تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/10/06 - 08:41
کد خبر: 455418

جزئیات عملیات دستگیری تروریست‌های‌ ایذه

جزئیات عملیات دستگیری تروریست‌های‌ ایذه

ترس، تردید و تعلل برایشان نامفهوم است.نیروهای ویژه ضدتروریست را می‌گویم؛ همان پاد وحشت که آدم رباها، تروریست‌ها، خراب‌کارها و گروگان‌گیران با دیدنِ شان قالب تهی می کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، دستگیری عوامل حمله تروریستی « ایذه» از جمله جدیدترین عملیات مردان سیاه پوش انتظامی کشور است که فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور آن را تشریح کرد.

سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور در خصوص جزئیات دستگیری و کشته شدن عوامل تروریستی حادثه ایذه خوزستان و نقش نوپو در این عملیات اظهار داشت: با اشراف و رصد اطلاعاتی و آگاهی از این موضوع که تعدادی از عوامل حادثه تروریستی شهرستان ایذه در روستایی در محدوده شهرستان‌های ایذه و باغملک مخفی شده اند بلافاصله واحد نوپو یگان ویژه استان خوزستان به محل اعزام شده و با کمک عوامل انتظامی شهرستان های باغملک و ایذه محل مورد نظر را محاصره کردند.

فرمانده یگان های ویژه انتظامی کشور تصریح کرد: عوامل تروریستی پس از اطلاع از حضور ماموران اقدام به تیراندازی به سمت عوامل ماموران کرده که این درگیری مسلحانه سه ساعت به طول انجامید.

وی افزود : در نهایت طی مذاکره و عملیات روانی سرانجام دونفر از این عوامل خود را تسلیم کرده؛ اما دو نفر دیگر به تیراندازی و درگیری مسلحانه ادامه دادند که در نهایت طی آتش متقابل کشته شدند.

سردار کرمی از کشف سه قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، یک قبضه سلاح جنگی کلت کمری، مقادیر زیادی فشنگ جنگی و  آلات و ادوات تهیه و ساخت کوکتل مولوتوف از تروریست‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: خط قرمز مأموران سیاه پوش نوپو و پلنگی پوشان یگان ویژه امنیت و آرامش و آسایش مردم است و نمی گذارند عده‌ای فریب خورده و فرصت طلب امنیت مردم را خدشه‌دار کنند.

گفتنی است در پی وقوع جنایت تروریستی اوباش مسلح در 24 و 25 آبان ماه گذشته در شهر ایذه 7 نفر از جمله « کیان پیر فلک» به شهادت رسیده و 12 نفر از شهروندان ایذه‌ای مجروح شدند.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top