تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/10/28 - 15:25
کد خبر: 458307

درخواست رونالدو از مهران رجبی؟!

مهران رجبی با اشاره به یکی از شوخی ها در موردش که از نظر کاربران مورد توجه قرار گرفته بود، گفت: رونالدو گفته سریع مهران رجبی را برسانید که در کنار تیم الهلال باشد و به من روحیه بدهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایرنا، مهران رجبی در مورد شوخی‌های متکثری که این روزها در فضای مجازی در مورد او گفته می شود، بیان کرد: با این شرایط می‌سازم؛ مولوی ۷ قرن پیش گفته است که «هرکسی بر طینت خود می‌تند»؛ ما خودمان را براده آهن حساب می‌کنیم که به هر بادی نمی‌لرزیم.

وی با بیان همین توهین‌ها در آن دنیا از ما دستگیری می‌کند گفت: از این وضعیت خیلی لذت می‌برم چرا که موقعیتی‌ست که می‌توانیم روشنگری کنیم و راهی بازکنیم و اگر اتفاقی منفی مانند توهین هم صورت بگیرد، واریزی به حساب معنوی است و همین توهین‌ها در آن دنیا از ما دستگیری می‌کند و ما را نجات می‌دهد.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به شوخی‌هایی که مخاطب آن وی است، تاکید کرد: اصلا آزارهنده نیست چرا که جنس ما از جنس ناامیدی نیست؛ آیه داریم در این مورد که طرف مقابل نامید است و این هجمه‌ها به من از ناامیدی است.
رونالدو گفت سریع مهران رجبی را به تیم الهلال برسانید

رجبی تصریح کرد: در قرآن آمده است: وَلَا تَیْأَسُوا مِنْ رَوْحِ اللَّهِ ۖ إِنَّهُ لَا یَیْأَسُ مِنْ رَوْحِ اللَّهِ إِلَّا الْقَوْمُ الْکَافِرُونَ البته این آیه در حد بالا و کافرین را می‌گوید اما درهرحال ما اجازه ناامید شدن را نداریم و خودمان را مستعد سعادت و فضل خدا می‌بینیم و به قول مولوی که گفت «من تیغ از پی حق می‌زنم بنده حقّم نه مأمور تنم» کاری اگر انجام می‌دهیم برای رضای خداست و آدم عاقل جهت حرکت را می‌داند. کسی هم که نمی‌خواهد بداند خدا کند از خواب غفلت بیدار شود.

این بازیگر در پاسخ به این پرسش که در میان شوخی‌های مجازی در چندماه اخیر کدامیک را خنده دار دیده است، گفت: یک فایلی از اینها در گوشی‌ام درست کرده‌ام که همه را دارم و آخرین آن در مورد جشنواره عمار بود که آقای فریبرز عرب‌نیا مرقوم فرموده بودند که کفگیر به ته دیگ خورد و اینها آمده‌اند و این البته نظر ایشان است.

وی افزود: هیچ کدام از این شوخی‌ها هنرمندانه نبود که خودم بگویم آفرین. متاسفانه همه این لطیفه‌ها و شوخی‌ها عاری از هرگونه خلاقیت بوده است. عموما سریع توهین می‌کنند و در می‌روند.

این بازیگر با اشاره به یکی از شوخی‌هایی که از نظر کاربران مورد توجه قرار گرفته بود، گفت: یکی از موارد اخیر این بود که رونالدو گفته است سریع مهران رجبی را برسانید که در کنار تیم الهلال باشد و به من روحیه بدهد. خدا کند بشود و برویم به او روحیه بدهیم. به نظرم خیلی بامزه نبود اما شاید برای دیگران خیلی بامزه بوده و من راضی هستم و حلالشان باشد.

رجبی در پاسخ به این سوال که این روزها مشغول چه کاری است توضیح داد: درحال حاضر مشغول خودمونی هستیم که بسیار زیاد وقتم را گرفته است و احتمالا تا بعد از عید درگیر آن باشم؛ احتمالا ۲۰ قسمت آن بماند برای بعد از عید و اردیبهشت ماه بتوانم به کارهای دیگر برسم.

این بازیگر در توضیح جریان «می_تو» و عده‌ای که او را به عنوان متهم عنوان کرده بودند، بیان کرد: این گونه می‌گویند و در فضای مجازی هرکسی می‌خواهد کلاهی از این نمد گیرش بیاید؛ من آدمی بگو و بخند و زمانی هم بی ادب هستم. اینها بحث‌های کودکانه است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
صحبت های رئیس جمهور شهید در آخرین جلسه هیئت دولت +فیلم
آخرین اخبار از تشییع شهید رئیسی در تهران و شهرستان‌ها
رئیسی متولی بزرگ‌ترین موقوفه جهان اسلام
وداع تبریزی‌ها با رئیس شهید جمهور و یارانش +عکس
سنگ تمام تبریزی‌ها برای خادمان جمهور +فیلم
نحوه فعالیت بانک ها برای فردا چهارشنبه ۲ خرداد اعلام شد
تصاویری از بی‌تابی خواهر شهید رئیسی در منزلش +عکس
محبت پدرانه شهید رئیسی به فرزند شهید +فیلم
برگزاری امتحانات نهایی از «شنبه»
گروسی: احتمال دارد دوباره با ایران به مشکل برسیم
مربیان جدید در باشگاه استقلال مشخص شدند
واکنش دور از انتظار فرانسه به صدور قرار بازداشت برای سران اسرائیل
قدرت‌نمایی یمنی ها با سرنگونی پنجمین پهپاد MQ-۹ آمریکا
اشک های نمایندگان مجلس در سوگ رئیس جمهور شهید +عکس
موحدی کرمانی رییس مجلس خبرگان شد
تصاویر هوایی از تشییع پیکر رئیس‌جمهور و همراهان ایشان در تبریز
اعتراف دشمن به موفقیت شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان
ماجرای زیر سُرم رفتن شهید رئیسی +فیلم
صندلی خالی شهید آل هاشم و شهید رئیسی +عکس
آخرین زیارت شهید رئیسی در حرم امام رضا(ع) +فیلم
هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۷ استان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top