تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/12/17 - 10:39
کد خبر: 463843

جشن «مهدی یاوران » در شیراز برگزار شد

جشن «مهدی یاوران » در شیراز برگزار شد

به مناسبت ولادت امام زمان (عج) همایش و جشن بزرگ «مهدی یاوران» در شیراز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» صبح چهارشنبه و همزمان با سالروز ولادت امام زمان (عج) همایش و جشن بزرگ «مهدی یاوران» در راستای توسعه فرهنگ مهدویت در مهدیه بزرگ شیراز برگزار شد.

رئیس بنیاد مهدویت گفت: موضوع مهدویت تنها نباید در ایام ولادت امام زمان (عج) مورد توجه باشد بلکه باید در تمامی ایام سال مورد توجه جامعه و مدیران باشد.

حجت الاسلام علیرضا حدائق بیان کرد: مهدویت موضوعی اعتقادی، مذهبی و دلی است از این رو اگر فعالیتی در این زمینه شکل گرفته است باید بر این اساس باشد و هر سه مؤلفه‌ای که در موضوع مهدویت مورد توجه است در آن وجود داشته باشد.

به گفته این مقام مسئول موضوع منجی مسئله‌ای است که در تمامی ادیان الهی دیده شده و همه این ادیان بر این باور اند که روزی شخصی ظهور خواهد کرد و تمامی مشکلات جامعه بشری را برطرف می‌کند که این موضوع دقیقاً اشاره به ظهور حضرت مهدی (عج) دارد.

حدائق اضافه کرد: رمز موفقیت و حیات شیعه امام زمان (عج) بوده این در حالی است که رمز حیات اسلام واقعی نیز امام عصر (عج) است زیرا خداشناسی و خدا باوری از محور مهدویت عبور می‌کند و کسی که امام زمان خود را بشناسد قطعاً به خداشناسی نیز می‌رسد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top