تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/12/21 - 18:23
کد خبر: 464251

سومین کنفرانس ملی فناوری‌های معدن‌کاری ایران برگزار می‌شود

سومین کنفرانس ملی فناوری‌های معدن‌کاری ایران برگزار می‌شود

فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، «سومین کنفرانس ملی فناوری‌های معدن‌کاری ایران» با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، «سومین کنفرانس ملی فناوری‌های معدن‌کاری ایران» با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری 12 و 13 اردیبهشت‌ماه سال 1402 برگزار می‌شود.

کنفرانس فناوری در معدن‌کاری 2023، فرصت آشنایی و کسب اطلاع از جدیدترین فناوری‌ها و نوآوری‌ها در حوزه معدن و صنایع معدنی را برای مدیران، مشاوران، پیمان‌کاران و کارشناسان ایرانی فراهم می‌کند. این کنفرانس بر ورود آخرین فناوری‌های معدن‌کاری در سطح بین‌المللی تأکید کرده و همراه با آن آخرین دستاوردها و تجربیات سرآمدان این صنعت را ارائه خواهد کرد. در این کنفرانس سخنرانانی از اقصی نقاط جهان حضور خواهند داشت که آخرین فناوری‌ها و تجربیات خود را برای شرکت‌های ایرانی معرفی می‌کنند.

راهبردهای این رویداد شامل «شناسایی، معرفی و ترویج فناوری‌های معدن‌کاری توسعه یافته توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، محققان دانشگاهی و کارشناسان صنعتی و معدنی»، «شناسایی و پیگیری مسائل و چالش‌های موجود در واحدهای معدنی و انتقال آنها به شرکت‌های شناسایی شده» و «انتقال، توسعه و بومی‌سازی فناوری‌های معدن‌کاری در کشور» می‌شود.

«برق ماشین‌آلات معدنی»، »مکانیک ماشین‌آلات معدنی»، «اتوماسیون ماشین‌آلات معدنی»، «روش‌های نوین فرآوری مواد معدنی»، «انتقال و توسعه فناوری‌های معدن‌کاری»، «مواد پیشرفته در فناوری‌های معدن‌کاری»، «روش‌های نوین اکتشاف منابع زیرزمینی (معادن، نفت و گاز، آب‌های زیرزمینی)»، «کاربرد فناوری‌های نوین در معدن‌کاری»، «روش‌های نوین استـخراج و پایدارسازی معادن»، «فناوری‌های اندازه‌گیری و رفتارنگاری در معادن» و «روش‌های نوین شناسایی و کاهش آثار زیست‌محیطی معدن‌کاری» از جمله محورهای اصلی این رویداد است.

ایران کشوری است که همه ظرفیت‌های لازم برای توسعه بخش معدن و صنایع معدنی را دارد؛ اما این کار نیازمند شکل‌گیری ارتباط مؤثر و سالم بین دانشگاه‌ها، شرکت‌های سازنده تجهیزات و ارائه‌کننده خدمات مهندسی و واحدهای معدنی کشور است. برگزاری کنفرانس ملی فناوری‌های معدن‌کاری ایران نیز فرصتی است تا بازیگران صنعت معدن گرد هم جمع شوند و برای توانمندسازی این حوزه هم‌فکری و هم‌افزایی کنند.

همه دانش‎‌پژوهان، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان فعال در زمینه صنایع معدنی و وابسته و کارشناسان معدنی سراسر کشور دعوت هستند تا با مشارکت در این رویداد و ارائه مقالات، طرح‌ها و فناوری‌های خود به توسعه زیست‌بوم صنعت معدن کمک کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه کنفرانس مراجعه کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top