تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/11/11 - 21:13
کد خبر: 459936

۱۰ اپلیکیشن برتر قدم‌شمار برای شما +لینک دانلود

۱۰ اپلیکیشن برتر قدم‌شمار برای شما +لینک دانلود

امروزه با ابزارها و گجت‌هایی که در اختیار داریم، پیگیری کردن تمرینات و فعالیت‌های بدنی بسیار ساده‌تر از گذشته شده است. برنامه‌ها و دستگاه‌ها می‌توانند این موارد را برایمان ثبت و جمع‌آوری کنند و تنها کاری که ما باید انجام دهیم این است که از تجربه ورزشی خودمان لذت ببریم.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»، بهترین اپلیکیشن های قدم شمار آن دسته از برنامه‌ها هستند که در عین روان بودن و کاربرپسند بودن، بهترین خدمات ممکن را با بیشترین دقت ممکن ارائه می‌کنند.

در زمان‌های نه‌چندان دور، افراد برای محاسبه ساعات فعالیت و احتمالاً تخمین زدن میزان کالری سوزانده شده خود، اول از همه به صبر و حوصله زیاد و سپس یک دفترچه و تعدادی فرمول نیاز داشتند.

امروزه با ابزارها و گجت‌هایی که در اختیار داریم، پیگیری کردن تمرینات و فعالیت‌های بدنی بسیار ساده‌تر از گذشته شده است. برنامه‌ها و دستگاه‌ها می‌توانند این موارد را برایمان ثبت و جمع‌آوری کنند و تنها کاری که ما باید انجام دهیم این است که از تجربه ورزشی خودمان لذت ببریم.

گام شماری یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین روش‌های محاسبه میزان فعالیت در روز است. اگر سری به اپ استور و پلی استور بزنید، با تعداد زیادی برنامه قدم شمار مواجه خواهید شد که انتخاب از میانشان کار زمانبری است.

شما به کمک بهترین برنامه قدم شمار گوشی می‌توانید خودتان و اعضای خانواده‌تان را به انجام ساده‌ترین فعالیت ممکن؛ یعنی قدم زدن و پیاده روی روزانه ترغیب کنید.

در این مقاله ما با بررسی بهترین اپلیکیشن های قدم شمار، امتیاز و نظرات دریافت‌شده آن‌ها توسط کاربران به معرفی بهترین برنامه های قدم شمار اندروید و بهترین برنامه های قدم شمار آیفون خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بهترین برنامه های قدم شمار

بهترین اپلیکیشن های قدم شمار آن دسته از برنامه‌ها هستند که در عین روان بودن و کاربرپسند بودن، بهترین خدمات ممکن را با بیشترین دقت ممکن ارائه می‌کنند. گرچه اپ‌های قدم شمار به انداره ساعت‌ها و مچ بند هوشمند یا درکل ردیاب‌های تناسب اندام دقیق نیستند، اما باز هم ابزارهای مناسبی برای افرادی هستند که به این گجت‌ها دسترسی ندارند.

برنامه گام شمار جفت‌شده با تلفن همراه می‌تواند فعالیت شما، کالری‌هایی که سوزانده‌اید و سایر داده‌های سلامتی شما را کنترل کند. این موضوع می‌تواند به شما کمک کند تا به اهداف تناسب اندام خود برسید و سلامت کلی خود را مدیریت کنید.

بااینکه برنامه‌های گام شمار ضربان قلب شما را ردیابی نمی‌کنند؛ همچنان با هزینه کمتر به روش‌هایی شبیه به ردیاب‌های تناسب اندام عمل می‌کنند. اکثر برنامه‌ها برای دانلود رایگان هستند، اما برخی برای دسترسی به محتوای برتر نیاز به پرداخت دارند. با این حال، با امتحان کردن یکی از آنها چیزی برای از دست دادن ندارید.

در ادامه به شما کمک می‌کنیم تا بهترین اپلیکیشن های قدم شمار خودتان را پیدا کنید. توجه داشته باشید که ترتیب نوشتن بهترین برنامه های قدم شمار ربطی به کیفیت و رتبه آن‌ها ندارد.

۱. قدم شمار Pacer Pedometer & Step Tracker

Pacer Pedometer & Step Tracker که توانسته است امتیاز بالایی را توسط کاربران iOS و اندروید کسب کند، یکی از بهترین برنامه قدم شمار گوشی است.

این برنامه تناسب اندام یک گام شمار، ردیاب فعالیت و پشتیبان اجتماعی است که روش استفاده آسانی دارد. هدف Pacer Pedometer این است که همه چیز را بدون دردسر نگه دارد، بنابراین می‌توانید اپ را دانلود کنید و به فعالیت بپردازید. این قدم‌شمار با استفاده از یک رابط شیک و در عین حال آسان و عملکرد ساده شمارش گام می‌تواند به‌خوبی پاسخگوی نیازهایتان باشد.

Pacer گام‌ها، بالا و پایین رفتن از پله‌ها، کالری، مسافت و زمان فعال شما را ثبت می‌کند. همچنین دارای ویژگی GPS است تا ردیابی راه رفتن در فضای باز بر روی نقشه را ممکن بسازد. کاربران می‌توانند از پشتیبانی انجمن و توانایی ایجاد گروه‌های پیاده‌روی و مقایسه گام‌های روزانه در زمان واقعی لذت ببرند.

اگر فقط به دنبال یک برنامه گام شمار بدون ویژگی‌های اضافی هستید، می‌توانید از نسخه رایگان Pacer Pedometer & Step Tracker استفاده کنید.

دانلود (اندروید)     دانلود (اپل)

۲. برنامه قدم‌ شمار Accupedo

برنامه قدم‌ شمار Accupedo عملکردهای اساسی را به صورت رایگان یا با هزینه بسیار کم برای سرویس ویژه ارائه می‌دهد.

این برنامه گام شمار قدم‌‌ها، کالری، مسافت، سرعت و زمان فعال را اندازه‌گیری می‌کند. همچنین پیشرفت شما را بر اساس روز، هفته، ماه و سال ردیابی می‌کند. به گزارش کاربران به کمک این برنامه بررسی پیشرفت فعالیت‌ها در طول روز آسان است.

Accupedo می‌تواند قدم‌ها را در زمانیکه تلفن شما در کیف، کیف پول، جیب یا کیف کمری‌تان قرار دارد، اندازه‌گیری کند. زمانی که تلفن در ناحیه کمر شما قرار داشته باشد، قدم‌شماری بهترین عملکرد را دارد. می‌توانید برای دقت فاصله بهتر، طول گام خود را در تنظیمات تنظیم کنید.

دانلود (اندروید)        دانلود(اپل)

۳. اپلیکیشن Fitbit

Fitbit که بخشی از گوگل است بیشتر به خاطر ردیاب تناسب اندام پوشیدنی خود شناخته می‌شود، اما شما همچنین می‌توانید به کمک اپ آن قدم‌هایتان را پیگیری کنید و از پشتیبانی سطح بالای انجمن Fitbit برخوردار شوید‌.

می‌توانید از برنامه Fitbit در تلفن خود برای ردیابی تمرینات و قدم‌هایتان بدون دستگاه Fitbit استفاده کنید.

برنامه رایگان فیت‌بیت می‌تواند تمرینات پیاده‌روی شما را با GPS و همچنین تعداد گام‌های روزانه شما را با استفاده از حسگرهای حرکتی روی تلفنتان ردیابی کند. این اپ علاوه‌بر گام‌شمار، می‌تواند مسافت و کالری سوزانده‌شده را ثبت کند. همچنین امکان ردیابی با GPS وجود دارد.

برنامه Fitbit با یک دوره آزمایشی رایگان سه ماهه Fitbit Premium ارائه می‌شود که یکی از بهترین دوره‌های آزمایشی این نوع از برنامه‌ها است.

انجمن Fitbit عنصری است که این برنامه را بسیار موفق کرده است. شما می‌توانید از طریق آن با دوستان خود ارتباط برقرار کنید یا فقط برای افزایش انگیزه و شرکت در چالش‌های روزانه به انجمن بپیوندید.

دانلود(اندروید)          دانلود(اپل)

۴. برنامه MyFitnessPal

ردیابی قدم‌ها تنها بخشی از معادله کاهش وزن است. اگر می‌خواهید وزن خود را کاهش دهید و عادات سالم تری ایجاد کنید، باید رژیم غذایی خود را نیز تغییر دهید؛ اینجاست که MyFitnessPal وارد می‌شود.

برنامه MyFitnessPal از بهترین اپلیکیشن های قدم شمار و یکی از جامع‌ترین برنامه‌ها برای ورزش و تغذیه محسوب می‌شود. این اپ از طریق حسگرهای تشخیص حرکت در تلفن شما یا با استفاده از یک دستگاه خارجی همگام‌سازی شده با تلفنتان، قدم‌ها را شمارش می‌کند. همچنین تاریخچه قدم‌های شما را بر روی یک نمودار نمایش می‌دهد تا بتوانید پیشرفت فعالیت را در طول زمان مشاهده کنید.

MyFitnessPal همچنین به شما این امکان را می‌دهد که اهداف گام‌های روزانه‌تان را سفارشی کنید تا در مسیر کاهش وزن خود استوار بمانید. به کمک این اپلیکیشن بانک کالری روزانه شما بر اساس فعالیت‌هایتان (شامل قدم‌ها) در روز تنظیم می‌شود.

دانلود (اندروید)           دانلود(اپل)

۵. برنامه Google Fit

کاربران اندروید عاشق Google Fit هستند. اما آیا می‌دانستید که این اپ روی آیفون نیز کار می‌کند؟

این برنامه‌ی سلامتی، چیزی بیشتر از یک گام شمار برای ردیابی قدم‌های شما است. گوگل فیت از داده‌های فعالیت شما برای ارائه پیشنهادهایی در مورد چگونگی افزایش ضربان قلبتان (Heart Points) استفاده می‌کند.

برنامه Google Fit با همکاری با انجمن قلب آمریکا (AHA)، گام‌ها و سایر فعالیت‌های شما را ردیابی می‌کند، سپس به ازای هر دقیقه فعالیت با شدت متوسطی که انجام می‌دهید، یک امتیاز قلبی به شما می‌دهد؛ این قابلیت به کاهش خطر بیماری قلبی کمک کند.

گام شمار Google Fit بر اساس تعداد قدم های شما شتاب، سرعت و مسیرتان را نمایش می‌دهد. به‌علاوه تمام فعالیت‌های بدنی، از جمله قدم‌های روزانه‌تان را کنترل می‌کند تا به شما در تعیین اهداف تناسب اندام کمک کند. این برنامه با سایر برنامه های سلامتی که در تلفن خود دارید سازگار است.

دانلود (اندروید)          دانلود (اپل)

۶. اپ گام شمار MapMyWalk

MapMyWalk علاوه‌بر ردیابی قدم‌ها، مسافت و سرعت، مسیرهای پیاده‌روی را نیز ردیابی می‌کند و به شما پیشنهاد می‌‌دهد مسیرهای جدیدی را امتحان کنید.

اگر تعداد قدم‌های روزانه شما شامل پیاده‌روی برای ورزش است، این برنامه برای شما مناسب است. MapMyWalk با استفاده از ردیابی موقعیت مکانی GPS گوشی شما،‌ مراحل و نقشه مسیر تمریناتتان را بررسی و ثبت می‌کند.

چیزی که این برنامه گام شمار را از سایرین متمایز می‌کند، توانایی آن در ردیابی گام‌ها و مسافتی است که طی کرده‌اید. از آنجایی که این اپ برای شمارش گام‌ها از GPS استفاده می‌کند، می‌تواند مسیر و مکان شما را بر روی یک نقشه تعاملی ردیابی کند. این ویژگی در بین کاربران محبوب است زیرا پس از ذخیره مسیر، می‌توانید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

برای طرفداران تناسب اندام که با تمرینات پیاده‌روی خود به دنبال رسیدن به اهداف جدید هستند، MapMyWalk ردیابی سرعت، طول گام و ریتم قدم‌ زدن را میسر می‌کند.

دانلود (اندروید)              دانلود (اندروید)

۷. برنامه قدم شمار ActivityTracker

اگر سیستم ردیابی GPS که برای تامین انرژی سایر برنامه‌های گام شمار استفاده می‌شود، باتری تلفن همراه شما را خالی می‌کند، باید برنامه‌ای را دانلود کنید که فقط از حسگرهای داخلی تلفن شما برای شمارش قدم‌های شما استفاده می‌کند.

برنامه گام شمار ActivityTracker از پردازنده حرکت گوشی هوشمند (motion processor) و نه ردیاب GPS، برای ردیابی فعالیت‌های روزانه شما، از جمله قدم‌های روزانه، استفاده می‌کند. این اپ همچنین مسافت، کالری سوزانده‌شده روزانه، زمان فعال و پله‌های پیموده‌شده را ثبت می‌کند. این برنامه که حول یک هدف گام‌زنی هفتگی طراحی شده است، همچنین یک هدف روزانه را بر اساس هدف کلی‌تان به شما نشان می‌دهد.

اگر می‌خواهید به جای GPS از سنسورهای داخلی گوشی خود استفاده کنید، توصیه می‌کنیم از برنامه Activity Tracker غافل نشوید.

دانلود(اندروید)               دانلود(اپل)

۸. قدم شمار Leap Fitness Step Counter

Leap Fitness Step Counter یکی از بهترین برنامه های قدم شمار اندرویدی و از برنامه‌های ساده گام شمار است. این برنامه نیازی به ورود به سیستم، سرویس ابری و همچنین ردیابی GPS ندارد و فقط قدم‌های شما را با حسگرهای روی دستگاه می‌شمارد. 

برخی از ویژگی های دیگر شامل تم‌ها، نمودارهای گزارش و پشتیبان‌گیری اختیاری در گوگل درایو است. تمام این ویژگی‌ها در نسخه رایگان قابل استفاده هستند.

دانلود (اندروید)

۹. اپلیکیشن گام شمار StepsApp

StepsApp گوشی شما را به یک گام شمار ساده و زیبا تبدیل می‌کند. فقط کافی است گوشی خود را در جیبتان قرار دهید و شروع به راه رفتن کنید. زبان طراحی زیبا و قابل فهم StepsApp ردیابی فعالیت‌های شما را لذت‌بخش‌تر از همیشه می‌کند.

به کمک این برنامه می‌توانید داده‌های فعالیت خود را در ماه و سال تجزیه‌وتحلیل کنید، به‌راحتی فعال‌ترین روزهای خود را شناسایی کنید و الگوهای فعالیت خودتان را بهتر بشناسید.

قدم‌ها، کالری‌های سوزانده‌شده و به‌طورکلی داده‌های فعالیت شما در این برنامه به‌سادگی با گوگل فیت و Apple Health همگام‌سازی می‌شود.

دانلود (اندروید)             دانلود (اپل)

۱۰. اپ Samsung Health

Samsung Health نامی شناخته‌شده در دنیای ردیابی سلامت است. این برنامه فقط برای دستگاه‌های سامسونگ نیست و به‌خوبی روی گوشی‌های اندرویدی و آیفون کار می‌کند و به شما امکان می‌دهد تعداد زیادی از معیارهای مربوط به سلامت را ردیابی کنید.

سامسونگ هلث نه تنها قدم‌ها، بلکه کیفیت خواب، تمرینات، کالری دریافتی، چالش‌ها و بسیاری ویژگی دیگر را شامل می‌شود.

استفاده از این برنامه رایگان است و هیچگونه تبلیغات مزاحم آزار دهنده‌ای را نمایش نخواهد داد.

دانلود (اندروید)                دانلود (اپل)

منبع: زومیت

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آیین معارفه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت +فیلم
زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
اتهامات تتلو اعلام شد
خادمی نجم‌الدین شریعتی در حرم رضوی(ع) +فیلم
طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی +فیلم
تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر
یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد +جزئیات
تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
مراحل طلاق توافقی در سال ۱۴۰۳
بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می‌شود؟
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
سرانجام دختر فوت شده در مترو تجریش +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top