تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/08/25 - 16:53
کد خبر: 450732

حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری:

انتقال مطالبات مردم سراوان به رهبر انقلاب

انتقال مطالبات مردم سراوان به رهبر انقلاب

رئیس هیئت اعزامی از سوی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان از انتقال مطالبات مردم سراوان به رهبر انقلاب خبر داد و تاکید کرد که در تأمین امنیت داخلی زیست قانونی مهم است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،  حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جمع علما، معتمدین و نخبگان شهرستان سراوان اظهار داشت: طبق شنیده‌ها سراوان از انسان‌هایی فرهیخته و با سطح علمی بالا بهره‌مند است که این موضوع در این جلسه به خوبی ملموس بود.

رئیس هیئت اعزامی از سوی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان گفت: مأمور هستیم تا سلام گرم، صمیمانه و پرمهر و محبت رهبر معظم انقلاب را به شما برسانیم و خوشحالیم که توانستیم از نزدیک خدمت مردم در شهرستان‌های مختلف سیستان و بلوچستان برسیم.

وی خاطرنشان کرد: اخیراً حوادثی پیش آمد و زمینه‌ای برای سوءاستفاده دشمن و نفوذی‌ها فراهم شد که در این زمینه استان شما دارای حساسیت ویژه‌ای است. تصمیم رهبر معظم انقلاب بر اعزام هیئت ویژه به این استان ناظر بر دو مسئله است، ابتدا محبت و علاقه قدیمی ایشان به استان شما که به هر مناسبتی در زمینه استان شما سخن می‌گویند و دوم اینکه استان شما هم به اعتبار جایگاه مرزی و هم به تناسب تنوع قومیتی و مذهبی و استعدادهای انسانی و طبیعی بر کل کشور و در امنیت ملی تأثیر دارد.

حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری با تاکید بر اینکه سیستان و بلوچستان به عنوان کلید وحدت و امنیت شناخته شده و در وحدت و امنیت ملی ما تأثیرگذار است، گفت: تدابیر خوبی در این ایام صورت گرفت و گزارش فرآیند پیگیری‌ها را از زبان نماینده ولی فقیه در استان شنیدید و ان‌شاءالله این مصوبات دنبال خواهد شد.

رئیس هیئت اعزامی از سوی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان ادامه داد: مواردی که در ارتباط با قضایای اخیر بود به عزیزان ابلاغ شد مثل کسانی که در حوادث اخیر بیگناه جان باختند از نگاه رهبری شهید اعلام شدند و کسانی که بیگناه آسیب دیدند تحت خدمات ویژه قرار می‌گیرند و کسانی که خطاهای قابل بخشش داشتند مورد عنایت قرار گرفتند و بخشی آزاد شدند و بخش دیگری آزاد خواهند شد.

وی بیان کرد: ارتباط با حضرت حق و انس با خداوند متعال در مساجد و پای منبر و قرآن کریم بنیان اصلی اعتلای جامعه ما است. برای اینکه جامعه اسلامی روی پای خود بایستد باید به مسائل توحیدی اهتمام بورزیم و تربیت نسل را بر اساس اعتقاد و ارتباط با وحی برنامه‌ریزی کنیم و مبتنی بر این نقشه باید در همه بخش‌های زندگی ایمان وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری با تاکید بر اهمیت مسئله آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان، گفت: امیدواریم بیش از گذشته به این مسئله اهتمام بورزیم چرا که امروز هویت دینی و انقلابی نسل جدید ما تهدید می‌شود و تحت مخاطره قرار دارد و فناوری‌های نوین به دشمن دسترسی داده تا با ارتباط نزدیک با نسل جدید آنها را در معرض مخاطره قرار دهد؛ در این راستا باید همه دست به دست هم دهیم تا بینش نسل جدید را تقویت کنیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: امنیت محور است و باید بیش از گذشته هم در حوزه سخت و هم در حوزه نرم مورد توجه باشد و دشمن به این حوزه طمع دارد زیرا حیاتی بوده و همه عرصه‌های زندگی ما به آن گره می‌خورد؛ ما در حوزه سخت قوی هستیم و در بخش نرم و تأمین امنیت داخلی زیست قانونی مهم است و همه باید ملزم شویم تا بر اساس قانون زندگی کنیم و حتی نقد و مطالبه ما در همین چارچوب قانونی پیش برود.

حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری افزود: مسئولان می‌گویند از مخاطرات مرز نصیب داریم و باید از سود و منافع آن هم بهره‌مند باشیم که امیدواریم با تدبیر این بخش مد نظر قرار گیرد. امیدواریم این جلسات با گروه‌های مختلف به نتایج خوبی برای مجموعه استان برسد.

رئیس هیئت اعزامی از سوی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ما برای شنیدن حرف و مطالبات عزیزان و انتقال آنها به رهبر معظم انقلاب به استان آمدیم؛ بنابراین حتی به صورت مکتوب هم شده موارد و مطالبات خود را به ما برسانید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top