تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/09/13 - 11:30
کد خبر: 452692

فاش شدن مشخصات سری شیائومی ۱۳ قبل‌ از رونمایی!

 فاش شدن مشخصات سری شیائومی ۱۳ قبل‌ از رونمایی!

بر اساس گزارشات منتشر یافته شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو در مدل ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایت عرضه خواهند شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ افشاگرانی با نام‌های «ایشان آگاروال» و «Panda is Bald» اطلاعاتی درمورد سری شیائومی 13 که ابتدا قرار بود در 10 آذر برگزار شود اما حالا به تاخیر افتاد در معرض انتشار قرار دادند.

بر اساس گزارشات منتشر یافته شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو در مدل 128 گیگابایتی با رم 8 گیگابایت، 256 گیگابایتی با رم 8 گیگابایت و 512 گیگابایتی با رم 12 گیگابایت عرضه خواهند شد. مدل‌های پایه‌ی 128 گیگابایتی این گوشی‌ها از حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 بهره خواهند برد درحالی‌که سایر نسخه‌ها به حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0 مجهز شده‌اند. شایان‌ذکر است همه‌ی مدل‌های این دو گوشی از رم LPDDR5X استفاده خواهند کرد.

سری شیائومی 13 حداقل در چهار رنگ و همچنین یک نسخه‌ی محدود با رنگ‌بندی و طراحی ویژه عرضه خواهند شد. این دستگاه در رنگ آبی، سبز، مشکی و سفید دردسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.

به گفته‌ی منابع، شیائومی 13 از دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی با حسگر IMX800 سونی و پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) بهره خواهد برد. دستگاه مذکور همچنین به یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض با حسگر OmniVision OV13B و یک دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با حسگر S5K3K1 سامسونگ با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال 3 برابری مجهز خواهد شد. به‌نظر می‌رسد شیائومی 13 معمولی از باتری 4500 میلی آمپرساعتی، شارژ سیمی 67 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات استفاده خواهد کرد.

ازطرف دیگر، انتظارات بصورتی است که شیائومی 13 پرو به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حسگر یک اینچی IMX989 سونی و پشیبانی از لرزش‌گیر اپیتکال تصویر مجهز شود. این گوشی همچنین از یک دوربین 50 مگاپیکسلی فوق‌عریض JN1 سامسونگ و یک دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی JN1 سامسونگ با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال 3 برابری بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات احتمالی این محصول می‌توان به باتری 4820 میلی آمپرساعتی، شارژ سیمی 120 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات اشاره کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top