تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/06/23 - 14:23
کد خبر: 443971

ساخت پله معلق

ساخت پله معلق

برای ساخت پله معلق اگر از نوع شاسی مخفی باشد و یک طرف کردن کف پله ها در هوا شناور باشند.برای نرده پیشنهاد پله گرد نوربخش نرده سیم بکسلی می باشد.که با واسطه آن خواهید توانست.تا ۴۰درصد از لرزش پله را مهار کنید.و مابقی امور مربوط به لرزش راه پله بر عهده شاسی فلزی و نحوه جوشکاری کف پله ها به شاسی و نوع متریال فلزی می باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مراحل ساخت ابتدا از اندازه گیری شروع نمی شود بلکه باید قبل از اینکه فضای مورد نظر را در ساختمان ایجاد کنیم با یک سازنده ای همچون نوربخش مشورت داشته باشیم تا با کمک و راهنمایی های او بتوانیم فضایی را به ساخت راه پله دوبلکس خود اختصاص دهیم.که درست همان چیزی باشد که ما می خواهیم یعنی بتوانیم آن مدلی که در سر داریم را جامعه عمل بپوشانیم حال بعد از این مرحله نوبت به اندازه گیری های دقیق از وید مورد نظر می باشد.

این اندازه گیری ها شامل طول و عرض وید می باشد که می تواند مربع یا مستطیل باشد بعد نوبت به گرفتن اندازه کف تا کف می رسد بعد از آگاه شدن از مقدار اندازه ها که با آمدن ما بر سر ساختمان شما میسر می شود.می رویم سراغ اینکه راه پله شما از کدام نقطه شروع شود و به کدام نقطه تمام شود.با این حال ابعاد هر چیزی که به ساخت پله معلق شما مربوط می شود را با کارفرما در میان خواهیم گذاشت.حال اگر در این مورد به توافق رسیدیم نوبت به ارائه قیمت کلی سازه به مشتری می رسد.در رابطه با قیمت دادن هم ما وظیفه خواهیم داشت که ابتدا مواردی که به ما مربوط می شود.

از جمله هزینه ساخت شاسی فلزی راه پله یا مواردی از قبیل هزینه کاور کردن کف پله ها به وسیله چوب ،سنگ یا هر متریال دیگری از جمله پلاستیک های فشرده و سایر بخش های تزئیناتی پله پیچ از جمله ایجاد نورهای مخفی در مسیر راه پله گرد ولی بعضی از مسائل هستند که به ما مربوط نخواهد شد.ازجمله کرایه حمل پله دوبلکس تا سر ساختمان یا اجرت جرثقیل در صورت نیاز برای نصب پله گرد در این دو مورد کارفرما می تواند خودش این وظایف را به گردن بگیرد.یا اینکه به ما واگذار کند.که ما برایشان انجام بدهیم با تقبل هزینه های آن.

رنگ کردن پله دوبلکس:

در اکثر مواقع خود کارفرما این مسئولیت را بر عهده می گیرد.ولی رنگ کردن پله دوبلکس به روش های مختلفی می تواند انجام شود یا خود مشتری رنگ کار دارد و می خواهد در محل کارگاه پله گرد نوربخش این کار را انجام دهد که از طرف ما هیچ اشکالی نخواهد داشت یا اینکه راه پله به محل نصب عودت داده شده و مشتری نمی تواند رنگ کاری ماهر و کار درست با کم ترین هزینه دست و پا کند.در این مورد ما می توانیم ارزان ترین رنگ کار با کیفیت کاری و بتونه کاری به شما معرفی کنیم.در رابطه با انجام رنگ های کوره ای باید بگویم که محدودیت ابعادی خواهیم داشت.از این نظر که راه پله هایی که طول آن ها از 5 متربیشتر باشند. درون کوره جای نمی گیرند.و از این رو با مشورت های لازم با کارفرما و گفتن معایب و مزایای دو قسمت کردن ساخت پله معلق می توانیم راه پله را در دو مرحله به وسیله رنگ کوره ای رنگ کاری کنیم. شما باید این را بدانید که تمامی هزینه های مربوط به حمل و نقل به محل کوره بر عهده خودتان می باشد.

وزن پله معلق:

هر مدلی وزن خودش را خواهد داشت. ولی در پله گرد نوربخش وزن از 120کیلوگرم تا 500 کیلوگرم برای هر طبقه یا همان 3 متر ارتفاع متغیر خواهد بود.

قیمت پله شناور چقدر است؟

نوع شاسی مخفی آن به دلیل اینکه در دیوار پنهان است.و قرار نیست ظرافت هایی در ساخت پله معلق به کار برده شود پس ارزان قیمت تر از مدل کنسولی می باشد.

نرده سیم بکسلی:

برای ساخت پله معلق اگر از نوع شاسی مخفی باشد و یک طرف کردن کف پله ها در هوا شناور باشند.برای نرده پیشنهاد پله گرد نوربخش نرده سیم بکسلی می باشد.که با واسطه آن خواهید توانست.تا 40درصد از لرزش پله را مهار کنید.و مابقی امور مربوط به لرزش راه پله بر عهده شاسی فلزی و نحوه جوشکاری کف پله ها به شاسی و نوع متریال فلزی می باشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
لایحه امنیت شغل کارگران امروز در دولت تصویب شد
تامین ۴.۸ میلیارد دلار ارز در مرکز مبادلات برای واردات از ابتدای سال
شاخص بورس تهران ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد افت کرد
واردات خودروهای کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
شرایط پرداخت ارز حجاج اعلام شد
دیدگاه مالکان جدید می‌تواند استقلال را متحول کند
چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
نسخه پیچیده فروش اینترنتی دارو
فیلم/ ورود نیروهای پلیس برای سرکوب دانشجویان در دانشگاه یوتا
رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع)
رشد ۲.۴ درصدی موالید مادران زیر ۲۴ سال
نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
آخرین آمار از تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌ خ»
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مخبر خواستار اجرای سریع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شد
تصویب راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها
جذب ۷۲ هزار معلم از طریق آزمون‌های استخدامی
فراهم شدن امکان تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور
مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
جذب نیروی امریه در پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top