تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/08/15 - 18:55
کد خبر: 449524

مدیریت بحران نسبت به احتمال بالا آمدن آب رودخانه های تهران هشدار داد

مدیریت بحران نسبت به احتمال بالا آمدن آب رودخانه های تهران هشدار داد

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها در این استان هشدار داد و گفت: طبق پیش بینی های هواشناسی حجم بیشتر بارش‌ها در ارتفاعات شمال شرقی استان خواهد بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، حامد یزدی مهر ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به هشدار زرد هواشناسی گفت: پیش از این به تمام شهرستان‌های استان تهران اعلام کرده‌ایم، که لایروبی مسیل‌ها و جوی‌ها را انجام دهند.

وی ادامه داد: هشدار سازمان هوا شناسی برای استان تهران زرد است و ممکن است از ظهر امروز یکشنبه تا بعد از ظهر سه شنبه ۱۷ آبان شاهد وزش باد شدید، خیزش گردوخاک در مناطق مستعد، نفوذ گردوغبار از استان‌های مجاور (به ویژه در غرب و جنوب استان) باشیم.‌

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران اضافه کرد: با توجه به گزارشات، بالا آمدن رودها، کانال‌های آب و مسیل‌ها متصور است و بر همین اساس مردم باید هوشیار باشند در اطراف رودخانه‌ها نروند و حداقل تا روز سه شنبه از کوهنوردی اجتناب کنند، چرا که بارش پراکنده برف و باران، مه و گاهی رعدوبرق و احتمال تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی می‌شود.‌

وی با اشاره به وضعیت آب و هوایی تهران گفت: کاهش کیفیت هوا در ساعات بعدازظهر و شب، احتمال شکستن درختان، سقوط اجسام از ارتفاع، کاهش دید در جاده‌های کوهستانی و لغزندگی جاده‌ها و احتمال بالا آمدن رودخانه‌ها در این روزها دور از ذهن نیست و باید نسبت به آن هوشیار بود.

یزدی مهر با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم، اطراف رود دره‌ها نروند، گفت: حجم بیشتر بارش‌ها در ارتفاعات شمال شرقی استان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در ادامه در خصوص بازدید قدرت الله شفیقی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران از اداره کل مدیریت بحران استان تهران اظهار داشت: با حضور معاون استاندار تهران در این اداره کل موارد و مشکلات توسط کارکنان بیان شد و مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در زمان مقتضی برای حل مشکلات موجود اقداماتی صورت گیرد.

یزدی مهر با اشاره به اینکه مدیریت بحران یک بخش اساسی از مدیریت استراتژیک است افزود: قبل از اینکه برای هر هدف بلند مدتی فکر شود باید بدانیم که مدیریت بحران برای تضمین ثبات و موفقیت مستمر یک سازمان ضروری است.

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه مدیریت بحران مؤثر نیازمند یک رویکرد منظم و نظام مند است گفت: این نظم مبتنی بر هوشیاری، حساسیت مدیریتی و یک درک خوب از اهمیت برنامه ریزی دقیق و آمادگی سازمانی است و در این راستا نیازمند توجه ویژه به این مقوله می‌باشیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آمار شهدای غزه به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
آخرین جزئیات از تولید فیلم سلمان فارسی
جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر فوتبال با مترو
۲۴کشته در اثر ریزش بزرگراه
دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی
سرقت های سریالی قهرمان کشتی در تهران
بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (روش‌های رایگان و زود بازده)
لیست فیلم‌هایی که کاش حافظه‌ام پاک میشد تا دوباره میدیدم!
اسکای دایوینگ، تجربه ای متفاوت و هیجان انگیز در دبی
راهنمای خرید لوازم اورجینال مزدا
شناسایی پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
تصاویر آخرالزمانی از ویرانه‌های منطقه امام‌زاده ابراهیم شفت +فیلم
دانشجویان دانشگاه منچستر انگلیس به پا خاستند +فیلم
تصاویر آخرالزمانی از ویرانه‌های آتش‌سوزی در ماسوله چوبی
خبرنگار CNN در نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه +فیلم
واکنش باشگاه سپاهان به شکایت پرسپولیس
زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت
پلیس لس‌آنجلس با تمام قوا خود را برای سرکوب دانشجویان آماده کرد
دیدار رهبر اپوزیسیون اسرائیل با وزیر خارجه امارات
پاکستان با آمریکا رزمایش دریایی برگزار کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top