تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/12/22 - 14:41
کد خبر: 464351

ضرورت به‌روزرسانی و بازنگری نظام آموزشی دانشگاه پیام نور

ضرورت به‌روزرسانی و بازنگری نظام آموزشی دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه در زمینه تولید محتواهای الکترونیکی باید گام اساسی بردارد و همچنین مدیریت جدید باید تسهیل امور دانشجویی و حس رضایتمندی را در بین دانشجویان تقویت کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور، ابراهیم تقی‌زاده رئیس دانشگاه پیام نور در مراسم تکریم و معارفه معاونین و مدیران پیشین و جدید دانشگاه پیام نور ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات مدیران پیشین با تاکید بر نقش مهم آموزش در دانشگاه، با تاکید بر ضرورت بروزرسانی و بازنگری در نظام آموزشی دانشگاه، افزود: بازنگری و بروزرسانی آیین نامه‌های آموزشی، آمایش رشته‌ها و اعضای علمی برای جایگزین کردن رشته‌های پرمخاطب و کاربردی نیز باید در اولویت برنامه‌های آموزشی دانشگاه باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور همچنین درباره ماموریت‌های مرکز امور بین‌الملل دانشگاه گفت: با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور هاب بین الملل جذب دانشجوی خارجی در کشور است در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته و ضرورت دارد این مساله بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

تقی زاده درباره معاونت پارلمانی و امور مجلس دانشگاه گفت: تعامل با نمایندگان مجلس، حفظ و ادامه سیاست‌ها و اقدامات دانشگاه و همچنین توجه به املاک از حوزه‌های مهم معاونت است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.
 
علم الهدی مشاور دانشگاه پیام نور نیز در این مراسم گفت: حرکت دانشگاه یک مسیر مشخصی دارد و تغییر و تحولات باعث ایجاد تغییر در مسیر دانشگاه نخواهد شد. مشاور رئیس دانشگاه در این مراسم به دو ویژگی تغییر و تحولات دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد:  در این مدت، هم از ظرفیت نیروهای جوان‌تر و شجاع برای سمت‌های مهم استفاده شد که در گذشته کمتر مرسوم بوده، دیگر اینکه از ظرفیت و توانمندی بانوان چه اعضای علمی و چه کارکنان در جریان مدیریت‌های موثر دانشگاه بهره‌گیری شد.

حجت الااسلام نبوی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور نیز در این مراسم ضمن طرح نصایح اخلاقی و معرفتی اظهار داشت: این تغییرات نشان می‌دهد که پست‌ها باقی نخواهد ماند بلکه آن چیزی که باقی می‌ماند عمل و اخلاق نیک است که ماندگار می‌شود.

وی همچنین گفت: در سمت‌های اجرایی و مدیریتی باید رفتاری دلسوزانه داشته باشیم و گره ای قانونی از کار دیگران و ارباب رجوع برداریم که نام نیکی از مدیر برجای بماند.                    

در این مراسم، علیرضا دل افکار به عنوان مشاور رئیس دانشگاه، علی شجاعی فرد به عنوان سرپرست  جدید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، مجتبی سلطانی احمدی به عنوان سرپرست جدید معاونت حقوقی، مجلس و امور استان‌ها، پیمان آقایی سرپرست جدید مرکز امور بین‌الملل و ایرانپور مبارکه به عنوان سرپرست جدید مرکز فناوری و اطلاعات معارفه شدند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top