تاریخ انتشار: شنبه 1401/09/26 - 08:13
کد خبر: 454066

بهترین زمان سفر به آمستردام چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به آمستردام چه زمانی است؟

آب و هوای آمستردام نیز مانند ایران خودمان چهار فصل است. بهار و پاییز در آمستردام معتدل و بارانی، تابستان های آن گرم و زمستان های سرد و برفی خواهد بود. بهترین زمان سفر به آمستردام از نظر آب و هوا از بهار و پاییز و بهترین زمان سفر از نظر قیمتی زمستان است، که در ادامه به بررسی بیشتری می‌پردازیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، اگر بخواهید به یک کشوری سفر کنید، کدام ویژگی مقصد برایتان جذابیت بیشتری خواهد داشت؟ طبیعت آن، مردمان محلی، جاذبه های گردشگری و... کدامیک شما را بیشتر برای سفر ترغیب می‌کند؟ ما آمستردام پایتخت هلند را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این شهر که به دلیل کانال های آبی زیاد، کافه ها و دوچرخه هایش از شهرت جهانی برخوردار است، مقصد جذابی برای سفر می‌تواند باشد. بیش از 50 موزه در آمستردام برای بازدید وجود دارد که شما را با این مردمان این دیار آشنا می‌کند. پس وقت را تلف نکنید و پس از خرید هواپیما، هتل های آمستردام را هم رزرو کنید تا بدون هیچ دغدغه و نگرانی به مهد گل جهان، آمستردام، سفر کنید. ما هم در ادامه بهترین زمان سفر به آمستردام را به شما معرفی می‌کنیم تا مطابق با آب و هوا، لباس و وسایل موردنیاز خود را بردارید.

آب و هوای آمستردام

آب و هوای آمستردام نیز مانند ایران خودمان چهار فصل است. بهار و پاییز در آمستردام معتدل و بارانی، تابستان های آن گرم و زمستان های سرد و برفی خواهد بود. بهترین زمان سفر به آمستردام از نظر آب و هوا از بهار و پاییز و بهترین زمان سفر از نظر قیمتی زمستان است، که در ادامه به بررسی بیشتری می‌پردازیم.

 

بهترین زمان سفر به آمستردام از نظر آب و هوا

ماه آوریل (اردیبهشت) و ماه سپتامبر (شهریور) بهترین زمان سفر به آمستردام به شمار می‌آیند که فرصت مناسبی را برای قدم زدن در شهر و دوچرخه سوار فراهم می‌کنند. دما در این ماه ها حدود 12 درجه است که می‌توانید سبک و راحت به آمستردام سفر کنید. این فصل بهترین زمان برای آشنایی با فرهنگ هلندی هاست، زیرا جشنواره لاله، هفته رستوران ملی هر دو در آوریل برگزار می‌شوند. حجم بازدیدکنندگان در ماه های می (خرداد) و جولای (مرداد) رفته رفته افزایش می‌یابد. این ماه ها که ماه های های سیزن در آمستردام هستند، نرخ بالاتری برای خرید بلیط هواپیما ارزان و رزرو هتل دارند.

از جاذبه های گردشگری آمستردام که در این ماه ها می‌توانید بازدید کنید، عبارتند از: دوچرخه سواری، پیاده روی در پارک ها، تور قایق سواری بر روی کانال های آبی، بازار های روباز محلی. یکی از جشن های مهم هلندی ها به نام کینگز دی (King’s Day) هم در 27 آوریل (7 اردیبهشت) برگزار می‌شود. در این رویداد مردم با پوشیدن لباس های نارنجی و آداب و رسوم های هلندی، سالروز تولد پادشاه هلند را جشن می‌گیرند.

در زمستان که هوا کم کم سرد می‌شود، حجم گردشگران به آمستردام کاهش می‌یابد. دما در زمستان بین 0-6 درجه تغییر پیدا می‌‌کند و همراه با بارش های شدید برف و باران خواهد بود. در این فصل حتما باید لباس گرم همراه داشته باشید. از مزیت های سفر در این فصل ارزان بودن قیمت بلیط هواپیما آمستردام خواهد بود، همچنین حضور کمتر گردشگران این فرصت را به شما می‌دهد تا با فراغ بازتری به گشت و گذار در شهر بپردازید. اگرچه زمستان ها در آمستردام سرد و برفی است، اما چیزی از جذابیت های این شهر برای گردش کم نمی‌کند. تنها در طول ماه های دسامبر و ژانویه (آذر و دی) این فرصت را دارید تا در خیابان های پیچ در پیچ شهر، مجسمه های نورانی غول پیکر را ببینید. این مجسمه ها هرکدام شکل های متفاوتی دارند که با خلاقیت طراحانشان به بهترین شکل به نمایش در آمده اند. در سومین شنبه ژانویه هم مردم محلی در باغ میدان دام (Dam Square) دور هم جمع می‌شوند و هر تعداد گلی را که بخواند می‌توانند به رایگانی بچینند. اگر شدت برف زیاد باشد دو کانال معروف شهر به نام های پرینسنگرات (Prinsengracht) و کیززگرات (Keizersgracht) یخ می‌زنند و فرصت خوبی برای اسکیت سواری فراهم می‌شود. یکی دیگر تفریحات لذت بخشی که در زمستان می‌توانید تجربه کنید، کشتی سواری کروز در یکی از کانال های معروف شهر است که این امکان را به شما می‌دهد تا آسمان و ستارگان را در شب تماشا کنید.

بهترین زمان سفر به آمستردام چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به آمستردام از لحاظ قیمت

آمستردام نیز همانند سایر مقاصد گردشگری در فصل هایی که آب و هوای گرمتری دارند، گرانتر و در زمستان که هوا سردتر می‌شود، سفر به این پایتخت رنگی هلند ارزانتر می‌شود. در ماه های نوامبر، ژانویه و فوریه (آذر-بهمن) که رویدادها و تعطیلات کمی وجود دارد، در نتیجه تعداد بازدیدکنندگان در این شهر کاهش می‌یابد و هتل ها تمایل دارند تا تخفیفات فوق العاده ‌ای را برای اتاق های خود ارائه دهند. بلیط هواپیما نیز در این ماه ها به پایین تر حد خود می‌رسد و زمان بسیار خوبی برای لذت بردن از جاذبه های کم هزینه یا رایگان محسوب می‌شود. این فصل که مقارن با جشن کریسمس است بهترین فرصت برای شرکت بازارهای کریسمسی، خرید صنایع دستی و چشیدن غذاهای لذیذ محلی به شمار می‌آید.

بهترین زمان سفر به آمستردام چه زمانی است؟

رزرو هتل های آمستردام از فلای تودی با بهترین قیمت

آمستردام که به ونیز شمال شهرت دارد به سبب کانال های رمانتیک آب، باغ های پرگل و دوچرخه سواری، همواره از محبوبیت بالایی در میان گردشگران برخودار است. حال اگر هتلی رزرو کنید که دسترسی خوبی به جاهای دیدنی شهر داشته باشد، در هزینه های سفر شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود. هتل های هالیدی این اکسپرس (Holiday Inn Express Amsterdam)، هتل پارک پلازا ویکتوریا (Park Plaza Victoria Amsterdam) که جز بهترین هتل های آمستردام هستند را می‌توانید با بهترین قیمت از فلای تودی رزرو کنید. از مزیت های خرید هتل های آمستردام از فلای تودی می‌توان به مشاهده آنلاین هتل های آمستردام و رزرو آنها در سریع ترین زمان، خریداری یکجا هتل و بلیط هواپیما آمستردام، خدمات سفر نظیر ترانسفر، بیمه مسافرتی و... با بهترین قیمت اشاره کرد.. پس از رزرو هم، واچر هتلتان به صورت آنی صادر شده و از طریق ایمیل یا پیامک برایتان ارسال خواهد شد. در صورتی که سوالی هم داشتید پشتیبانی فلای تودی آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top