تاریخ انتشار: شنبه 1401/11/08 - 08:56
کد خبر: 459362

برترین لباس‌های فوتبال که بیشترین فروش را کردند

برترین لباس‌های فوتبال که بیشترین فروش را کردند

اینکه دقیقا چه عاملی و از چه زمانی باعث میشه یه انسان نسبت به تیم فوتبال یا لباس اون علاقه ای زیاد پیدا کنه چندان قابل شناسایی نیست اما این رو میدونیم که تعداد این عوامل بسیار زیاد هست و از بین این موارد چند عامل هستند که نقش بیشتری رو در جذب افراد دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، لباس های فوتبال همیشه یکی از جذابیت هایی بوده که هواداران این رشته نسبت به اون عشق زیادی داشتند. این عشق و علاقه در بسیاری از موارد، تبدیل به تلاشی برای داشتن یک لباس شده.

اینکه دقیقا چه عاملی و از چه زمانی باعث میشه یه انسان نسبت به تیم فوتبال یا لباس اون علاقه ای زیاد پیدا کنه چندان قابل شناسایی نیست اما این رو میدونیم که تعداد این عوامل بسیار زیاد هست و از بین این موارد چند عامل هستند که نقش بیشتری رو در جذب افراد دارند.

 

پس، از موارد کم اهمیت تر میشه عبور کرد و فقط مواردی رو که بیشتر باعث ایجاد این علاقه میشن رو نام برد.

برای بررسی دقیق و جامع این عوامل و نقش هر مورد در ایجاد پر فروش ترین لباس های فوتبال حتما از این مقاله دیدن کنید.

 

  1. وجود یک ستاره در تیم
  2. قدرت و محبوبیت یک تیم
  3. طراحی لباس فوتبال
  4. رنگبندی کیت

 

نظرات زیادی در مورد اینکه هر مورد تا چه میزان میتونه تاثیر گذار باشه وجود داره که گاها با هم در تناقض هستند. اما طبق تجربه و با بررسی مواردی که بیشتر جز انتخاب های مردم بوده میتونیم تایید کنیم که عامل اول بصورت مشخصی نقش پر رنگ تری در ایجاد این عشق و علاقه بوده.

البته این موارد رو ما به ترتیب نچیدیم ولی عامل دوم هم نقش پر رنگی در این موضوع داره و به نظر میرسه بعد از مورد یک تاثیر بیشتری داشته باشه.

 

لباس های پر فروش فوتبال (ملی و باشگاهی)

معمولا نوع عشق و علاقه ای که هواداران نسبت به لباس تیم های ملی دارند متفاوته از یک کیت باشگاهی هست. پس در ادامه پر فروش های ملی و باشگاهی رو جداگانه با هم میبینیم.

 

پر فروش های لباس تیم باشگاهی

تیم های باشگاهی خصوصا تیم های لیگ های اروپایی محبوبیت خاصی بین مردم خصوصا فوتبال دوستان دارن. مردم این لباس ها رو تهیه میکنن و برای فعالیت های ورزشی و روزانه استفاده میکنن.

معمولا از بین تیم های باشگاهی مواردی خیلی بیشتر فروش میکنن که یا ستاره جدیدی به تیم اضافه شده و یا به یکباره قدرت تیم تغییر چشمگیری داشته که اگر این مورد با کسب یک قهرمانی و یا یک طراحی خوب هم ترکیب بشه دیگه این مورد بیشتر تقویت شده.

نمونه های بسیار موفق از این مواردی که بالا بشون اشاره شد به شرح زیر هستند.

  • لباس پاریسن ژرمن فصل 22-2021 یعنی دقیقا همون فصلی که مسی وارد این باشگاه شد و باعث شد لباس تیم بصورت عجیبی نایاب بشه.
  • لباس یوونتوس فصل 19-2018 که مصادف میشه با ورود کریستیانو رونالدو به این تیم اونم در اوج قدرت و آمادگی
  • لباس بارسلونا فصل 23-2022 که تیم در این فصل یارگیری بسیار خوبی کرد و ستاره بایرن رو هم به امید موفقیت تیم جذب کرد که این مورد در کنار طراحی خوب لباس باعث شد استقبال چشمگیری از این کیت بشه.

 

همونطور که در بالا هم می بینید ستاره های دنیای فوتبال خیلی میتونن تاثیر گذار باشن و نقش بسیار پر رنگی رو در فروش یک لباس داشته باشن. از این موارد و نقشی که ستاره ها در فروش لباس یک تیم داشتند بازم بوده و موارد موفق بعدی رو میتونیم بش اشاره کنیم از جمله ورود هالند به سیتی و برگشت زلاتان به میلان و یا برگشت رونالدو به یونایتد حتی از جمله این موارد بودند.

اما موارد دیگه ای هم بوده که فروش اونا هیچ ربطی به وجود ستاره خاصی نبوده و طراحی بسیار زیبای اونا عامل این فروش بوده از جمله موارد موفق از این دسته در سال های اخیر میتونیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • لباس سوم ایتالیا سال 2019 که به رنگ سبز و بسیار زیبا بود
  • لباس دوم آرسنال 23-2022 که هم طراحی خوبی داشت و هم عامل موفقیت و کسب نتایج درخشان تیم هم در این فروش بی سابقه تاثیر گذار بوده
  • لباس دوم منچستر سیتی 22-2021 که یک شاهکار از طراحی و خلاقیت توسط برند پوما بود

 

پر فروش های لباس تیم ملی

تیم های ملی رو معمولا با جام های جهانی یا مسابقات یورو و کوپا آمریکا همه به یاد میارن. قهرمانی در این تورنومنت های بزرگ و درخشش در مسیر کسب این موفقیت ها باعث ایجاد شور و شوق و در نهایت استقبال از یک کیت فوتبال میشه.

اگر این قهرمانی با یک کیت زیبا بدست بیاد و اگر این مقام مربوط به جام جهانی باشه و باز هم اگه این عنوان همراه با درخشش یک ستاره فوتبال کسب شده باشه دیگه میشه گفت تا پنجاه سال آینده این کیت قطعا فروش بالایی خواهد داشت!

یه سری مثال براتون بزنیم از این قبیل لباس ها

  • لباس اول آلمان سال 1990 که هم طراحی خیلی خاصی داشت و هم با قهرمانی در جام جهانی تبدیل به یک کیت نوستالوژی و خاطره انگیز شد
  • لباس اول آرژانتین 1986 لباس قهرمان جهان هست و هم این مقام با حضور مارادونا بدست امده، پس دلیل این محبوبیت کاملا مشخصه
  • لباس اول برزیل 2002 که ستاره هایی مثل رونالدو، ریوالدو و رونالدینیو در این تیم بودند و اون رو قهرمان جهان کردند و باعث شدند این کیت همچنان مورد استقبال هواداران باشه.
مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل
معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد
قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
یک عادت مهم برای کاهش استرس و سلامت قلب
گفت و شنود/ به تو مربوط نیست!
صفحه نخست روزنامه‌های اول اردیبهشت
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top