تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/09/29 - 10:45
کد خبر: 454615

راهنمای خرید دستگاه سلفون کش

راهنمای خرید دستگاه سلفون کش

بسته بندی با استفاده از سلفون در حال حاضر جزء پرطرفدارترین روش‌های بسته بندی محصولات به ویژه محصولات غذایی محسوب می‌شود. این نوع بسته بندی محصول علاوه بر زیبایی، محصول را از زمان تولید تا مصرف در برابر رطوبت، گرد و غبار، کثیفی، آلودگی و ... محافظت می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، دستگاه سلفون کش یکی از انواع دستگاه‌های بسته بندی است که در صنایع غذایی، کارگاهی، فروشگاهی، مشاغل خانگی و ... کاربرد دارند و برای بسته بندی مواد غذایی و محصولات صنعتی استفاده می‌شود.

بسته بندی با استفاده از سلفون در حال حاضر جزء پرطرفدارترین روش‌های بسته بندی محصولات به ویژه محصولات غذایی محسوب می‌شود. این نوع بسته بندی محصول علاوه بر زیبایی، محصول را از زمان تولید تا مصرف در برابر رطوبت، گرد و غبار، کثیفی، آلودگی و ... محافظت می‌کند.

دستگاه سلفون کش

دستگاه‌های سلفون کش با عنوان‌های سلفون پیج یا استرچ کش نیز شناخته می‌شوند. از دستگاه سلفون کش می‌توانید برای بسته بندی قارچ، سالاد، سبزیجات، میوه، ماهی، میگو، مرغ، گوشت، سوسیس، کالباس، غذای بیرون بر، شیرینی و ... استفاده نمایید. کار با این دستگاه‌ها بسیار راحت است و سرعت بسته بندی محصول را افزایش می‌دهد. برای بسته بندی محصولات با استفاده از دستگاه سلفون کش می‌توانید از سلفون، نایلون شرینک یا حتی نایلون حبابی استفاده کنید.

دستگاه‌های سلفون کش سه مکانیزم مختلف برای عملکرد خود دارند: اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی. مدل نیمه اتوماتیک آن به شدت کمیاب است اما مدل‌های اتوماتیک و دستی زیادی برای فروش موجود هستند. فروش دستگاه‌های سلفون کش دستی (رومیزی) بسیار بیشتر از دستگاه‌های اتوماتیک است. زیرا هم قیمت پایین‌تری نسبت به سلفون کش اتوماتیک دارند و هم کار با آن‌ها بسیار راحت‌تر است.

آشنایی با انواع دستگاه استرچ کش

پرکاربردترین مدل دستگاه سلفون، دستگاه سلفون دستی و اتوماتیک هستند. برای آشنایی با این دو دستگاه در مطلب بعدی با ما همراه باشید.

دستگاه سلفون کش دستی

سلفون دستی یکی از پرکاربردترین و پرفروش‌ترین وسایل بسته بندی است که در اکثر فروشگاه‌های کوچک عرضه کننده مواد پروتئینی و در مشاغل خانگی مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه ابعاد بسیار کوچکی دارد و جای کمی را در کارگاه میگیرد؛ به گونه‌ای که می توانید آن را روی میز بگذارید و از آن استفاده کنید. به همین دلیل به آن دستگاه سلفون کش رومیزی نیز می‌گویند.

کارکرد این دستگاه‌ها بسیار راحت است. همانطور که از نام آن پیداست بیشتر مراحل کار با استفاده از دست و نیرو فیزیکی انجام می‌شود. دستگاه کش سلفون دستی دارای جای رول، المنت برش و صفحه اتو تفلونی است. اپراتور در ابتدای کار سلفون را در محل مخصوص قرار داده و از زیر محصول عبور می‌دهد. در مرحله بعد سلفون را دور محصول می‌پیچد و آن را بسته بندی می‌کند. سلفون اضافی توسط المنت حرارتی قطع می‌شود. سپس انتهای سلفون‌ها را در قسمت زیر ظرف محصول جمع کرده و ظرف را روی صفحه اتو تفلونی دستگاه قرار می‌دهد. با این کار سلفون‌ها به زیر ظرف محصول می‌چسبند که باعث می‌شود بسته بندی محصول به آسانی باز نشود.

شما می‌توانید دمای میز اتو این دستگاه را نیز تنظیم کنید. هر چه سلفونی که برای بسته بندی استفاده می‌کنید نازک‌تر باشد، باید دمای میز اتو کمتر باشد و هر چه سلفون ضخیم‌تر باشد دمای میز نیز باید بلاتر باشد. در کنار کلید تنظیم دمای صفحه اتو، چراغی تعبیه شده است که با استفاده از آن می‌توانید از میزان دمای صفحه اتو آگاه شوید. هر چه این این چراغ پرنورتر باشد دمای صفحه اتو بیشتر است و هر چه کم نورتر باشد دما کم‌تر است.

راهنمای خرید دستگاه سلفون کش

مزایای دستگاه سلفون کش دستی

امروزه یکی از مهم‌ترین معیارهای مشتریان برای خرید مواد غذایی، بسته بندی بهداشتی آن‌ها است. برای اینکه محصولات غذایی خود را به بازار عرضه نماید و انتظار فروش خوبی را داشته باشید، ابتدا نیاز است آ‌ن‌ها را در بسته بندی‌های مناسب قرار دهید تا از نظر بهداشتی رضایت خریداران را جلب کند. این نوع بسته بندی علاوه بر بهداشتی بودن به دلیل شفافیت بالایی که دارد به خریداران این امکان را می‌دهد تا محصول را در داخل بسته مشاهده کرده و از کیفیت و بهداشت آن مطمئن شوند.

دستگاه بسته بندی سلفون کش دستی برای بسته بندی انواع سبزیجات و مواد پروتئینی مناسب هستند. به این دلیل که سلفون‌های به کار رفته در این دستگاه دارای روزنه‌های ریزی هستند که علاوه بر محافظت از محصول در برابر آلودگی، قابلیت تنفس نیز دارند که باعث می‌شود محصولات غذایی ماندگاری بالایی داشته باشند. البته این دستگاه می‌تواند محصولات دیگری را نیز بسته بندی کند. به عنوان مثال می‌توانید به جای سلفون‌های غذایی، سلفون‌های صنعتی بخرید و از آن‌ها برای بسته بندی اقلامی مانند جعبه محصولات استفاده کنید.

سلفون از نایلون‌های نازک و پلاستیکی ساخته شده است که بسیار ارزان‌تر از سایر مواد مورد استفاده در بسته بندی محصولات است. همچنین خود دستگاه سلفون دستی قیمت مناسب و مصرف برق پایینی دارد. اگر بخواهیم به یک دستگاه بسته بندی با قیمت مناسب اشاره کنیم، یکی از اولین نام‌هایی که به ذهنمان می‌رسد دستگاه سلفون کش دستی است.

دستگاه استرچ کش اتوماتیک

دستگاه سلفون کش اتوماتیک برای بسته بندی محصولات با تعداد بالا در مصارف صنعتی و تجاری استفاده می‌شود. همچنین برای محصولاتی که نیاز به بسته بندی با استفاده از سلفون‌های محکم و ضخیم دارند نیز کاربرد دارد. بیشتر بخش‌های فرآیند بسته بندی با این دستگاه به صورت اتوماتیک انجام می‌شود و اپراتور کم‌ترین نقش را در این فرایند دارد.

برای شروع کار باید بسته‌ها یا محصولات مورد نظر بر روی پالت دستگاه قرار دهید. این کار بیشتر اوقات با استفاده از لیفتراک انجام می‌شود. ضخامت سلفون استفاده شده در بسته بندی این نوع محصولات بسته به وزن و شرایط محصول متفاوت است. این دستگاه قابلیت تنظیم میزان کشش سلفون و تعداد دور پیچش سلفون دور محصول را دارد.

راهنمای خرید دستگاه سلفون کش

قیمت دستگاه استرچ کش

عوامل مختلفی روی قیمت این دستگاه تاثیر دارند. جنس بدنه، جنس و کیفیت قطعات، نوع آلیاژ به کار رفته در ساخت دستگاه، کیفیت بورد دستگاه، همچنین کیفت المنت برش و میز اتو از جمله این موارد است.

خرید دستگاه سلفون کش

مهم‌ترین نکته در هنگام خرید دستگاه سلفون کش این است که باید ابتدا حجم محصولات، تیراژ روزانه و میزان رطوبت محصول یا محیط کار خود را در نظر بگیرید. در نهایت با توجه به اطلاعات فوق مناسب‌ترین دستگاه سلفون کش برای کار و محصول خود را انتخاب و خریداری نمایید.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت صنعتگران یک دستگاه سلفون کش با کارایی ایده آل برای کسب و کار خود خریداری کنید. لازم به ذکر است کلیه دستگاه‌های بسته بندی و سلفون کش موجود در سایت صنعتگران با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌گردد.

در فروشگاه اینترنتی صنعتگران می‌توانید انواع سلفون کش، دستگاه سیل لیوان، دستگاه شرینک پک و ... را از بهترین برندها و با بهترین قطعات و مواد مصرفی خریداری نمایید.

همکاران ما در واحد فروش آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در رابطه با محصولات هستند و شما را برای خرید بهترین و مناسب‌ترین محصول راهنمایی می‌کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top