زایگان که شما را به دل طبیعت می برد و وارد روستاهای بکر زایگان و بعد از آن، لالان می شوید. بی شک اگر جایی میخواهید به دور از هرگونه شلوغی که آرامش محض داشته باشد، لالان یکی از بهترین ها محسوب می شود.

چرا باباسفر بهترین راه برای اجاره ویلا در فشم است؟

چه اقامتگاه هایی در فشم قابل رزرو است؟

فشم شامل روستاهای اوشان، فشم، میگون و لالان است و هرکدام هم اقامتگاه های خاص خود را دارند. بطور مثال، دو روستای اوشان و میگون با باغ های بزرگش معروف هستند و در این دو روستا بیشتر اقامتگاه ها شامل باغ ها و باغ ویلاهای سرسبز و آرامش بخش هستند. اکثر افرادی که دورهمی های خانوادگی دارند یا فضای سبز ویلا برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است برای اجاره ویلا در فشم به این مناطق فکر می کنند هرچند باغ ویلاها معمولاً یک سوئیت یا ویلای نقلی دارند و امکانات و سرگرمی های متنوعی در آن ها مشاهده نمی شود.

اگر به فکر اجاره ویلا استخردار در فشم هستید، روستاهای فشم و لالان مناطق جذابی هستند و دستتان برای انتخاب اقامتگاه بازتر می باشد. ویلاهای استخردار فشم بخاطر آب و هوای منطقه غالباً مجهز به استخرهای سرپوشیده هستند و به ندرت ویلایی با استخر روباز در این منطقه پیدا می کنید. همچنین به غیر از سه ماه تابستان، باقی ماه ها ویلاهای استخردار فشم دارای استخرهای آبگرم هستند. برای اجاره ویلا استخردار در فشم هم در نظر بگیرید چون ویلاهای استخردار معمولاً جزء ویلاهای لاکچری منطقه به شمار میروند، امکانات و سرگرمی های خوبی هم در اقامتگاه هست.

اما، بیشتر اقامتگاه هایی که در فشم به صورت روزانه اجاره داده می شوند آپارتمان ها و خانه های مبله هستند. اجاره آپارتمان مبله و اجاره روزانه خانه در فشم بین گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار است چون این اقامتگاه ها چشم اندازی دارند که در هیچ یک از ویلاها پیدا نمی شود. آپارتمان های مبله بخصوص واحدهایی که در طبقات بالا قرار دارند به شما چشم انداز بی نظیری از کوه ها و طبیعت اطراف ارائه می دهندو اکثرشان هم دارای بالکنی به سمت این طبیعت زیبا هستند تا ساعت ها بنشینید و از ویو لذت ببرید. لازم به ذکر است بین آپارتمان ها و خانه های مبله فشم، اقامتگاه هایی هم هست که دارای استخر سرپوشیده، سرگرمی هایی مانند میزهای فوتبال دستی و بیلیارد و غیره داشته باشد.

چرا باباسفر بهترین راه برای اجاره ویلا در فشم است؟

باباسفر، راهی مطمئن برای رزرو اقامتگاه

بهترین زمان برای اجاره ویلا در فشم، فصل سرما و کلاً آخر هفته و تعطیلات چند روزه است. در این ایام گردشگران بسیاری راهی فشم می شوند و اگر دیر اقدام کنید، شانس اینکه بتوانید بهترین ویلا با توجه به بودجه، امکانات و تعداد نفرات را پیدا کنید کاهش می یابد بخصوص اگر قرار باشد به روش سنتی عمل کنید یعنی ابتدا به فشم مراجعه کرده و با گشت و گذار در این شهر به دنبال ویلا برای چند شب اقامت باشید چون خیلی ها قبل از شما از طریق رزرو آنلاین، اقامتگاهشان را رزرو کرده اند. سایت باباسفر از راه های رزرو ویلا در فشم به صورت آنلاین است. شما در سایت باباسفر می توانید با خیال راحت از روزها و هفته ها قبل، اقامتگاهی که مد نظر دارید را رزرو کنید و کلی در وقت و هزینه صرفه جویی داشته باشید.

همچنین دلیلی که سایت باباسفر را پیشنهاد می دهیم، ارائه بهترین قیمت ها است و دیگر نیازی نیست برای استعلام بهترین قیمت به جاهای دیگر مراجعه کنید. سایت باباسفر برای مسافران پشتیبانی 24 ساعته دارد و هرموقع هر سوالی که داشتید راحت می توانید از پشتیبانان سایت بپرسید. ویلاها و اقامتگاه های فشم در نقاط مختلفی از این روستا قرار دارند و برخی ممکن است در دل طبیعت قرار داشته باشند برای همین در سایت باباسفر موقعیت حدوی ویلاها و از آن مهم تر، تمامی امکانات به همراه عکس های کامل اقامتگاه ها هست.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top