تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/06/23 - 23:28
کد خبر: 444015

دارالترجمه آلمانی و تایید سفارت آلمان و اتریش

دارالترجمه آلمانی و تایید سفارت آلمان و اتریش

ترجمه رسمی مدارک توسط مترجم رسمی قوه قضاییه معتبر است و دارای ارزش قانونی می‌باشد اما اگر برای مدارک ترجمه شده خود به اخذ تاییدات وزارت امور خارجه و دادگستری نیاز داشتید می‌توانید با پرداخت هزینه آن به این دو وزارتخانه شخصا یا توسط نماینده رسمی دارالترجمه تاییدات مربوطه را اخذ نمایید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ پیش از شروع این مطلب میخواهیم این اطمینان را به شما بدهیم که دیگر نیازی به جستجوی بیشتر برای انجام سفارش ترجمه مدارک خود به آلمانی و انجام تاییدات سفارت، در وب سایتهای دیگر ندارید، چرا که با امکاناتی که ما برای شما فراهم نمودیم، می توانید در گام اول دارالترجمه هایی که امکان انجام سفارش شما را دارند پیدا کنید و هزینه ترجمه مدارک را مشاهده کنید و بدون نیاز مراجعه حضوری و بصورت آنلاین یا تلفنی، سفارش خود را هماهنگ نموده و تنها با ارسال اصل مدارکتان به دارالترجمه مورد نظر، کل فرآیند ترجمه و گرفتن وقت از سفارت و انجام تاییدات سفارت خود را به دارالترجمه بسپارید و در زمان مقرر اصل مدارک و ترجمه های تایید سفارت شده خود را دریافت نمایید. کافیست تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید تا با نحوه ارائه خدمات وب سایت رسمی آنلاین آشنا شده و با خیال راحت از این سد بزرگ دارالترجمه آلمانی و تایید سفارت آلمان و اتریش گذر کنید.

وب سایت رسمی آنلاین با ایجاد یک پایگاه داده صحیح از دارالترجمه هایی که امکان ارائه خدمات غیرحضوری به متقاضیان ترجمه رسمی دارند، این قابلیت را برای کاربران خود فراهم نموده تا با یک جستجوی ساده در این پایگاه داده و انتخاب شهر و زبان مورد نظر خود، دارالترجمه های فعال مورد نظر خود را مشاهده نموده و به سادگی از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با پشتیبانی آن دارالترجمه ارتباط برقرار نموده و زمان و هزینه سفارش خود و همچنین پیش نیازهای مدارک خود را هماهنگ نموده و در زمان مقرر ترجمه مدارک خود را به همراه تایید سفارت آنها در صورت نیاز دریافت نماید.

اینکه به سادگی شما میتوانید بصورت همزمان با چند دارالترجمه که امکان انجام ترجمه شما را دارند در ارتباط باشید، شما را در صرف وقت و هزینه بسیار پیش می‌اندازد و این امکان را به شما می دهد تا دارالترجمه سریعتر و مقرون به صرفه تر خود را بیابید، بدون اینکه لازم باشد مراجعه حضوری به دفاتر ترجمه مختلف داشته باشید. همچنین امکان ثبت سفارش آنلاین برای دفاتر مختلفی از این پایگاه داده فراهم شده است که این قابلیت نیز فرآیند پیگیری شما را منظم تر نموده و امکانات نرم افزاری این دفاتر موجب تسریع فرآیند سفارش شما می‌گردد. این پایگاه داده به شما این امکان را می‌دهد تا با یک نگاه کلی به آدرس هر کدام از دفاتر مورد جستجوی شما به سادگی دفتری که به شما نزدیکتر می‌باشد را نیز پیدا نموده تا از این بابت نیز وقت کمتری صرف رفت و آمد به دارالترجمه صرف نمایید. البته که پیشنهاد ما این است با کمی دقت در اطلاعات ثبت شده برای دارالترجمه ها، دفاتری را انتخاب نمایید که کد تخفیف دارند و یا امکان پیک رایگان برای محدوده شما را فراهم نموده اند تا فقط با ارسال مدارکتان به دارالترجمه از طریق پیک، سفارش خود را نهایی کرده باشید.

پس از بررسی عملکرد سامانه رسمی آنلاین در ادامه برخی نکات از مراحل اخذ تاییدیه سفارت آلمان و اتریش را به طور خلاصه بیان خواهیم کرد .

انتخاب دارالترجمه رسمی آلمانی معتبر

اگر پس از بررسی شرایط، کشور آلمان را مقصد مناسبی برای خود در نظر گرفتید و قصد مهاجرت یا سفر به یکی از کشور‌های آلمانی زبان شامل آلمان، اتریش و ... را دارید، پیشنهاد ما به شما آسانترین و مطمئن‌ترین راه در انتخاب یک دارالترجمه آلمانی معتبر و مورد تایید سفارت، از طریق سایت رسمی‌آنلاین است. بدین ترتیب بسته به هدفتان از مهاجرت و بنا به درخواست دانشگاه یا سفارت کشور مقصد مدارکی را آماده و در دارالترجمه رسمی آلمانی به زبان آلمانی ترجمه کنید. اگر دانشگاه‌های کشور آلمان یا اتریش را به عنوان مقصد تحصیلی خود انخاب کرده‌اید، علاوه بر مدارک هویتی شامل شناسنامه و کارت ملی و ... باید مدارک تحصیلی خود را با توجه به مرجع صادر کننده آن آزاد کرده و تاییدیه تحصیلی دریافت نمایید و پس از آن برای ترجمه رسمی مدارک تحصیلی خود اقدام نمایید.

اخذ تاییدات وزارت امورخارجه و دادگستری

ترجمه رسمی مدارک توسط مترجم رسمی قوه قضاییه معتبر است و دارای ارزش قانونی می‌باشد اما اگر برای مدارک ترجمه شده خود به اخذ تاییدات وزارت امور خارجه و دادگستری نیاز داشتید می‌توانید با پرداخت هزینه آن به این دو وزارتخانه شخصا یا توسط نماینده رسمی دارالترجمه تاییدات مربوطه را اخذ نمایید.

دریافت تاییدیه سفارت آلمان و اتریش

 برای دریافت تاییدیه سفارت آلمان ابتدا باید به سایت ویزامتریک Visametric مرکز درخواست ویزای آلمان در ایران مراجعه کرده و وقت آنلاین رزرو کنید. در زمان مقرر شده در دفتر ویزامتریک حضور پیدا کرده و ااطلاعات بیومتریک خود را ثبت و مدارک خود را تحویل دهید.

www.visametric.com

برای دریافت تاییدیه سفارت اتریش ابتدا  باید از طریق سایت شرکت وی اف اس گلوبال VFS Global مرکز درخواست ویزای اتریش در ایران قرار ملاقات رزرو کنید. پس از حضور در زمان تعیین شده و تحویل مدارک، اطلاعات بیومتریک افراد ثبت و هویت شخص متقاضی تایید می‌شود.

www.visa.vfsglobal.com

 در نظر داشته باشید در انتها مدارک شما به سفارت آلمان و اتریش ارسال می‌شود و در آنجا در مورد تایید یا عدم تایید مدارک ترجمه شده شما تصمیم گیری می‌کنند. این دو شرکت هیچ دخالتی در نتیجه درخواست ویزای شما ندارند و تنها با دریافت هزینه ارائه دهنده خدمات مربوط به ویزا می‌باشند.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top