تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/09/14 - 17:07
کد خبر: 452872

نامه مجمع دانشجویان عدالتخواه در پی پیشنهاد بذرپاش به عنوان وزیر راه

نامه مجمع دانشجویان عدالتخواه در پی پیشنهاد بذرپاش به عنوان وزیر راه

مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران در پی پیشنهاد آقای بذرپاش به عنوان وزیر راه و شهرسازی نامه ای خطاب به نماینده مجلس منتشر کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران در پی پیشنهاد آقای بذرپاش به عنوان وزیر راه و شهرسازی نامه ای خطاب به نماینده مجلس منتشر کرد.

به نام خدا

نمایندگان مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

همانگونه که پیش‌بینی‌ می‌شد، متأسفانه رئیس جمهور سرانجام آقای مهرداد بذرپاش را به‌عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس معرفی کرد. این اتفاق که علی‌رغم نگرانی‌های دل‌سوزان در خصوص حواشی و ابهامات فراوان در خصوص آقای بذرپاش، مخصوصا در رابطه با مسائل پیش آمده در زمان انتخاب ایشان به‌عنوان رئیس دیوان محاسبات و نداشتن سابقه مرتبط با وزارت راه و شهرسازی در کارنامه آقای بذرپاش، رقم خورده است، نشان‌دهنده آن است که متأسفانه جناب رئیس جمهور و دولت ایشان، فاقد ایده‌ای محوری و کلان برای پیش‌برد امور کشور هستند و انتصابات ایشان، بیش از آن که در راستای پیش‌برد برنامه‌ای مشخص برای بهبود وضعیت کشور باشد، تحت تأثیر لابی‌های اصحاب قدرت و برنامه‌های افراد در راستای تحرک آسانسوری در سپهر سیاسی کشور است. این مسأله به‌وضوح در رابطه با وزیر کار نیز مشهود بود. بر همین اساس به‌نظر می‎رسد که دیگر درخواست از ایشان برای اصلاح رویه دولت، راه به جایی نخواهد برد.

اما شما نمایندگان مجلس که باید به راستی وکیل مردم باشید نیز پیش از این، در جریان انتخاب رئیس دیوان محاسبات، در آزمون پافشاری بر قانون و حفظ حرمت آن مردود شدید. حتما به‌خاطر دارید که پیش از انتخاب آقای بذرپاش به‌عنوان رئیس دیوان محاسبات، مسائلی در خصوص سوابق کاری ایشان و تطبیق آن با قانون و اتهام استفاده ایشان از سندی جعلی مطرح شد که شما بدون توجه و پاسخگویی نسبت به آن‌ها، ایشان را به‌عنوان رئیس دیوان محاسبات انتخاب کردید. انتخابی که می‌توان آن را نماد پیروزی لابی‌های اصحاب قدرت بر شایسته‌سالاری، سوءاستفاده از جوان‌گرایی برای پیش‌برد پروژه‌های سیاسی خاص و بی‌ارج بودن قوانین نزد شما دانست. حال اما فرصتی دوباره پیش آمده تا با رأی عدم اعتماد به آقای بذرپاش به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی، نشان دهید که آن‌چه در اولویت تصمیم‌گیری‌های شماست، رعایت مصالح عمومی، شایسته‌سالاری و حاکمیت قانون است. امید به اصلاح رویه‌های غلط را در دل مردم زنده نگه‌دارید و از درافتادن بیشتر دولت به ورطه باندبازی و سهم‌خواهی جلوگیری کنید.

والسلام علی من اتبع الهدی

مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top