تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/07/27 - 17:30
کد خبر: 447493

به صندوق ذخیره فرهنگیان واریز ۱۸۳ میلیارد تومان از تعهد دولت

 به صندوق ذخیره فرهنگیان  واریز ۱۸۳ میلیارد تومان از تعهد دولت

با اشاره به اصلاح ساختار امور اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: یکی از نتایج ملموس اصلاح ساختارها و فرآیندهای حسابداری اعضا، تسهیم بیش از ۱۸۳ میلیارد تومان تعهدات دولت به حساب اعضای صندوق است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، حمید باقرنژاد؛ معاون مالی و سرمایه انسانی صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه بخشی از تعهدات دولت به دلیل عدم انتقال اطلاعات اعضا در سال‌های گذشته به سیستم تحت ویندوز چند سال معطل مانده بود، اظهار کرد: این مهم، جزو تکالیف و بندهای سنواتی مجمع (هیئت امنا) موسسه نیز بود و با همت و همکاری امور مالی، فناوری اطلاعات و حسابرسی داخلی موسسه انجام گردید.

وی بیان کرد: این مبلغ پس از به‌روزرسانی فرآیند محاسبه، تخصیص و پرداخت مطالبات از دولت برای سنوات 1391 و 1392 به حساب اعضا منظور و به حساب بازنشستگان به صورت نقدی واریز شده است.

باقرنژاد درباره جزییات واریز این مبلغ تشریح کرد: با توجه به اینکه مبلغ مذکور مربوط به تعهدات دولت مربوط به دوره‌های 19 تا 22 است، بنابراین به کسانی تعلق می‌گیرد که در آن تاریخ و یا قبل از آن عضو موسسه بوده‌اند و به افرادی که پس آن تاریخ به عضویت موسسه درآمده‌اند، تخصیص نمی‌یابد.

وی افزود: بنابراین بیش از 96 میلیارد تومان از این مبلغ به حساب فرهنگیانی که هنوز عضو موسسه هستند، منظور شده و حدود 68 میلیارد تومان نیز به حساب بازنشستگان از فروردین 1394 تا شهریور 1401 واریز شده و قابل برداشت توسط این عزیزان است.

به گفته عضو هیئت‌مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان، بیش از 11 میلیارد تومان به حساب اعضای بازنشسته تا اسفند 1393 و بیش از 7 میلیارد و 300 میلیون تومان نیز به حساب سایر اعضایی که با موسسه تسویه کرده‌اند، واریز شده است.

باقرنژاد تصریح کرد: عزیزان بازنشسته تا پایان اسفند 1393 که در دوره مذکور عضو صندوق بوده‌اند قبلا مطالبات از دولت برای بازه زمانی اعلام شده را دریافت کرده‌اند.

معاون مالی و سرمایه انسانی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان خاطرنشان کرد: این اقدام جهادی که با تلاش بی‌وقفه مدیران و همکاران بخش‌های مختلف موسسه و در راستای احقاق حقوق فرهنگیان عضو صندوق صورت گرفت، بخشی از اقدامات ارزشمندی است که طی ماه‌های گذشته انجام شده و باعث افزایش امید و اعتماد در بین آنها شده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top