تاریخ انتشار: پنجشنبه 1401/08/12 - 23:31
کد خبر: 449269

بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان اعلام کرد: در شرایط کنونی کشور که استکبار جهانی، با تحت تاثیر قرار دادن نسل جوان به دنبال ایجاد آشوب و نا آمنی در کشور می باشد ملت غیور ایران اسلامی به هیچ عنوان ذره ای از اصلی ترین گفتمان خود کوتاه نخواهد آمد و مبارزه با استکبار جهانی و استعمار و حمایت از مستضعفین جهان را با تکیه بر ایمان به خداوند و خون تمامی شهدا با قدرت مضاعفی ادامه خواهد داد و ما نسل جوان انقلابی، در مسیر گفتمان استکبار ستیزی و در مسیر این آرمان مقدس شگفتی های بیشتری خلق می کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان اعلام کرد: در شرایط کنونی کشور که استکبار جهانی، با تحت تاثیر قرار دادن نسل جوان به دنبال ایجاد آشوب و نا آمنی در کشور می باشد ملت غیور ایران اسلامی به هیچ عنوان ذره ای از اصلی ترین گفتمان خود کوتاه نخواهد آمد و مبارزه با استکبار جهانی و استعمار و حمایت از مستضعفین جهان را با تکیه بر ایمان  به خداوند و خون تمامی شهدا با قدرت مضاعفی ادامه خواهد داد و ما نسل جوان انقلابی، در مسیر گفتمان استکبار ستیزی و در مسیر این آرمان مقدس شگفتی های بیشتری خلق می کنیم.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

سلامت و صلح جهانی بسته به انقراض مستکبرین است.

مقام معظم رهبری

تسخیر سفارت ایالات متحده آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام نخستین بار سیاست استکبار ستیزی و مبارزه با امپریالیسم جهانی را به عنوان یکی از اصلی ترین راهبرد های نظام جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور رساند.

رویدادی که به سرعت ، به یک بحران در ایالات متحده آمریکا تبدیل شد به طوری که رئیس جمهور وقت آمریکا از هیچ تلاشی برای آزادسازی گروگان های لانه جاسوسی دست نکشید، از واقعه طبس گرفته تا قطع روابط دیپلماتیک با ایران.
به اعتقاد  اکثر تحلیلگران تسخیر لانه جاسوسی و ناتوانی دولت کارتر در آزادسازی گروگان ها از اصلی ترین دلایل عوامل شکست او در انتخابات۱۹۸۰ آمریکا بود.

تاثیر این حرکت به خارج از کشور محدود نشد و در داخل کشور نخستین دولت پس از انقلاب به ریاست بازرگان استعفا داد و آرایش جدیدی در سپهر سیاسی ایران بعد از انقلاب در بین جریان  های سیاسی پدیدار شد که منطوق آن ارتباط یا عدم ارتباط با آمریکا بود.

متاسفانه علی رغم توصیه موکد مقام معظم رهبری بر انتشار اسناد لانه جاسوسی و تمرکز نهاد های فرهنگی بر تحقق آن، هنوز  روایت های پراکنده ای از رویداد"انقلاب دوم؛ بزرگتر از انقلاب اول" وجود دارد.

مع الاسف این رویداد مهم که به عنوان یکی از نقاط عطف سیاسی ایران محسوب می‌شود و هدف اصلی آن اقتدار و عدم کرنش در برابر قدرت های دنیا بود در برهه هایی از انقلاب اسلامی توسط مسئولین  و مقامات عالی رتبه نظام به فراموشی سپرده شد. راهبردی که ما معتقدیم وفاداری و پویایی آن هویت اصلی انقلاب اسلامی ماست.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز استکبار ستیزی اعلام میدارد: در شرایط کنونی کشور که استکبار جهانی، با تحت تاثیر قرار دادن نسل جوان به دنبال ایجاد آشوب و نا آمنی در کشور می باشد ملت غیور ایران اسلامی به هیچ عنوان ذره ای از اصلی ترین گفتمان خود کوتاه نخواهد آمد و مبارزه با استکبار جهانی و استعمار و حمایت از مستضعفین جهان را با تکیه بر ایمان  به خداوند و خون تمامی شهدا با قدرت مضاعفی ادامه خواهد داد و ما نسل جوان انقلابی، در مسیر گفتمان استکبار ستیزی و در مسیر این آرمان مقدس شگفتی های بیشتری خلق می کنیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top