تاریخ انتشار: شنبه 1401/06/05 - 11:49
کد خبر: 442229

لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو در فروشگاه‌های معتبر

لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو در فروشگاه‌های معتبر

موتور دیزلی که از انواع موتور های درون سوز است ، نیروی لازم برای کارکرد بیل مکانیکی را تامین می نماید. این نوع موتور به این صورت کار می کند که با ترکیب سوخت و هوا و به صورت بدون جرقه ، عمل احتراق انجام می گیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، بیل مکانیکی یکی از ماشین آلات عمرانی است که برای سرعت بالا و آسان تر شدن بسیاری از کار ها از آن استفاده می شود. این ماشین می تواند بسیار کاربردی واقع شود به طوری که کار هایی از قبیل انتقال مصالح ، کندن زمین، حفر کانل، تخریب و... را می توان با استفاده از بیل مکانیکی انجام داد. لوازم یدکی بیل مکانیکی شامل بخش های مختلف این ماشین هستند که در فروشگاه ها می توان آن را یافت. لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو یکی از معتبرترین برند های قطعات بیل مکانیکی می باشد. شرکت کوماتسو از شرکت های معتبر ژاپنی است که در سال 1917 بنیان گذاری شد و این شرکت محصولات خود راب ه سراسر جهان صادر می کند. در کشور ما نیز قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و سایر ماشین آلات راهسازی توسط تامین کنندگان و نمایندگی های فروش قطعات کوماتسو عرضه می شود.

 

مرکز پارت یدک راهسازی از مراکز توزیع و پخش لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو در کشورمان است که سال ها در این حوزه فعالیت داشته و انواع قطعات ماشین آلات سنگین را در برند های معتبر ارائه می نماید. فروش محصولات از طریق سایت پارت یدک راهسازی انجام می گیرد و مشتریان عزیز با مراجعه به سایت و ارتباط با کارشناسان فروش ما می توانند نسبت به خرید انواع قطعات مورد نیاز اقدام نمایند.

انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو

قطعات بیل مکانیکی کوماتسو شامل انواع اجزای این ماشین بوده که هر یک نقش مهمی را دارند. نگهداری از قطعات و خرید قطعات با کیفیت بسیار مهم بوده و مصرف کنندگان بیل مکانیکی باید به آن توجه داشته باشند و برند های معتبر جهانی مانند کوماتسو بهترین گزینه برای خرید انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی می باشند. در ادامه به بررسی قسمت های اصلی می پردازیم:

  • قسمت گردان

کابین راننده در بیل مکانیکی محلی برای قرارگیری راننده بوده و این قسمت در بیل مکانیکی معمولا به شکل گردان می باشد. بنابراین اتاقک و بازوی بیل بر روی صفحه ای که به صورت گردان است ، قرار دارند. این بخش می تواند در جهات مختلف قرار گرفته و دسترسی را گسترده تر نماید. این بخش را با عنوان دنده گردان نیز می شناسند که بخش مهمی از قطعات بیل مکانیکی کوماتسو را تشکیل می دهد.

  • چرخ ها

بیل مکانیکی در دو نوع چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری بوده و در نمونه ی چرخ زنجیری ، صفحات فلزی فورج شده مورد استفاده قرار می گیرد که به آن زنجیر می گویند. همچنین در این نوع بیل مکانیکی ها قسمت های رولیک، آیدلر ، زنجیر سفت کن و دنده اسپراکت و... قرار دارد. در بیل مکانیکی چرخ لاستیکی ، نیز از لاستیک به منظور استفاده در سطوح هموار استفاده می شود.

  • سر بیل

سربیل یکی از قسمت های پر کاربرد در لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو می باشد که عملیات نهایی را بر روی خاک یا سنگ انجام می دهد. این قسمت تماس مستقیم با سطح زمین را داشته و باکت نام دارد. این بخش از بیل مکانیکی محل قرارگیری انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو جانبی مانند چکش ، ویبراتور، قیچی ... بوده و می توان کار های مختلفی را با استفاده از آن انجام داد.

  • دکل و استیک

بازو ها و مفصل نقش مهمی را در لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو دارند و با استفاده از آن ها می توان حفاری را انجام داد. بازوی بیل مکانیکی به صورت مفصلی بوده و می تواند خم و راست شود و به همین دلیل می توان کار ها را در زوایای مختلفی انجام داد.

  • موتور دیزلی

موتور دیزلی که از انواع موتور های درون سوز است ، نیروی لازم برای کارکرد بیل مکانیکی را تامین می نماید. این نوع موتور به این صورت کار می کند که با ترکیب سوخت و هوا و به صورت بدون جرقه ، عمل احتراق انجام می گیرد.

  • پمپ هیدرولیک

پمپ هیدرولیک نیز یکی از انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو می باشد که تولید دبی روغن را انجام می دهد. پمپ هیدرولیک با استفاده از نیروی تامین شده توسط موتور کار می کند و توان هیدرولیکی را ارائه می کند.

فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اصل

مرکز پارت یدک راهسازی یکی از عرضه کنندگان بزرگ لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو می باشد که انواع قطعات بیل مکانیکی را در نمونه ی اصلی ارائه می کند. متقاضیان خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو ، با مراجعه به سایت پارت یدک راهسازی می تواند خرید خود را به صورت مطمئن انجام دهند زرا تای محصولات در نوع اورجینال و با قمیت بسیار مناس عرضه می شود.

خرید اینترنتی لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو

فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو به صورت اینترنتی انجام می گیرد و به همین دلیل افراد از سراسر کشور امکان دسترسی به این فروشگاه را دارند. مشتریان گرامی با مراجعه به سایت پارت یدک راهسازی می توانند خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو را به صورت آسان انجام دهند. این مجموعه انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو را گردآوری نموده و شما برای خرید هر یک از قطعات می توانید از طریق این مجموعه اقدام نمایید.

استفاده از لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو

در زمان استفاده از بیل مکانیکی ممکن است این ماشین با مشکل قطعه روبرو شود و نیاز به خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی باشد به همین دلیل در این زمان مصرف کنندگان این ماشین به تهیه ی قطعات مورد نیاز می پردازند. برای خرید قطعات بسیار مهم است که چه برندی را انتخاب می کنید . به دلیل کیفیت های مختلفی که تولید کنندگان قطعات ماشین آلات سنگین در نظر می گیرند ، این قطعات دارای عملکرد های مختلف بوده و دوام و ماندگاری متفاوتی هم دارند. به همین دلیل با خرید قطعات در برند های معتبر و پر طرفدار مانند لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو ، از کیفیت بالای لوازم یدکی اطمینان حاصل خواهید کرد.

خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو

با توجه به زیاد شدن قطعات تقلبی در بازار ، بسیار ضروری است که در خرید ها به اصل بودن قطعات دقت داشته باشید. قطعات تقلبی توسط فروشندگان زیادی به فروش می رسد و این قطعات متاسفانه از کیفیت بسیار پایینی برخوردارند و به دلیل تشابه زیاد با قطعات اصلی ، شناسایی آن بسیار سخت است و تنها توسط افراد متخصص انجام پذیر است. به همین دلیل در صورتی که از مراکز معتبر و مطمئن خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو را انجام دهید ، از اصل بودن قطعات اطمینان حاصل خواهید کرد. بیل مکانیکی کوماتسو از قدیمی ترین انواع بیل مکانیکی ها است که کیفیت آن بسیار بالا بوده و مصرف کنندگان از این قطعات رضایت دارند.

لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو در فروشگاه‌های معتبر

قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو

قطعات بیل مکانیکی کوماتسو از قطعات وارداتی است که طرفداران زیادی در کشورمان دارد و افراد زیادی این برند را برای قطعات ماشین آلات خود انتخاب می نمایند. با توجه به نوسانی بودن قیمت ها ، نمی توان قیمت واحدی را برای لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو در نظر گرفت. قیمت قطعات بیل مکانیکی کوماتسو تحت تاثیر عوامل مختلفی از قبیل قیمت ارز، هزینه واردات، حمل و نقل و.. بوده و به همین جهت متغیر می باشد. برخی از مراکز معتبر که خود تامین کننده ی لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو هستند مانند مجموعه پارت یدک راهسازی ، قیمت های بسیار مناسب تری را برای محصولاتشان در نظر می گیرند. مرکز پارت یدک راهسازی انواع قطعات ماشین آلات راهسازی و سنگین را با قیمت ارزان ارائه می نماید.

https://partyadakrahsazi.com

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترابی: اورنوف فوق العاده است
نامه تاج به وزیر ورزش و جوانان درمورد فصل آینده لیگ برتر
نمایشگاه مجازی کتاب آغاز به کار کرد
اولین داروی رشد مجدد دندان وارد فاز آزمایش انسانی می‌شود
لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کلمبیا به دلیل اعتراضات
حماس: آماده مقابله با هر گونه حمله اسرائیل به «رفح» هستیم
موافقت حماس با پیشنهاد مصر و قطر برای آتش‌بس در غزه
گفت‌وگوی بایدن و نتانیاهو درباره رفح
برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
رشد ۱۸ دلاری قیمت طلا در معاملات امروز
تامین ۶ میلیارد دلار ارز برای واردات در سال جاری
حاشیه بازی پرسپولیس مقابل نساجی
تساوی سپاهان مقابل استقلال خوزستان
معرفی بهترین تشک یک نفره برای حل مشکل بی‌خوابی دانشجویان
تصمیم‌های داور بازی نساجی و پرسپولیس تایید شد
ارتش ۱۰ نفره پرسپولیس با برد مقابل نساجی موقتا صدرنشین شد
بهترین زمان سفر به ترابزون و نکات دانستنی!
رئیس بخش ارتوپدی بیمارستان شفا زیر شکنجه صهیونیست‌ها به شهادت رسید
حق اعتراض داریم چون این پول ما هست که خرج جنگ علیه غزه می‌شود
تصاویری از بمباران سنگین شهر رفح
فیلم/ تلاوت قرآن کودک فلسطینی بر روی ویرانه‌های خانه‌اش در غزه
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top