تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/08/17 - 17:24
کد خبر: 449802

علی صدری‌نیا؛

بازندگان بلندمدت!

بازندگان بلندمدت!

نه رهبرشان معلوم است،نه برنامه‌شان برای اداره کشور! کلی آدم‌اند که هر کدام آویزان و بودجه بگیر و حرف شنوی یک یا چند دولت خارجی‌اند! برای مقاصد خود،طرفدار تحریم مردم‌اند و حتی از درخواست حمله دولتهای خارجی به مردم کشورشان هم هیچ ابایی ندارند!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یادداشت از علی صدری نیا*/// جمهوری اسلامی باید کلی هزینه می‌کرد تا نشان می‌داد دنیای پس از خودش چه جهنمی است، از درگیری‌های قومی و قبیله‌ای،از تجزیه‌طلبی و تکه تکه کردن کشور،از افتادن کشور به دست کسانی که حتی با دا‌..عش هم مرز روشنی ندارند، از کسانی که مخالفانشان را در گوشه خیابان شکنجه و سلاخی می‌کنند،از کسانی که در لباس نخبگی فحاشی می‌کنند و سلاح سرد وارد دانشگاه می‌کنند؛کسانی که سریع خودشان را لو می‌دهند که کاری به اعتراضات مردم ندارند،بلکه هدفشان عادی سازی لخت شدن و همجنس گرایی است؛کسانی که خودشان هزار گروه‌اند که حتی نمی‌توانند حفظ ظاهر کنند و یک تجمع بدون درگیری برگزار کنند!کسانی که حتی با پلیس انگلیس و فرانسه هم درگیر می‌شوند،آنها را مجروح می‌کنند و به آنها هم بی شرف بی شرف می‌گویند! کسانی که به اسم آزادی چادر از سر زنان می‌کشند،عمامه از سر روحانی می‌پرانند و طلبه و پلیس را سلاخی می‌کنند!کسانیکه حتی با مهناز افشار و گوگوش و ساسی مانکن هم در می‌افتند و آنها را هم بی شرف خطاب می‌کنند...

نه رهبرشان معلوم است،نه برنامه‌شان برای اداره کشور! کلی آدم‌اند که هر کدام آویزان و بودجه بگیر و حرف شنوی یک یا چند دولت خارجی‌اند! برای مقاصد خود،طرفدار تحریم مردم‌اند و حتی از درخواست حمله دولتهای خارجی به مردم کشورشان هم هیچ ابایی ندارند!

حالا حتی خیلی‌ها که به وضع کشور معترض‌اند، هم این روزها به این فکر می‌کنند که ما در کشور چند صدهزار طلبه داریم،چند میلیون حزب‌اللهی و مذهبی،چند هزار مسئول در ادارات و نهادهای نظامی،چند میلیون آدم معمولی داریم که مخالف رفتار براندازان هستند،چندصد هزار نفر خانواده شه..ید؛ایثارگر،رزمنده،مدافع امنیت و... این‌ جماعت که امروز بی‌هیچ قدرتی، عمامه می‌پرانند، چادر می‌کِشند، مخالفانشان را می‌کُشند، بر فرض که توهم‌شان درست بود و روزی اندک قدرتی در این کشور به دست می‌آوردند، چند میلیون نفر از این مخالفان را می‌کشتند؟ ۱۰ میلیون؟۲۰ میلیون؟۵۰ میلیون؟چه جویی از خون به راه می‌انداختند؟ در درگیری‌های سهم‌خواهانه خودشان با خودشان چند نفر را می‌کشتند؟

امروز معترضان هم فهمیدند که فردای جمهوری اسلامی چه جهنمی است؛ و راهی نداریم جز تلاش برای اصلاح مشکلات درون همین نظام!

میلیاردها دلار هزینه جمهوری اسلامی هم نمی‌توانست این تصویر دقیق را بسازد! چند سخنرانی، چند برنامه تلویزیونی، چند گزارش و تحلیل و خبر و مستند و فیلم و سریال لازم بود که چهره اینها را به مردم نشان دهد؟ درست است که آنها در کوتاه مدت سر و صدایی می‌کنند، اما نهایتا بازندگان بلندمدت‌اند.

*مستند ساز

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل
معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد
قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
یک عادت مهم برای کاهش استرس و سلامت قلب
گفت و شنود/ به تو مربوط نیست!
صفحه نخست روزنامه‌های اول اردیبهشت
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top