تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/12/21 - 09:30
کد خبر: 464175

مهلت ثبت‌نام آزمون استخدام آموزگاری بدون تغییر در نوع مدارک تحصیلی تمدید شد

مهلت ثبت‌نام آزمون استخدام آموزگاری بدون تغییر در نوع مدارک تحصیلی تمدید شد

مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش بدون تغییر در گستره و نوع مدارک تحصیلی تا پایان امروز تمدید شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش که تنها مختص به جذب 28 هزار آموزگار دارد، از دهم اسفند امسال آغاز شد و قرار بود که 16 اسفند پایان یابد که اولین بار تا نوزدهم اسفند تمدید شد.

آزمون استخدامی امسال با تغییرات گسترده نسبت به آزمون‌های سال‌های قبل مواجه هست و گستره و نوع مدرک تحصیلی بسیار بیشتر از گذشته شده است؛ به طوری که وقتی دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد، فارغ‌التحصیلان تعداد زیادی از رشته‌ها که در دفترچه این آزمون جایی نداشتند، درخواست کردند که بتوانند آنها هم در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند.

این درخواست‌ها حتی موجب به نامه‌ای از سوی وزیر آموزش و پرورش به سازمان اداری و استخدامی برای ورود سه رشته دیگر به این آزمون شد و حتی شنیده‌ها حاکیست که وزارت آموزش و پرورش پیشنهادی را به سازمان اداری و استخدامی داده است تا داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در صورت داشتن حداقل دو سال سابقه خدمت معلمی در مدارس ابتدایی دولتی یا غیردولتی فارغ از نوع رشته تحصیلی، بتوانند در این آزمون شرکت کنند. البته پیگیری خبرنگار فارس حاکی از این است که هنوز با درخواست‌های آموزش و پرورش موافقت نشده است.

به رغم آنکه روز گذشته مهلت نام‌نویسی آزمون استخدامی آموزش و پرورش پایان یافت اما سازمان سنجش امشب از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش تا 21 اسفند یعنی تا پایان امروز خبر داد. نکته حائز اهمیت این است که این تمدید مهلت با تغییر در نوع و گسترده مدارک تحصیلی همراه نیست.

در بخشی از اطلاعیه تمدید مهلت ثبت‌نام آمده است: در بخش ششم بند «ج» دفترچه عبارت ذیل به عنوان تذکر 4 به دفترچه اضافه می شود و عبارت تذکر 4 به عنوان تذکر 5 به شرح مقرر اصلاح می‌شود:

تذکر 4 ـ در ارزیابی تکمیلی، کسب حداقل (95 ) امتیاز از شایستگی های عمومی، حداقل (70) امتیاز از شایستگی اختصاصی و (40) امتیاز از شایستگی تخصصی مقرر در جدول شماره (2) الزامی است.

تذکر 5-با توجه به تبصـره 3 ماده 21 قانون جامع خدمات رسـانی به ایثارگران، ایثارگران مشـمول سـهمیه‌های 25 و 5 درصـد متقاضی استخدام در ادارات آموزش و پرورش، باید حداقل هشتاد درصد (80 درصد) حداقل امتیازات مندرج در تذکر 2 و 4 را کسب نمایند.

استقبال از ثبت‌نام در آزمون استخدامی این دوره آموزش و پرورش به حدی بوده است که ثبت‌نام در روز پایانی اولین مهلت، با سختی مواجه شده بود و حتی برخی داوطلبان اعلام می‌کردند که امکان ثبت‌نام برایشان فراهم نشده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
درخواست طلاق یک زن از شوهرش به خاطر شوخی‌های زننده
پایان صبر حزب الله و فرار ۷ میلیون صهیونیست از راه دریا
حزب‌الله از ۱۸ سال قبل که اسرائیل را شکست داد قوی‌تر است
ابراز همدردی پزشکیان با مردم لبنان
امکان متقاعد کردن حزب الله را نداریم
صدور هشدار نارنجی هواشناسی
نصف تلگرام به این خانم تعلق دارد؟
روایتی از مهم‌ترین نقطه ضعف پزشکیان
تکلیف گزینه انتقال به پرسپولیس شبانه مشخص شد؛ تصمیم نهایی سپاهان
گاریدو آخرین خرید پرسپولیس را تایید کرد؛سرخ ها مثلث خارجی می خواهند
آخرین فسخ در استقلال؛ بازیکن مطرح آبی ها رفتنی شد؟
یک یاغی؛ تنها بازیکنی که از جدایی یامگا خوشحال شد
آشفتگی در بازار تل آویو پس از انفجارها در لبنان
سایه وحشت از انتقام حزب الله در فرودگاه بن گورین
زخمی شدن ۵ صهیونیست در حمله موشکی حزب‌الله
اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید
عارضه کوله پشتی غیر استاندارد
علت درد بازوی چپ چیست؟
بیانیه «بورل» درباره انفجارهای لبنان
آمریکا مدعی خنثی کردن عملیات بزرگ هکری چین شد
دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به حیفا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top